Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари).
Очікувана вартість
827 280,00 UAH
UA-2019-07-12-001407-a bb99d9e328c4400d816826f07170356f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 15:11
Очікувана вартість: 827 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7962 пачка
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1408 упаковка
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
19734 штука
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткових накладних, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:34
Форма Оголошення.docx
12 липня 2019 15:33
Додаток 4.doc
12 липня 2019 15:33
Додаток 1.docx
12 липня 2019 15:33
Додаток 2.docx
12 липня 2019 15:33
Додаток 3.docx
12 липня 2019 15:33
ТД 2019 (Канцтовари).docx
12 липня 2019 15:33
ТД (Канцелярські товари) титулка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 08:49
Дата відповіді: 16 липня 2019 20:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник прагне закупити товар, вимоги якого зазначено в Додатку 2 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 656 821,74
UAH з ПДВ
637 338,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 656 993,40
UAH з ПДВ
637 543,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 660 651,36
UAH з ПДВ
637 543,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ" 804 996,90
UAH з ПДВ
804 996,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 11:00
Електронний підпис
30 липня 2019 16:18
Електронний підпис
29 липня 2019 09:26
Електронний підпис
29 липня 2019 09:24
Проект договору.pdf
29 липня 2019 09:24
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2019 09:24
Статут.pdf
29 липня 2019 09:24
Установчий договір.pdf
29 липня 2019 09:24
Документи по якості.pdf
29 липня 2019 09:24
Договір 291 від 19.07.2018.pdf
29 липня 2019 09:24
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2019 09:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 липня 2019 09:23
Довідка 4-ОПП.pdf
29 липня 2019 09:23
ВН 3799 від 19.07.2018.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 00:35
Електронний підпис
28 липня 2019 23:46
ЕКО2878_Додаток 4.pdf
28 липня 2019 21:55
згода з договором.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 12:12
Електронний підпис
26 липня 2019 12:10
СЄС.rar
26 липня 2019 12:10
Статут від 22.07.2019.pdf
26 липня 2019 12:10
Погоджений договір.pdf
26 липня 2019 12:10
Письмова згода.pdf
26 липня 2019 12:10
Опис від 22.07.2019.pdf
26 липня 2019 12:09
Витяг ПДВ завірений.pdf
26 липня 2019 12:09
Виписка від 23.07.2019.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 14:49
Сертифікати.rar
26 липня 2019 14:49
Довідка про печатку.pdf
26 липня 2019 14:49
Довідка про товар.pdf
26 липня 2019 14:49
ПУ - статут - 10.10.2017.PDF
26 липня 2019 14:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 637 338,30
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
637 338,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:31
ЗпВД (Канцелярські товари).pdf укладений
01 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:10
Договір № 290 (Канцелярські товари).pdf укладений
16 серпня 2019 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 637 338,30
UAH (в тому числі ПДВ 106 223,05 UAH)