Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Очікувана вартість
125 199,00 UAH
UA-2019-07-11-002943-b 2ab04f624a964ba181471639816a7c39
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясинецький Олександр Анатолійович

380414241053 yasinetskiy2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053507
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, Грушевського, 22
Контактна особа: Ясинецький Олександр Анатолійович
380414241053
yasinetskiy2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 18:45
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 18:45
Очікувана вартість: 125 199,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 251,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
«Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевского, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 18:36
Тендерна Документація СКАН.doc
11 липня 2019 18:36
Оголошення.pdf
11 липня 2019 18:36
Протокол № 71 від 11.07.19р..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 10:43
Дата відповіді: 12 липня 2019 12:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першого питання повідомляємо, що Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання вищевказаної вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання або обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
З приводу другого питання інформуємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ) Шановний Учаснику, читайте будь-ласка уважно Тендерну документацію там є відповідді на всі Ваші запитаання, з повагою Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 18:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 124 895,00
UAH з ПДВ
124 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 18:14
Електронний підпис
26 липня 2019 18:06
СЕС LG.pdf
26 липня 2019 18:06
CEC brother.pdf
26 липня 2019 18:06
Canon2.pdf
26 липня 2019 18:06
Canon.pdf
26 липня 2019 18:06
СЕС Canon.pdf
26 липня 2019 18:06
Сертифікати Lenovo.pdf
26 липня 2019 18:06
ЗАЯВА-ЗГОДА.pdf
26 липня 2019 18:06
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
26 липня 2019 18:06
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 18:45
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій