Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 30190000-7 (фліпчарт)
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2019-07-11-001521-b 3fd6410019ae4dee9914af8dc15978e3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамедов Рустам Ельшанович

380953617211 oboloncentre@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Мамедов Рустам Ельшанович
380953617211
oboloncentre@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Фліпчарт магн. , мобільний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Фліпчарт магн., мобільний (фінансування за рахунок місцевого бюджету, кошти загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування, на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 липня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аппрод"
#42437464
Переможець 5 600,00
UAH
11 липня 2019 15:39

Документи

11 липня 2019 15:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 15:52
Договір №37 Аппрад.pdf укладений
11 липня 2019 15:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Фліпчарт магн., мобільний (фінансування за рахунок місцевого бюджету, кошти загального фонду) 2 штуки 2 800,00
UAH