Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з лабораторних досліджень викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних та пересувних джерел.(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
171 630,00 UAH
UA-2019-07-12-001119-b ● ee16556efa534895a2f4a97847d4bb82
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 171 630,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7- Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
25 липня 2019 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 17:19 |
ТД_424-19_з закр.даними.doc | |
25 липня 2019 17:19 |
Перелік змін.docx | |
25 липня 2019 17:19 |
ТД_424-19_нова редакція.doc | |
12 липня 2019 12:48 |
проект договір.docx | |
12 липня 2019 12:48 |
Оголошення_.doc |
25 липня 2019 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2019 17:19 |
ТД_424-19_з закр.даними.doc
|
|||
25 липня 2019 17:19 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 липня 2019 17:19 |
ТД_424-19_нова редакція.doc
|
|||
12 липня 2019 12:48 |
проект договір.docx
|
|||
12 липня 2019 12:48 |
Оголошення_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги до виконавця робіт
Дата подання: 16 липня 2019 15:49
Дата відповіді: 18 липня 2019 16:41
Згідно вимог Держпраці України роботи від 1,3 м до 5,0 вважаються висотними, а вище 5м верхолазними. Проведення вимірювальних робіт на згаданих висотах потребує відповідного допуску до виконавців робіт (юридичних і фізичних осіб). У разі не виконання згаданих вимог уся відповідальність на Замовнику робіт і особисто керівників ВП, які допустили до роботи безпосередніх виконавців без дозвільних документів Держпраці.
Чи передбачена наявність вищезгаданого допуску Держпраці України, щодо висотних і верхолазних робіт, до виконавця лабораторних досліджень викидів ( які, як правило розташовані на висотаз вище 5м.) забруднючих речовин в атмосферне повітря на об'єктах замовника по всім семи Лотам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідальність за забезпечення та підтримку заходів з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки повинен забезпечити Виконавець послуг, який буде надавати послуги.
Ці вимоги зазначені в умовах проекту Договору, розділ VІ. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН як Зобов’язання Виконавця, п. 6.3.8. «Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна кінцевого одержувача послуг Замовника»
Ці вимоги зазначені в умовах проекту Договору, розділ VІ. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН як Зобов’язання Виконавця, п. 6.3.8. «Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна кінцевого одержувача послуг Замовника»
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 10 380,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 102,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з лабораторних досліджень викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних та пересувних джерел
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Київський центр промекології" #37832399 |
Відхилено |
8 650,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 09:01
|
ТОВ "АВТОЕКОПРИЛАД" #32772503 |
Переможець |
9 576,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 17:25
|
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ №УЗ-ЦЛ-19614-Ю від 28.08.2019р. (UA-2019-07-12-00111.docx | укладений |
15 листопада 2019 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 16:14
|
doc00201520190829083547 (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 12:55
|
doc00198220190828125411.pdf | укладений |
29 серпня 2019 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки: Оприлюднення вірного файлу договору з метою забезпечення достовірності. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19614/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19614/ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |