Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво Долинського групового водопроводу водопостачання м. Долинська Кіровоградської області. Коригування»
Очікувана вартість
22 526 944,00 UAH
UA-2019-07-12-001283-a 50265d77979142b88e9beabc562acd57
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380522247928 ukbkiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013850
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380522247928
ukbkiroda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Перерахунок кошторису в частині розрахунку середньої заробітної плати працівників задіяних на будівництві.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво Долинського групового водопроводу водопостачання м. Долинська Кіровоградської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Замовник за участю Підрядника чи самостійно перевіряє обґрунтованість поданих йому документів, підписує та передає їх Підряднику впродовж 5 календарних днів, якщо платежі за виконані роботи є проміжними, і впродовж 28 днів, якщо платежі за виконані роботи є кінцевими. Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

12 липня 2019 15:07
Електронний підпис
12 липня 2019 15:06
прот Дол вод.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000019 ● 2c97524996fd44ffabb535c09e8e08ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-07-12-001283-a 12.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД"
#32791306
Переможець 22 526 944,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД" #32791306

№ рішення у справі

61/6-р/к

Дата рішення у справі

28.05.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Кіровоградського ТВ

Документи

12 липня 2019 15:08
Електронний підпис
12 липня 2019 15:07
прот Дол вод.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД"
#32791306
22 526 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 15:08
Електронний підпис
12 липня 2019 15:07
прот Дол вод.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 14:25
дог Долинська.PDF укладений
24 липня 2019 14:25
ДЦ+ Гр Долинська.PDF укладений
24 липня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 09:23
дод уг Дол розірвання.pdf укладений
07 липня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 17:49
дод уг Дол водопров.PDF зміни до договору
26 березня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:17
дод уг Дол водопр зм дж.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 12:06
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 10:36
дод уг Долин.PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 10:36
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 17:10
Дод уг Долин водопров п.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 40/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/19/60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення строків повернення авансу
Номер договору про закупівлю: 40/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/19/77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів між джерелами фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 40/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/19/109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Замовника
Номер договору про закупівлю: 40/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/19/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 538 027,04
UAH (в тому числі ПДВ 2 923 004,50 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін