Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо ЄВРО 5 (смарт карта)
Очікувана вартість
736 725,00 UAH
UA-2019-07-12-001785-b 6e2f4d0f0a224fad8960bd1f5623850c
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдичук Олена Леонідівна

380372543977 speckomuntrans.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Чернівціспецкомунтранс"
Код ЄДРПОУ: 31887442
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Жасминна,4
Контактна особа: Гайдичук Олена Леонідівна
380372543977
speckomuntrans.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«05» лютого 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2019-02-05001503-c». Проте станом на «21» лютого 2019 року по лоту 2 було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «14» березня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2019-02-05001503-c». Проте знову ж таки станом на «05» квітня 2019 року по Лоту 2 було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «ЛОТ 2. ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (СМАРТ КАРТА), КОД ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 17:31
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Дизельне паливо ЄВРО 5 (смарт карта)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27500 літр
«(ЛОТ 2. ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (СМАРТ КАРТА), КОД ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Жасминна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

12 липня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000025 ● 4efcaeecaddf4e00827a4119c090aae4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.07.2019 № 33

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 липня 2019 року №33

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2019-07-12-001785-b від 12.07.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 12:17:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дизельне паливо ЄВРО 5 (смарт карта)» за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-12-001785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чи затверджувався Замовником річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі (зазначити дату та номер рішення щодо його затвердження)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-23 11:57:16

Пояснення

З огляду на встановлені моніторингу закупівлі за предметом «Дизельне паливо ЄВРО 5 (смарт карта)» за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2019-07-12-001785-b) у сфері закупівельУправлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області МКП «Чернівціспецкомунтранс» надає пояснення із такого питання: 1. Чи затверджувався Замовником річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі (зазначити дату та номер рішення щодо його затвердження)?

1. 30.11.2018р. тендерним комітетом МКП «Чернівціспецкомунтранс» був затверджений план закупівель на 2019р. в т.ч. за предметом закупівлі ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО, КОД ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ з орієнтовною вартістю 3030000грн. Закупівля проводилася за двома лотами (налив та смарт карта - різниця у місці постачання).
«05» лютого 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2019-02-05001503-c». Проте станом на «21» лютого 2019 року по лоту 2 (смарт карта) було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «14» березня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2019-02-05001503-c». Проте знову ж таки станом на «05» квітня 2019 року по Лоту 2 було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «ЛОТ 2. ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (СМАРТ КАРТА), КОД ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом 16.05.2019р. (протокол від 16.05.2019 №2/19), було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Щодо не оприлюднення змін до річного плану, то пояснюємо наступне. Частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» надалі Закон) передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені.
Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель (додатку до річного плану) відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Водночас Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані (додатку до річного плану) за умови дотримання вимог частини сьомої статті 2 Закону.
Таким чином, при необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) за однаковим предметом закупівлі замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Водночас зазначаємо, що відповідь на звернення міститься в листірозміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=83695906-ab5f-48f4-beec-9f934f6bacee&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA.
Копії протоколу та річного плану із змінами додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1) МКП «Чернівціспецкомунтранс» погоджується, що неправомірно застосував переговорну процедуру закупівлі дизельного палива ЄВРО 5 (смарт карта) без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), оскільки на веб порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну в цілому двох тендерів (торгів) через відсутність достатньої кількості учасників і не передбачено випадку застосування переговорної процедури у разі якщо попередні торги відмінено частково (за лотом). 2) МКП «Чернівціспецкомунтранс» 16.05.2019р. вніс зміни до річного плану, а не затвердив річний план. Річний план був затверджений 30.11.2018р. і в цей же день був оприлюднений , а тому не погоджується з тим, що порушив строк оприлюднення річного плану. Замовник затвердив зміни до річного плану щодо проведення переговорної процедури, згідно рішення від 16.05.2019 №2/19 та оприлюднив зміни до річного плану у формі нового запису про закупівлю з тим самим предметом як у Лот №2 на 67-ий день з дня його затвердження. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель (додатку до річного плану) відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Водночас Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані (додатку до річного плану) за умови дотримання вимог частини сьомої статті 2 Закону. Отже, при необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) за однаковим предметом закупівлі замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом. 3) МКП «Чернівціспецкомунтранс») дійсно не внесена інформація в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури щодо Джерела фінансування закупівлі та Умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків), чим не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490) у зв’язку з тим, що торговий майданчик, ще не надав такої можливості. Зважаючи, на вище викладене, відповідно до вимог абзацу третього частини четвертої статті 35 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі.

2019-08-05 10:31:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

.

2019-10-01 14:28:31

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ХОЛДІНГ"
#34430873
Переможець 736 725,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 17:31

Документи

12 липня 2019 17:31
Електронний підпис
12 липня 2019 17:14
Protocol_20190712.PDF
12 липня 2019 17:13
Protocol_20190712.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 17:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ХОЛДІНГ"
#34430873
736 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 17:31
Електронний підпис
12 липня 2019 17:14
Protocol_20190712.PDF
12 липня 2019 17:13
Protocol_20190712.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 серпня 2019 12:12
Коментар щодо відміни: З зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 серпня 2019 12:11
Key-6.dat