Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Драгоманова, ПВ-4485, ПВ-4435, ПВ-4437 у Дарницькому районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 781 975,60 UAH
UA-2019-07-12-001678-b 6543952e282e427d9f7754cff8cf69ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 12:39
Очікувана вартість: 8 781 975,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Драгоманова, ПВ-4485, ПВ-4435, ПВ-4437 у Дарницькому районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ, вул. Драгоманова, ПВ-4485, ПВ-4435, ПВ-4437 у Дарницькому районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:50
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001678-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41264111
Дата подання: 01 серпня 2019 16:09
Повторна кваліфікація
Просимо провести повторну кваліфікацію, компанії ТОВ «ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ», у зв’язку з тим, що усі документи які повинні бути в складі тендерної пропозиції, надані у повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 15:32
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом КП «Київміськсвітло» в складі Вашої пропозиції на закупівлю: Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Драгоманова, ПВ-4485, ПВ-4435, ПВ-4437 у Дарницькому районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), не виявлено документів, зазначених в протоколі відхилення. На Вашу вимогу, було перевірено інформацію щодо наявності документів в повному обсязі в складі Вашої пропозиції. За результатами перевірки не виявлено документів, визначених в протоколі відхилення №112/1 від 31.07.2019 року.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» непередбачено процедуру повторної кваліфікації Учасника відкритих торгів. Дана процедура може проводитись виключно за рішенням Антимонопольного комітету України за результатами оскарження процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 16:09
Вимога.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" 8 347 476,26
UAH з ПДВ
8 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 8 667 809,93
UAH з ПДВ
8 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 8 780 900,00
UAH з ПДВ
8 780 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2019 17:05
Електронний підпис
28 липня 2019 14:57
1.21.Витяг2.pdf
28 липня 2019 14:57
12.56_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
28 липня 2019 14:57
48.56_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
28 липня 2019 14:57
21.Довідка досвід.PDF
28 липня 2019 14:57
25.10.Витяг.pdf
28 липня 2019 14:57
19.Довідка механізмів.PDF
28 липня 2019 14:57
45.56_ДЦ_ССР.rtf
28 липня 2019 14:57
46.56_ДЦ_ОПР.rtf
28 липня 2019 14:57
34.5.Досвід 2 Договор 9К.PDF
28 липня 2019 14:57
19.56_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
28 липня 2019 14:57
16.29.Лист відгук.PDF
28 липня 2019 14:57
28.18.Витяг1.pdf
28 липня 2019 14:57
24.56_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
28 липня 2019 14:57
39.56_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
28 липня 2019 14:57
20.Проект договору.PDF
28 липня 2019 14:57
7.31.Наказ.pdf
28 липня 2019 14:57
56.56_ДЦ_ДЦ.rtf
28 липня 2019 14:57
38.Опис.PDF
28 липня 2019 14:57
36.Дозвіл.pdf
28 липня 2019 14:57
Цінова пропозиція.PDF
28 липня 2019 14:57
13.17.ПДВ.pdf
28 липня 2019 14:57
50.20.статут.pdf
28 липня 2019 14:57
33.Протокол зборів.pdf
28 липня 2019 14:57
7.56_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
28 липня 2019 14:57
54.56_ДЦ_ИВР.rtf
28 липня 2019 14:57
3.14.Лицензия.pdf
28 липня 2019 14:57
43.56.imd

Публічні документи

08 серпня 2019 11:27
Електронний підпис
08 серпня 2019 11:26
Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2019 16:05
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:05
Довідка МВС.pdf
29 липня 2019 09:51
Електронний підпис
29 липня 2019 09:50
Лист-відгук.pdf
29 липня 2019 09:49
Електронний підпис
29 липня 2019 09:49
Лист-відгук.pdf
29 липня 2019 08:57
Електронний підпис
29 липня 2019 08:57
Статут.pdf
29 липня 2019 08:57
Лист-відгук.pdf
29 липня 2019 08:57
Ліцензія.pdf
29 липня 2019 08:57
Повноваження.pdf
29 липня 2019 08:57
Уповноважена особа.pdf
29 липня 2019 08:57
Оперативні санкції.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 17:18
Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 17:18
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 17:18
Відгук ЗАЕС.pdf
26 липня 2019 17:18
Досвід_КБ_частина3.pdf
26 липня 2019 17:18
Досвід_КБ_частина2.pdf
26 липня 2019 17:18
Досвід_КБ_частина1.pdf
26 липня 2019 17:18
Договір ЗАЕС.pdf
26 липня 2019 17:18
Ліцензія та дозволи.pdf
26 липня 2019 17:18
Статут.pdf
26 липня 2019 17:18
Кваліфікація.pdf
26 липня 2019 17:18
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"
#41264111
Відхилено 8 099 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:54
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 8 100 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
8 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:43
ЗВІТ про виконання договору 75-КР1.pdf укладений
22 травня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 17:24
ДУ№5 до дог №75-КР від 19.08.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 12:17
ДУ_№4_вiд_23.03.2020_р._Драгоманова.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 19:06
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:42
ДУ №2 від 27.12.2019 до Дог. №75-КР від 19.08.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 10:31
ДУ №1 від 22.08.2019.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 10:15
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 13:30
Договір №75-КР від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділі 24 Договору «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Підрядника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 7968085,92 (Сім мільйонів дев'ятсот шістдесят вісім тисяч вісімдесят п'ять грн. 92 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1328014,32 (Один мільйон триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 7968085,92 (Сім мільйонів дев'ятсот шістдесят вісім тисяч вісімдесят п'ять грн. 92 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1328014,32 (Один мільйон триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Розділ 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» реквізити Підрядника, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" ум. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 7968085,92 (Сім мільйонів дев'ятсот шістдесят вісім тисяч вісімдесят п'ять грн. 92 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1328014,32 (Один мільйон триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень., з яких: - 3260822,12 (Три мільйони двісті шістдесят тисяч вісімсот двадцять дві грн. 12 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 543470,35 (П’ятсот сорок три тисячі чотириста сімдесят грн. 35 коп.) фінансувалось з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 4707263,80 (Чотири мільйони сімсот сім тисяч двісті шістдесят три грн. 80 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –784543,97 (Сімсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот сорок три грн. 97 коп.) гривень , фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №441 Про капітальний ремонт об’єктів , що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) » 3. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Драгоманова, ПВ-4485, ПВ-4435, ПВ-4437 у Дарницькому районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 7968085,92 (Сім мільйонів дев'ятсот шістдесят вісім тисяч вісімдесят п'ять грн. 92 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1328014,32 (Один мільйон триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень; 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі 3260822,12 (Три мільйони двісті шістдесят тисяч вісімсот двадцять дві грн. 12 коп.) гривень, у т.ч. 20% ПДВ – 543470,35 (П’ятсот сорок три тисячі чотириста сімдесят грн. 35 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 4707263,80 (Чотири мільйони сімсот сім тисяч двісті шістдесят три грн. 80 коп.) гривень, у т.ч. 20% ПДВ –784543,97 (Сімсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот сорок три грн. 97 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 4707263,80 (Чотири мільйони сімсот сім тисяч двісті шістдесят три грн. 80 коп.) гривень, у т.ч. 20% ПДВ –784543,97 (Сімсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот сорок три грн. 97 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків № 1/75-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 7968085,92 (Сім мільйонів дев'ятсот шістдесят вісім тисяч вісімдесят п'ять грн. 92 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1328014,32 (Один мільйон триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень., з яких: - 3260822,12 (Три мільйони двісті шістдесят тисяч вісімсот двадцять дві грн. 12 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 543470,35 (П’ятсот сорок три тисячі чотириста сімдесят грн. 35 коп.) фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 4707263,80 (Чотири мільйони сімсот сім тисяч двісті шістдесят три грн. 80 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –784543,97 (Сімсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот сорок три грн. 97 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 3. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника, в новій редакції а саме: ПІДРЯДНИК: ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р UA 388201720355379107000705716 в Держказначейська служба України, м.Київ р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" у м. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 968 085,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 328 014,32 UAH)