Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі в комунальному закладі Сумської обласної ради - Обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю (м. Суми, вул. Серпнева, 14-а)
Очікувана вартість
294 049,01 UAH
UA-2019-07-12-001098-a eae5ea3e0f4f4a349a1db4296e88e710
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі в комунальному закладі Сумської обласної ради-Обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю (м. Суми, вул. Серпнева, 14-а)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Серпнева, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2019  —  12 грудня 2019
ДК 021:2015: 45261000-4 — Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт, передбачених цим Договором, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі підписаних акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом двадцяти банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем отримання від Підрядника рахунків. Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду. Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

12 липня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:38
Додаток до Дог. 82.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СУМСЬКЕ ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМОБЛКОНТРАКТ"
#23291856
Переможець 294 049,01
UAH
12 липня 2019 14:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 17:08
Додаткова угода до Дог. 82.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 14:41
Договір 82 підряд.pdf укладений
12 липня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити Договір пунктом 4.1.1 наступного змісту: «4.1.1. Замовник виплачує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості робіт, що складає 88214 грн. 70 коп. (вісімдесят вісім тисяч двісті чотирнадцять гривень 70 копійок) без ПДВ на термін 90 календарних днів з моменту підписання Договору. У разі невикористання Підрядником суми авансу протягом встановленого у цьому пункті строку, кошти повертаються Замовнику». 2. Викласти реквізити Підрядника зазначені в розділі 12 Договору у наступній редакції: «СТПП ТОВ «СУМОБЛКОНТРАКТ» 40000, Сумська обл., м. Суми, вул. Тополянська, 25А код ЄДРПОУ 23291856 р/р 26006055026981 в ПАТ КБ ПРИВАТБАНК МФО 337546 р/р 37129117704983 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Сумській області МФО 820172 тел. 050-936-58-72»
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML