Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
117 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001611-a ● 5dc7d77b7e794d81a439b7f379ebd8ad
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 13844159 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Сугак +380512441438 jurist@mk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 16:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 15:44 |
Початок аукціону: | 24 липня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 117 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 585,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення комплексу ремонтно-будівельних робіт в приміщенні що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Морехідна, буд. 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Морехідна, дім 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 серпня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | У разі затримки фінансування Замовника, з урахуванням підпункту 2 пункту ХIV Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 11:16 |
Додаток 1 Вимоги до предмету закупівлі(зі змінами).doc | |
16 липня 2019 11:15 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги до учасників (зі змінами).doc | |
16 липня 2019 11:15 |
Перелік змін.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 1 Вимоги до предмету закупівлі.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Дод 3 до Договору.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Дод 2 до Договору.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Дод 1 до Договору.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 3 Проект Договору.doc | |
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 4 Форма цінової пропозиції.doc |
16 липня 2019 11:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2019 11:16 |
Додаток 1 Вимоги до предмету закупівлі(зі змінами).doc
|
|||
16 липня 2019 11:15 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги до учасників (зі змінами).doc
|
|||
16 липня 2019 11:15 |
Перелік змін.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 1 Вимоги до предмету закупівлі.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Дод 3 до Договору.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Дод 2 до Договору.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Дод 1 до Договору.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 3 Проект Договору.doc
|
|||
12 липня 2019 16:16 |
Додаток 4 Форма цінової пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 12 липня 2019 23:56
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:01
Перелік робіт зазначений в п.12 Вимог до предмету закупівлі (крім ремонту санітарного вузлу та оздоблювання приміщень) стосуєтся всіх приміщень в будівлі чи одного приміщення? прохання конкретніше вказати обсяги виконання перелічених робіт.
Відповідь: Замовником передбачено капітальний ремонт приміщень першого поверху, площею 295,3 м. кв. та вхідної групи будівлі з облаштуванням пандусу, залу обслуговування громадян, зони очікування, туалетної кімнати інклюзивного дизайну, також заміна системи внутрішньої каналізації.
Проведення експертизи
Дата подання: 13 липня 2019 00:17
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:03
Згідно Технічного завдання клас наслідків вказано як СС-2, а в п.2 Вимог до предмету закупівлі та в Кваліфікаційних критеріях учасників закупівлі вказано необхідність проведення експертизи КОШТОРИСНОЇ частини проектної документації, що суперечить постанові КМУ №560, згідно якої проекти будівництва об'єктів класів наслідків СС-2 та СС-3 підлягають обов'язковій КОМПЛЕКСНІЙ експертизі (тобто експертиза всіх розділів проекту, а не тільки кошторису). Прошу роз'яснити цю невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
До документації закупівлі роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення комплексу ремонтно-будівельних робіт в приміщенні, що розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Морехідна, буд. 1 (код ДК021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) буде внесено зміни відповідно з пунктом 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Дякуємо за запитання!
До документації закупівлі роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення комплексу ремонтно-будівельних робіт в приміщенні, що розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Морехідна, буд. 1 (код ДК021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) буде внесено зміни відповідно з пунктом 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Авторське право
Дата подання: 13 липня 2019 13:05
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:42
В Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі» зазначено, що Учасник повинен надати копії кваліфікаційних сертифікатів особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2).
В той же час в проекті договору (Додаток 3) в п.8.1 Зазначено, що – «Замовник набуває усі майнові права інтелектуальної власності на проектно-кошторисну документацію після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Робіт за Договором. До Замовника переходить виключне майнове право на використання розробленої проектно-кошторисної документації. Набуття Замовником виключних майнових авторських прав не потребує оформлення додаткових договорів. Винагорода за передачу Замовнику виключних майнових прав інтелектуальної власності на проектно-кошторисну документацію входить до ціни Договору, зазначеної у п. 5.1 Договору».
Таким чином, в тендерній документації встановлено дві вимоги, які протирічать одна одній.
Якщо дійсно передбачено передачу авторських прав Замовнику, просимо виключити вимогу про надання копії кваліфікаційних сертифікатів особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2), так як авторські права переходять до Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Копії кваліфікаційних сертифікатів головного інженеру проекту та особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2) замовник вимагає надати всім учасникам процедури на час проведення торгів. Договір же укладається з переможцем тендерної процедури за результатами розгляду наданих документів.
Відповідно до п 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 . Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Дякуємо за запитання!
Копії кваліфікаційних сертифікатів головного інженеру проекту та особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2) замовник вимагає надати всім учасникам процедури на час проведення торгів. Договір же укладається з переможцем тендерної процедури за результатами розгляду наданих документів.
Відповідно до п 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 . Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МИКОС -МЕТ" |
71 686,80
UAH з ПДВ
|
71 686,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КІНАП-БУД" |
97 500,00
UAH з ПДВ
|
92 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МИКОЛАЇВ-ПРОЕКТ" |
103 000,00
UAH з ПДВ
|
93 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МИКОС -МЕТ" #34462596 |
Переможець |
71 686,80
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 15:01
|
Договір 3.pdf | укладений |
29 липня 2019 14:59
|