Компресор стоматологічний (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого (районного) бюджету)
Очікувана вартість
26 888,00 UAH
UA-2019-07-12-000647-a 2655fada873c475ba9bbb041510dd67d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження замовника: 19400, Україна, Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа замовника: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Компресор стоматологічний)» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2019-04-10-000407-a та UA-2019-05-22-000947-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Націо­нальний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 45404 - Блок управління стоматологічною повітряно-абразивною системою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Компресор стоматологічний (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого (районного) бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого (районного) бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

12 липня 2019 13:00
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Парахін Ігор Юрійович
#2739426698
Переможець 26 888,00
UAH
12 липня 2019 13:02

Документи

12 липня 2019 13:02
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 13:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Парахін Ігор Юрійович
#2739426698
26 888,00
UAH
Документи

Документи

12 липня 2019 13:02
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 липня 2019 15:07
Договір.docx укладений
24 липня 2019 15:06
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2019 14:38
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
01 жовтня 2019 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 30.09.2019 р. (зміна реквізитів Засовника) п. 14. Сума договору після внесення змін : - п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : -
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку