Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подушки; Ковдри; Простирадло; Напірники; Рушники; Жалюзі вертикальні 170х135 см.; Жалюзі вертикальні 170х195 см.; Жалюзі вертикальні 170х115см.; Жалюзі вертикальні 170х200 см.; Жалюзі вертикальні 170х155см.; Жалюзі горизонтальні (металеві) 136х52 см.; Жалюзі горизонтальні (металеві) 145х90см.; Жалюзі горизонтальні (металеві) 142х58см.; Жалюзі горизонтальні (металеві) 130х89 см.
Очікувана вартість
487 272,00 UAH
UA-2019-07-12-001766-a baff5c3430a2418daa4d923e96c8defe
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Дубенко

+380487365055 oduvsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Миколайович Дубенко
+380487365055
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:56
Очікувана вартість: 487 272,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 872,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
490 штука
Подушка (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
455 штука
Ковдра (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2160 штука
Простирадло (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1080 штука
Напірник (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
200 штука
Рушник (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
3 штука
Жалюзі вертикальні 170х135 см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
6 штука
Жалюзі вертикальні 170х195 см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штука
Жалюзі вертикальні 170х115см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штука
Жалюзі вертикальні 170х200см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
3 штука
Жалюзі вертикальні 170х155см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
7 штука
Жалюзі горизонтальні (металеві) 136х52 см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2 штука
Жалюзі горизонтальні (металеві) 145х90 см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штука
Жалюзі горизонтальні (металеві) 142х58 см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штука
Жалюзі горизонтальні (металеві) 130х89 см. (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:32
Перелік змін.pdf
23 липня 2019 17:32
Тендерна документація.pdf
23 липня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:32
Перелік змін.pdf
23 липня 2019 17:32
Тендерна документація.pdf
12 липня 2019 17:15
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000018 ● 037ec41889cc46498229c58a199338af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2019 Одеса № 256
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2019 № 256
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2. UA-2019-07-12-001766-a 12.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усі зауваження, визначені Південим офісом Держаудитслужби - усунені.

2019-07-24 10:03:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-08-05 10:38:58

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2019 12:54
Коментар щодо відміни: Скасування процедури закупівлі згідно з ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
Документи:
26 липня 2019 12:54
Електронний підпис
26 липня 2019 12:54
Протокол 120.pdf