ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
91 605,00 UAH
UA-2019-07-11-001720-b 8ff423e59b874ca282747dbfb4055768
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188168
Місцезнаходження замовника: 23100, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12
Контактна особа замовника: Ірина Алпатова
+380433221830
zmpnbi@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 91 605,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Овочі, фрукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5725 кілограм
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В.Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограм
Фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В.Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу, але протягом не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. (Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого (обласного) бюджету). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 липня 2019 14:41
Електронний цифровий підпис
11 липня 2019 14:40
Додаток_2.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_1.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_3.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_4.docx
11 липня 2019 14:40
Тендерна документація.docx
11 липня 2019 14:40
Додаток_5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Король Микола Петрович" 67 015,00
UAH з ПДВ
67 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку