Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Копіювально-розмножувальне обладнання
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-07-12-001512-b c8ace5ac0f724e5cbfa8672e3f874cfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горленко Людмила

+380462665131 komitet_stu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський національний технологічний університет
Код ЄДРПОУ: 05460798
Вебсайт: http://www.stu.cn.ua
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95
Контактна особа: Горленко Людмила
+380462665131
komitet_stu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 14:01
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Копіювально-розмножувальне обладнання (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XIII цього Договору згідно наданого рахунку та видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на здійснення закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (копіювально-розмножувальне обладнання).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:55
Дата відповіді: 15 липня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До розгляду будуть прийняті пропозиції, які відповідають вимогам Додатку 1 до Тендерної документації по даній закупівлі, подані Учасниками з будь-яким видом оподаткування, основним критерієм є ціна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-001512-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:40981343
Дата подання: 07 серпня 2019 13:34
Оскарження визначення переможця
За результатами електронного аукціону № UA-2019-07-12-001512-b (копіювально-розмножувальне обладнання), який проходив 01.08.2019 р. переможцем було визнано ТОВ «Мегапринт Сервіс» згідно Протоколу №21 засідання тендерного комітету від 06.08.2010 р. Учасник ТОВ «Мегапринт Сервіс» запропонував БФП Xerox VersaLink B7035 з найнижчою ціну, але його пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, визначеним у Додатку №1 до тендерної документації та містить недостовірну інформацію для прийняття зваженого об’єктивного рішення Замовником, а саме:
• у розділі «Принтер/Вихід першої чорно-білої сторінки» учасником заявлено – 5,4 сек, що є недостовірним. Насправді за інформацією виробника цей показник становить – 9,1 сек, що є значно гіршим ніж вимагається - (5,4 сек);
• у розділі «Загальні характеристики/Енергоспоживання» учасником заявлено – 1100 Вт, що є також недостовірним. Фактичне енергоспоживання за інформацією виробника становить -1800 Вт, таким чином воно теж є значно гіршим ніж вимагається - (1345 Вт);
• у розділі «Загальні характеристики/Щільність паперу» учасником заявлені чомусь два діапазони щільності (35-250 г/м² та 60-256 г/м²). Другий діапазон щільності підтверджується даними виробника, але він гірший ніж потрібно Замовнику. Звідки взятий перший діапазон щільності – невідомо. Тобто інформація також недостовірна.
• у розділі «Загальні характеристики/Ємність подачі» заявлений недостовірний показник – 2520 стор., що неможливо в запропонованій конфігурації обладнання. БФП Xerox VersaLink B7035 має стандартно лише один лоток (520 аркушів) та лоток ручної подачі (100 аркушів), що разом складає всього 620 аркушів і також не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі.
Виходячи з наведеного, та керуючись п. 4 частини один статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможцем торгів ТОВ «Мегапринт Сервіс», пропозиція якого містить недостовірну інформацію та не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 16:18
Шановний Учаснику на Вашу вимогу щодо оскарження визначення переможця, а саме оскарження результату кваліфікації в рамках відкритих торгів «Копіювально-розмножувальне обладнання» (Код ДК 021:2015 (СPV): 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-12-001512-b) повідомляємо наступне. Університет є одержувачем та розпорядником бюджетних коштів і відповідно до вимог чинного законодавства, підпадає під дію Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Метою даної закупівлі є придбання багатофункціонального пристрою (зокрема принтер/сканер/копір), що буде використаний редакційно-видавничим відділом Університету для задоволення поточних потреб студентів та співробітників (надання копіювально-розмножувальних послуг). Специфіка роботи віділлу, у переважній більшості випадків, передбачає надання саме копіювальних послуг.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст.22 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Оскільки, предмет закупівлі є технічно складним товаром, з метою його опису у Тендерній документації визначено ряд характеристик конкретного пристрою, а специфікація містити вираз «або еквівалент», що дає можливості потенційним учасникам визначити еквівалент(-ти) предмета закупівлі та не обмежувати конкуренцію.
Тобто, до розгляду допускаються пропозиції з багатофункціональним пристроєм, який може замінити або виразити предмет закупівлі, описаний у Тендерній документації.
Учасником, якого Університетом кваліфіковано переможцем по даній закупівлі, запропоновано еквівалент пристрою, зазначеного в Тендерній документації. Тому, відповідно, значення його технічних характеристик не є ідентичним заявленим у Тендерній документації. Зокрема:
Характеристика Заявлено Учасником Вимога Тендерної документації
швидкість чорно-білого друку 35 стор./хв. 30 стор./хв.
максимальний обсяг друку 15000 стор./міс.
(пікове навантаження до 153 000 стор./міс.) 10000 стор./міс.
щільність паперу 35-250 г/кв.м (для автоподавача оригіналів)
60-256 г/кв.м (для лотків принтеру) 37-128г/кв.м
енергоспоживання 1100 Вт
Із специфікації до заявленого БФП вказано наступні параметри:
-режим сну 1,4 Вт
- режим очікування 86 Вт,
-режим друку від 1100 до 1800 Вт. 1345 Вт

Як видно з наведених даних, значення технічних характеристик еквівалентного БФП, запропонованого Учасником-переможцем, є відмінними але не гіршими від заявлених.
Тому, вважаємо, що в Університету були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з еквівалентним БФП.
Крім того, при організації та проведенні закупівель ми повинні дотримуватися принципів максимальної економії та ефективності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" 54 875,00
UAH з ПДВ
54 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Кадр 54 900,00
UAH з ПДВ
54 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 15:45
технічне завдання.pdf
30 липня 2019 15:45
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 15:45
статут.pdf
30 липня 2019 15:45
протокол_зборiв.pdf
30 липня 2019 15:45
Наказ.pdf
30 липня 2019 15:45
Листи відгуки.pdf
30 липня 2019 15:45
Лист гарантія закони.pdf
30 липня 2019 15:45
Додаток 4_Договор.pdf
30 липня 2019 15:45
витяг_ПДВ.pdf
30 липня 2019 15:45
Витяг повний.pdf
30 липня 2019 15:45
Видаткові накладні.pdf
30 липня 2019 15:45
Видаткові накладні 2.pdf
30 липня 2019 15:45
Баланс.pdf
30 липня 2019 15:45
Аналогічні договора.pdf
30 липня 2019 15:45
Авторізаційний лист.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 11:56
ЦП.PDF
19 липня 2019 11:56
ТС.PDF
19 липня 2019 11:56
Проект договору.PDF
19 липня 2019 11:56
Договори+накладн.zip
19 липня 2019 11:56
Дов. аналог. догов.pdf
19 липня 2019 11:56
Довідка про санкції.PDF
19 липня 2019 11:56
Статут.PDF
19 липня 2019 11:56
Наказ на директора.pdf
19 липня 2019 11:56
Кадр ПДВ.Pdf
19 липня 2019 11:56
довідка статистика.Pdf
19 липня 2019 11:56
довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 липня 2019 11:56
Довідка з ЄДРПОУ_.pdf
19 липня 2019 11:56
Витяг з реєстру.pdf
19 липня 2019 11:56
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"

ПП Кадр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 10:29
ДОГОВІР_659.pdf укладений
19 серпня 2019 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 48 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 000,00 UAH)