Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівель Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Очікувана вартість
16 214,00 UAH
UA-2019-07-12-000108-a 7e33a7f3873940ba8e5b446ddae770b9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівель Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту капітального ремонту (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту. Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

12 липня 2019 10:43
Електронний цифровий підпис
12 липня 2019 09:20
Додаток до Дог. 76.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 16 214,00
UAH
12 липня 2019 10:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 липня 2019 10:45
Договір 76 технагляд.pdf укладений
12 липня 2019 10:45
sign.p7s зміни до договору
04 серпня 2020 17:08
Додаткова угода 1 до Дог. 76-1.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю фінансування у 2019 році, відповідно до п. 6.1 Договору про здійснення технічного нагляду № 76 від 12.07.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівель Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31» (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору про наступне: 1. Продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2020 року. 2. Замінити розрахунковий рахунок Замовника з 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на розрахунковий рахунок UА228201720344291002103019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 3. Замінити розрахунковий рахунок Виконавця з 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» на розрахунковий рахунок UА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк». 4. Підтвердити суму Договору, що підлягає оплаті у розмірі 16214 грн. 00 коп. (шістнадцять тисяч двісті чотирнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 5. Після назви об'єкта в п. 1.1 Договору додати слово «коригування» в дужках.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку