Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональні комп'ютери; багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-07-11-002870-b ● 5b840fb0c63a4baa89ce1b35c21c0e2c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984441 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Ірина Пальцун +380983268543 gorbol6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 17:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2019 17:46 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
персональні комп'ютери - 30 шт; багатофункціональний пристрій - 13 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 штука
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України протягом 5 (п’яти) робочих днів після відвантаження товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів з моменту виконаних Постачальником своїх зобов’язань за Договором. У разі затримки фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 5 (п’яти ) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 16:15 |
Перелік змін на 106 19.07.2019.rtf | |
19 липня 2019 16:15 |
ТД ГБ6 комп. зі змін.106 19.07ТД.doc | |
16 липня 2019 14:45 |
Перелік змін на 16.07.2019 Комп.rtf | |
12 липня 2019 14:19 |
Перелік змін на 12.07.2019.rtf |
19 липня 2019 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 липня 2019 16:15 |
Перелік змін на 106 19.07.2019.rtf
|
|||||||||
19 липня 2019 16:15 |
ТД ГБ6 комп. зі змін.106 19.07ТД.doc
|
|||||||||
16 липня 2019 14:45 |
Перелік змін на 16.07.2019 Комп.rtf
|
|||||||||
12 липня 2019 14:19 |
Перелік змін на 12.07.2019.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 10:45
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
На Ваше запитання :1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? Відповідь: торгова марка та модель не прописана у технічному завданні,головне A-Brand (це не назва чи модель) відповідний тех.вимогам щодо предмета закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь : Згідно тендреної документації пункту 1 розділу 5 та згідно частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Допускається та як остаточну.
На Ваше запитання :1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? Відповідь: торгова марка та модель не прописана у технічному завданні,головне A-Brand (це не назва чи модель) відповідний тех.вимогам щодо предмета закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь : Згідно тендреної документації пункту 1 розділу 5 та згідно частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Допускається та як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002870-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 липня 2019 12:07
Умови
Серед кваліфікаційних вимог до Учасників міститься наступна: «1.6.Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»
Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників, та не дає компаніям, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання менше 3-х років брати участь в тендері,звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації та прибрати цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників, та не дає компаніям, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання менше 3-х років брати участь в тендері,звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації та прибрати цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 16:27
Добрий день. На Вашу вимогу від 15.07.2019 р., повідомляємо, щодо п.1.6 Додатка 3 до тендерної документації. А саме, з метою запобігання постачання неякісної або неофіційно ввезеної продукції від сумнівних постачальників з нещодавньою реєстрацією, постачальник повинен мати необхідний досвід.
Також, в п.3 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із кваліфікаційних критеріїв є «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за період з 2017 по 2019рр. (не менше одного договору).
На підставі вищевикладеного, вважаємо кваліфікаційну вимогу до учасників закупівлі, вказану в п.1.6 Додатка 3 до тендерної документації, законною, та не вносити зміни до тендерної документації.
Також, в п.3 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із кваліфікаційних критеріїв є «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за період з 2017 по 2019рр. (не менше одного договору).
На підставі вищевикладеного, вважаємо кваліфікаційну вимогу до учасників закупівлі, вказану в п.1.6 Додатка 3 до тендерної документації, законною, та не вносити зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002870-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 липня 2019 11:42
Умови2
Повторно наголошуємо, що наступна вимоги є дискримінаційними: «1.6.Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка комп'ютерного обладнання в період з 2017 по 2019 рік (не менше одного договору)..»
Такі положення містять обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників,, які мають успішний досвід виконання аналогічних договорів не в кожен із зазначених років та дещо менший досвід роботи, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначених положень є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3-х років та прибрати конкретні роки, на протязі яких мали бути виконані поставки за аналогічними договорами.
Розгорнути
Згорнути
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка комп'ютерного обладнання в період з 2017 по 2019 рік (не менше одного договору)..»
Такі положення містять обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників,, які мають успішний досвід виконання аналогічних договорів не в кожен із зазначених років та дещо менший досвід роботи, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначених положень є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3-х років та прибрати конкретні роки, на протязі яких мали бути виконані поставки за аналогічними договорами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2019 14:48
Зміни внесено 16.07.2019
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
579 156,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 11:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 серпня 2019 15:07 |
Коментар щодо відміни: | згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого цим Законом, а саме не вірно вказана кількість товарів). |
Документи:
08 серпня 2019 15:07
|
Електронний підпис |
08 серпня 2019 15:05
|
протокол №116.PDF |