Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі
Очікувана вартість
32 900,00 UAH
UA-2019-07-12-000615-c e0d4d9fbb930460fb8b9aa0ec6192f43
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маматова Наталія

+380626470203 ssmp103bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська -відокремленний структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної устнови "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653793
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул.О.Вишні,буд.24,м.Краматорськ Донецької обл.,Україна
Контактна особа: Маматова Наталія
+380626470203
ssmp103bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 32 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Стелажі код ДК 021:2015-39150000-8 Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, Остапа Вишні,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100 % післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту приймання- передачі товару та (або) видаткової накладної, відстрочка платежу за товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі товару замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:19
Стелажі 2019.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій