Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатка, кліше, штампи, оснастка автоматична
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-07-11-002055-b 1650e9f2eb3c401292d45c977ee38644
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 15:21
Початок аукціону: 30 липня 2019 11:56
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Печатка, кліше, штампи, оснастка автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (Відповідно до умов договору) 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:39
ТД штампи.docx
12 липня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:39
ТД штампи.docx
11 липня 2019 15:25
ТД штампи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 11:39
Дата відповіді: 12 липня 2019 12:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання повідомляємо.
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше - аналог не гіршої якості, еквівалент) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 1 565,00
UAH з ПДВ
1 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 2 710,00
UAH з ПДВ
2 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 12:21
Лист гарантия 001.jpg
29 липня 2019 12:21
1.pdf
29 липня 2019 12:21
сертифікатISO.pdf
29 липня 2019 12:21
сан-эпидем контроль.pdf
29 липня 2019 12:21
Постанова і додаток.doc
29 липня 2019 12:21
Паспорт,код 002.jpg
29 липня 2019 12:21
Паспорт,код 001.jpg
29 липня 2019 12:21
Довідка про досвід 001.jpg
29 липня 2019 12:21
Гарантійний лист 001.jpg
29 липня 2019 12:21
Выписка(Тертышный)-2.jpg
29 липня 2019 12:21
Выписка(Тертышный).jpg

Публічні документи

05 серпня 2019 10:44
справка о несудимости.pdf
05 серпня 2019 10:44
дфс довідка.pdf
29 липня 2019 11:28
Електронний підпис
29 липня 2019 11:19
паспорт.pdf
29 липня 2019 11:19
паспорт 3.pdf
29 липня 2019 11:19
паспорт 2.pdf
29 липня 2019 11:19
накладна рух.pdf
29 липня 2019 11:19
накладна квт.pdf
29 липня 2019 11:19
інн.pdf
29 липня 2019 11:19
Єдиний податок.pdf
29 липня 2019 11:19
договір-1квт.doc.pdf
29 липня 2019 11:19
Виписка2.pdf
29 липня 2019 11:19
Виписка1.pdf
29 липня 2019 11:19
Додаток 5.pdf
29 липня 2019 11:19
додаток 4.pdf
29 липня 2019 11:19
Додаток 3(1).pdf
29 липня 2019 11:19
Додаток 1(2).pdf
29 липня 2019 11:19
довідка Про Санкці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Гудков Олексій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#3088418773
Відхилено 1 565,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:10
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Переможець 2 600,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
2 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 16:50
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 вересня 2019 15:59
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неукладенням договору у визначений строк, та наявністю потреби у закупівлі такого товару з іншими технічними характеристиками
Документи:
06 вересня 2019 15:59
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:59
Протокол №79 про відміну торгів.pdf