Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з лабораторних досліджень викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних та пересувних джерел.(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
171 630,00 UAH
UA-2019-07-12-001119-b ee16556efa534895a2f4a97847d4bb82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 171 630,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7- Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

25 липня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:19
ТД_424-19_з закр.даними.doc
25 липня 2019 17:19
Перелік змін.docx
25 липня 2019 17:19
ТД_424-19_нова редакція.doc
12 липня 2019 12:48
проект договір.docx
12 липня 2019 12:48
Оголошення_.doc
25 липня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:19
ТД_424-19_з закр.даними.doc
25 липня 2019 17:19
Перелік змін.docx
25 липня 2019 17:19
ТД_424-19_нова редакція.doc
12 липня 2019 12:48
ТД_424-19_Послуги з лабораторних досліджень викидів забруднюючих речовин в атмос.doc
12 липня 2019 12:48
проект договір.docx
12 липня 2019 12:48
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги до виконавця робіт
Дата подання: 16 липня 2019 15:49
Дата відповіді: 18 липня 2019 16:41
Згідно вимог Держпраці України роботи від 1,3 м до 5,0 вважаються висотними, а вище 5м верхолазними. Проведення вимірювальних робіт на згаданих висотах потребує відповідного допуску до виконавців робіт (юридичних і фізичних осіб). У разі не виконання згаданих вимог уся відповідальність на Замовнику робіт і особисто керівників ВП, які допустили до роботи безпосередніх виконавців без дозвільних документів Держпраці. Чи передбачена наявність вищезгаданого допуску Держпраці України, щодо висотних і верхолазних робіт, до виконавця лабораторних досліджень викидів ( які, як правило розташовані на висотаз вище 5м.) забруднючих речовин в атмосферне повітря на об'єктах замовника по всім семи Лотам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідальність за забезпечення та підтримку заходів з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки повинен забезпечити Виконавець послуг, який буде надавати послуги.
Ці вимоги зазначені в умовах проекту Договору, розділ VІ. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН як Зобов’язання Виконавця, п. 6.3.8. «Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна кінцевого одержувача послуг Замовника»

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 380,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 102,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 серпня 2019 15:01
Закінчення: 05 серпня 2019 15:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з лабораторних досліджень викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних та пересувних джерел
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Київський центр промекології" 8 650,00
UAH з ПДВ
8 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОЕКОПРИЛАД" 9 576,00
UAH з ПДВ
9 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 13:02
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:01
Уставні документи
02 серпня 2019 13:01
i627
02 серпня 2019 13:01
i629
02 серпня 2019 13:01
i628
02 серпня 2019 13:01
i496
02 серпня 2019 13:01
i498

Публічні документи

02 серпня 2019 14:37
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:30
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Київський центр промекології"

ТОВ "АВТОЕКОПРИЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Київський центр промекології"
#37832399
Відхилено 8 650,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 09:01
ТОВ "АВТОЕКОПРИЛАД"
#32772503
Переможець 9 576,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 09:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОЕКОПРИЛАД"
#32772503
9 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 17:25
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ №УЗ-ЦЛ-19614-Ю від 28.08.2019р. (UA-2019-07-12-00111.docx укладений
15 листопада 2019 17:25
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 16:14
doc00201520190829083547 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 12:55
doc00198220190828125411.pdf укладений
29 серпня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки: Оприлюднення вірного файлу договору з метою забезпечення достовірності.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19614/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19614/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 596,00 UAH)