Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші)
The operational maintenace of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka ( the western entrance to Khmelnytskyi city) (the device of a thin layer covering from an emulsion-mineral mix)
Очікувана вартість
12 763 787,00 UAH
UA-2019-07-12-001391-b 3486c03a4d124cc5b13f7ca6f067a786
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 липня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:31
Очікувана вартість: 12 763 787,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 637,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 12 липня 2019 14:33
Enquiries until: 02 серпня 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 12 763 787 UAH including VAT
Minimal lowering step: 127 638 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші)
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

The operational maintenace of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka ( the western entrance to Khmelnytskyi city) (the device of a thin layer covering from an emulsion-mineral mix)
Sourse of procurement financing is the state budget
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:40
ТД 42І1 ЕУ М-12(Західний підїзд).doc
12 липня 2019 14:37
Проект Договору М-12 (Західний підїзд).pdf
12 липня 2019 14:35
Дефектний акт ЕІУ аІд дІз М-12.pdf
15 липня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:40
ТД 42І1 ЕУ М-12(Західний підїзд).doc
12 липня 2019 14:37
Проект Договору М-12 (Західний підїзд).pdf
12 липня 2019 14:35
Дефектний акт ЕІУ аІд дІз М-12.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000005 ● 158dc14d308a427e88003ff88bec42e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.07.2019 № 29

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області – начальник відділу
контролю органів влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.07.2019 № 29
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 4
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-07-12-001391-b
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

12.07.2019

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-15 17:46:48

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-07-12-001391-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
- з яких підстав 15.07.2019 були внесені зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: пункт «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12.07.2019 без врахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 р. № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 р. за №386/33357?
Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-17 16:46:04

Пояснення на запит 2019-07-15 17:46:48

1. Тендерний комітет розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області прийняв рішення усунути виявлені порушення, а саме:
протокольним рішенням тендерного комітету №42/2 від 15 липня 2019 року в період уточнень з 12-07-2019, 14:33 по 02-08-2019, 15:00 були внесені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» відповідно до наказу №463 від 21.03.2019 року «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490» (протокол №42/2 від 15 липня 2019 року з додатками додається).
Під час прийняття рішення щодо усунення технічної помилки, допущеної при заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів тендерний комітет керувався роз’ясненнями, а саме:
- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – 2 аркушах (додаються);
- infobox.prozorro.org – 1 аркуші (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 12:49:13

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-07-12-001391-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до частини другої статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Згідно цієї норми, після внесення змін до тендерної документації у системі мають бути оприлюднені 3 документи:
1) нова редакція документації;
2) документ з переліком змін, що вносяться;
3) редакція тих положень тендерної документації, до яких вносяться зміни, у вигляді закреслених даних.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу відсутні вищезазначені документи, а саме: документ з переліком внесених змін, що вносяться та власне самі зміни до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-17 16:43:48

Пояснення на запит 2019-07-16 12:49:13

2. 15 липня 2019 року, 10:41 був накладений електронний підпис, після внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, які відображені в системі ProZorro в Історії змін щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (роздруківки з системи ProZorro – 12 аркушах додаються).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-17 16:40:07

Пояснення Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області на запит Держаудитслужби в Хмельницькій області

Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно отриманих висновків про результати моніторингу закупівлі Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області до закупівлі були прийняті тендерним комітетом наступні рішення щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»:
1. Тендерний комітет розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області прийняв рішення усунути виявлені порушення, а саме:
протокольним рішенням тендерного комітету №42/2 від 15 липня 2019 року в період уточнень з 12-07-2019, 14:33 по 02-08-2019, 15:00 були внесені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» відповідно до наказу №463 від 21.03.2019 року «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490» (протокол №42/2 від 15 липня 2019 року з додатками додається).
Під час прийняття рішення щодо усунення технічної помилки, допущеної при заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів тендерний комітет керувався роз’ясненнями, а саме:
- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – 2 аркушах (додаються);
- infobox.prozorro.org – 1 аркуші (додається).
2. 15 липня 2019 року, 10:41 був накладений електронний підпис, після внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, які відображені в системі ProZorro в Історії змін щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (роздруківки з системи ProZorro – 12 аркушах додаються).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору. Згідно отриманого висновку про результати моніторингу закупівлі Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області до закупівлі були прийняті тендерним комітетом наступні рішення щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту». Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області здійснив моніторинг консультацій на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо виправлення технічних (механічних) помилок, де зазначено: «Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації тендерний комітет (уповноважена особа) може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою». Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови». Так, як, в Законі України «Про публічні закупівлі» не передбачено але й не забороняється виправлення технічних (механічних) помилок, крім випадків, які передбачено частини 2 статті 23: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області прийняв рішення внести відповідні зміни на згідно наказу №463 від 21.03.2019 року до оголошення про проведення відкритих торгів. Протокольним рішенням тендерного комітету №42/2 від 15 липня 2019 року в період уточнень з 12-07-2019, 14:33 по 02-08-2019, 15:00 були внесені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту», а саме: «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Таким чином, будь-які зміни, які вносяться до процедури закупівлі підтверджується електронним підписом. 15 липня 2019 року, 10:41 був накладений електронний підпис, після внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-07-12-001391-b по предмету закупівель: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (Західний під’їзд до м. Хмельницького) (влаштування тонкошарового покриття із емульсійно-мінеральної суміші). 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту». А також хочемо зауважити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» частині 2 статті 21 чітко зазначено: «В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого в абзаці десятому цієї частини, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу», таким чином Замовник не порушив порядок оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів. А згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи)».

2019-07-24 16:12:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2019
UA-2019-07-12-001391-b3486c03a4d124cc5b13f7ca6f067a786
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 серпня 2019 16:45
Протокол 42І5 від 14.08.2019.pdf
14 серпня 2019 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:33
Довідка з податкової.pdf
21 серпня 2019 16:55
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:55
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:50
Розрахунок ЗВВ.pdf
21 серпня 2019 16:50
Прямі витрати.pdf
21 серпня 2019 16:50
Пояснювальна записка.pdf
21 серпня 2019 16:49
Локальтний Кошторис.pdf
21 серпня 2019 16:49
ЗП.pdf
21 серпня 2019 16:49
ЗВВ.pdf
21 серпня 2019 16:49
ЗВВ та адмін.pdf
21 серпня 2019 16:48
Договірна ціна.pdf
12 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:31
18. Розрахунок.pdf
12 серпня 2019 13:31
18. Розрахунок ЗВВ.pdf
12 серпня 2019 13:31
18. Локальний кошторис.pdf
12 серпня 2019 13:31
18. Договірна ціна.pdf
12 серпня 2019 13:31
17. Проект договору.pdf
12 серпня 2019 13:31
14. Позитивний відгук.pdf
12 серпня 2019 13:31
13. КБ-3.pdf
12 серпня 2019 13:31
13. Акти КБ 2В.pdf
12 серпня 2019 13:31
13. Аналогічний договір.pdf
12 серпня 2019 13:31
9. Транспортна схема.pdf
12 серпня 2019 13:31
8. Довідка про довкілля.pdf
12 серпня 2019 13:31
5. Лист -згода.pdf
12 серпня 2019 13:31
3. КВИТАНЦІЯ.pdf

Документи

14 серпня 2019 16:47
Протокол 42І5 від 14.08.2019.pdf
14 серпня 2019 16:48
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:06
6 Ст. 17.pdf
12 серпня 2019 14:06
5. Лист-відгук.pdf
12 серпня 2019 14:06
23 Довідка.pdf
12 серпня 2019 14:06
22 Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 14:06
21 Транспортна схема.pdf
12 серпня 2019 14:06
20 Копія сертифікату.pdf
12 серпня 2019 14:06
19. Проект Договору.pdf
12 серпня 2019 14:06
17 Довкілля.pdf
12 серпня 2019 14:06
16 ISO.pdf
12 серпня 2019 14:06
13 Довідка санкції.pdf
12 серпня 2019 14:06
12 Лист згода.pdf
12 серпня 2019 14:06
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" 12 615 301,20
UAH з ПДВ
12 615 301,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 12 709 305,60
UAH з ПДВ
12 709 305,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:33
Довідка з податкової.pdf
21 серпня 2019 16:55
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:55
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:50
Розрахунок ЗВВ.pdf
21 серпня 2019 16:50
Прямі витрати.pdf
21 серпня 2019 16:50
Пояснювальна записка.pdf
21 серпня 2019 16:49
Локальтний Кошторис.pdf
21 серпня 2019 16:49
ЗП.pdf
21 серпня 2019 16:49
ЗВВ.pdf
21 серпня 2019 16:49
ЗВВ та адмін.pdf
21 серпня 2019 16:48
Договірна ціна.pdf
12 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:31
18. Розрахунок.pdf
12 серпня 2019 13:31
18. Розрахунок ЗВВ.pdf
12 серпня 2019 13:31
18. Локальний кошторис.pdf
12 серпня 2019 13:31
18. Договірна ціна.pdf
12 серпня 2019 13:31
17. Проект договору.pdf
12 серпня 2019 13:31
14. Позитивний відгук.pdf
12 серпня 2019 13:31
13. КБ-3.pdf
12 серпня 2019 13:31
13. Акти КБ 2В.pdf
12 серпня 2019 13:31
13. Аналогічний договір.pdf
12 серпня 2019 13:31
9. Транспортна схема.pdf
12 серпня 2019 13:31
8. Довідка про довкілля.pdf
12 серпня 2019 13:31
5. Лист -згода.pdf
12 серпня 2019 13:31
3. КВИТАНЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:06
6 Ст. 17.pdf
12 серпня 2019 14:06
5. Лист-відгук.pdf
12 серпня 2019 14:06
23 Довідка.pdf
12 серпня 2019 14:06
22 Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 14:06
21 Транспортна схема.pdf
12 серпня 2019 14:06
20 Копія сертифікату.pdf
12 серпня 2019 14:06
19. Проект Договору.pdf
12 серпня 2019 14:06
17 Довкілля.pdf
12 серпня 2019 14:06
16 ISO.pdf
12 серпня 2019 14:06
13 Довідка санкції.pdf
12 серпня 2019 14:06
12 Лист згода.pdf
12 серпня 2019 14:06
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"
#40945017
Переможець 12 615 301,20
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"
#40945017
12 615 301,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:28
Додаткова угода № 1 до договору № 136І19.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:25
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 12:15
Договір № 136І19.pdf укладений
10 вересня 2019 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 136/19 від “10” вересня 2019 року 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 12 582 301,20 грн ( дванадцять мільйонів п"ятсот вісімдесят дві тисячі триста одна гривня 20 копійок), у тому числі ПДВ — 2 097 050,20 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання та фінансування послуг” у новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 136/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 582 301,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 097 050,20 UAH)