Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
91 605,00 UAH
UA-2019-07-11-001720-b 8ff423e59b874ca282747dbfb4055768
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Алпатова

+380433221830 zmpnbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188168
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12
Контактна особа: Ірина Алпатова
+380433221830
zmpnbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 91 605,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі, фрукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5725 кілограм
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В.Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограм
Фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В.Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу, але протягом не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. (Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого (обласного) бюджету). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:40
Додаток_2.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_1.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_3.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_4.docx
11 липня 2019 14:40
Тендерна документація.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Король Микола Петрович" 67 015,00
UAH з ПДВ
67 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Король Микола Петрович"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій