Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Дошкільний навчальний заклад (ясла-садочок) на 150 місць в смт.Великий Любінь Городоцького району Львівської області (будівництво)» (коригування)
Очікувана вартість
9 819 003,22 UAH
UA-2019-07-12-000496-c 6babaaa6946e48589af4ff3469207293
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щепілкіна Галина Володимирівна

+380323154493 lubin_velyky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04373057
Місцезнаходження: 81555, Україна , Львівська обл., Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Контактна особа: Щепілкіна Галина Володимирівна
+380323154493
lubin_velyky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2017 році Великолюбінською селищною радою Городоцького району Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садочок) на 150 місць в смт. Великий Любінь Городоцького району Львівської області» (будівництво). Коригування. (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва - СPV). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельний - Регіон», з яким було укладено Договір № 7 від 09.11.2017 р. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення була наявність потреби виконати роботи, які не передбачені договірною ціною та проектно-кошторисною документацією, без яких неможливе введення об’єкта в експлуатацію, так як існуючі обсяги робіт занижені і недостатні для якісного та вчасного виконання робіт в повному обсязі. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни та виконання робіт, які не передбачені договором. Договір було розірвано. Селищною радою було скеровано звернення № 615 від 05.06.2019 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 06/18-19 від 18.06.2019 року від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектно-кошторисної, дозвільної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, даних отриманих в ході проведення огляду об’єкта дослідження, було встановлено, що заміна на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до призупинення темпів виконання робіт, зриву календарного графіку виконання робіт і часового зміщення завершення будівельно-монтажних і пуско-налагоджувальних робіт на більш пізній період, що може значно ускладнити процес виконання будівельних робіт, введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Також заміна будівельної організації (Генпідрядника) в разі виникнення відповідних обставин може ускладнити пошук відповідального за виявлені в ході гарантійного строку експлуатації об’єкта дефекти, допущені в процесі будівництва. Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: Відсутнє

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: смт.Великий Любінь, Городецького району Львівської області. Кількість: під "1 роботи" слід розуміти "обсяг виконання робіт згідно технічного завдання"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Дошкільний навчальний заклад (ясла-садочок) на 150 місць в смт.Великий Любінь Городоцького району Львівської області (будівництво)» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81555, Україна, Львівська область, смт.Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного та місцевого бюджетів. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату.. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного та місцевого бюджетів. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

12 липня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 липня 2019 18:08
Коментар щодо відміни: у зв'язку з технічною помилкою
Документи:
12 липня 2019 18:08
протокол відміни торгів