Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
117 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001611-a 5dc7d77b7e794d81a439b7f379ebd8ad
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 13844159
Місцезнаходження замовника: 54020, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1
Контактна особа замовника: Тетяна Сугак
+380512441438
jurist@mk.pfu.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 15:44
Початок аукціону: 24 липня 2019 13:26
Очікувана вартість: 117 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення комплексу ремонтно-будівельних робіт в приміщенні що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Морехідна, буд. 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Морехідна, дім 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки фінансування Замовника, з урахуванням підпункту 2 пункту ХIV Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 12 липня 2019 23:56
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:01
Перелік робіт зазначений в п.12 Вимог до предмету закупівлі (крім ремонту санітарного вузлу та оздоблювання приміщень) стосуєтся всіх приміщень в будівлі чи одного приміщення? прохання конкретніше вказати обсяги виконання перелічених робіт.
Відповідь: Замовником передбачено капітальний ремонт приміщень першого поверху, площею 295,3 м. кв. та вхідної групи будівлі з облаштуванням пандусу, залу обслуговування громадян, зони очікування, туалетної кімнати інклюзивного дизайну, також заміна системи внутрішньої каналізації.
Проведення експертизи
Дата подання: 13 липня 2019 00:17
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:03
Згідно Технічного завдання клас наслідків вказано як СС-2, а в п.2 Вимог до предмету закупівлі та в Кваліфікаційних критеріях учасників закупівлі вказано необхідність проведення експертизи КОШТОРИСНОЇ частини проектної документації, що суперечить постанові КМУ №560, згідно якої проекти будівництва об'єктів класів наслідків СС-2 та СС-3 підлягають обов'язковій КОМПЛЕКСНІЙ експертизі (тобто експертиза всіх розділів проекту, а не тільки кошторису). Прошу роз'яснити цю невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!

До документації закупівлі роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення комплексу ремонтно-будівельних робіт в приміщенні, що розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Морехідна, буд. 1 (код ДК021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) буде внесено зміни відповідно з пунктом 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Авторське право
Дата подання: 13 липня 2019 13:05
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:42
В Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі» зазначено, що Учасник повинен надати копії кваліфікаційних сертифікатів особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2). В той же час в проекті договору (Додаток 3) в п.8.1 Зазначено, що – «Замовник набуває усі майнові права інтелектуальної власності на проектно-кошторисну документацію після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Робіт за Договором. До Замовника переходить виключне майнове право на використання розробленої проектно-кошторисної документації. Набуття Замовником виключних майнових авторських прав не потребує оформлення додаткових договорів. Винагорода за передачу Замовнику виключних майнових прав інтелектуальної власності на проектно-кошторисну документацію входить до ціни Договору, зазначеної у п. 5.1 Договору». Таким чином, в тендерній документації встановлено дві вимоги, які протирічать одна одній. Якщо дійсно передбачено передачу авторських прав Замовнику, просимо виключити вимогу про надання копії кваліфікаційних сертифікатів особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2), так як авторські права переходять до Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!

Копії кваліфікаційних сертифікатів головного інженеру проекту та особи, яка буде здійснювати авторський нагляд під час проведення капітального ремонту (за визначеним класом наслідків (відповідальності) СС 2) замовник вимагає надати всім учасникам процедури на час проведення торгів. Договір же укладається з переможцем тендерної процедури за результатами розгляду наданих документів.
Відповідно до п 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 . Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МИКОС -МЕТ" 71 686,80
UAH з ПДВ
71 686,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІНАП-БУД" 97 500,00
UAH з ПДВ
92 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИКОЛАЇВ-ПРОЕКТ" 103 000,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 14:15
sign.p7s
23 липня 2019 14:11
кошториси.pdf
23 липня 2019 13:58
Відгук ГУ ДКСУ.pdf
23 липня 2019 13:58
експертний звіт.pdf
23 липня 2019 13:58
Договір ГУ ДКСУ.pdf
23 липня 2019 13:58
договір БФ АМПУ.pdf
23 липня 2019 13:58
проект договору.pdf
23 липня 2019 13:58
лист санкції.pdf
23 липня 2019 13:58
інформація ст 17.pdf
23 липня 2019 13:58
довідка експертиза.pdf
23 липня 2019 13:58
довідка довкілля.pdf
23 липня 2019 13:58
сертифікат експерт.pdf
23 липня 2019 13:58
установчи Микос.rar
23 липня 2019 13:58
Довідка про учасника.pdf
23 липня 2019 13:58
пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 14:54
Кошторис.jpg
22 липня 2019 14:54
Пропозиція.jpg
22 липня 2019 14:54
Експертні роботи.jpg
22 липня 2019 14:54
Субпідрядні роботи.jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (7).jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (6).jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (5).jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (4).jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (3).jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (2).jpg
22 липня 2019 14:54
Договір (1).jpg
22 липня 2019 14:54
Сетриф.Исакова.jpg
22 липня 2019 14:54
Квалификац.Гриценко.jpg
22 липня 2019 14:54
сертификат Гриценко .jpg
22 липня 2019 14:54
Прот.по директору2.jpg
22 липня 2019 14:54
Прот.по директору1.jpg
22 липня 2019 14:54
Св-во плат.ПДВ.jpg
22 липня 2019 14:54
Витяг.rtf
22 липня 2019 14:54
Устав 15.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 14.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 13.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 12.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 11.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 10.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 9.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 8.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 7.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 6.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 5.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 4.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 3.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 2.jpg
22 липня 2019 14:54
Устав 1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МИКОС -МЕТ"
#34462596
Переможець 71 686,80
UAH з ПДВ
25 липня 2019 09:33

Документи

25 липня 2019 09:33
sign.p7s
25 липня 2019 09:30
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МИКОС -МЕТ"
#34462596
71 686,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 09:33
sign.p7s
25 липня 2019 09:30
Рішення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 липня 2019 15:01
Договір 3.pdf укладений
29 липня 2019 14:59

Актуальні тендери

До пошуку