Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизація процедур роботи (створення, введення та оновлення) з тематичними шарами бази геопросторових даних містобудівного кадастру м. Маріуполь
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-11-001434-b 532673726c3c4ef5a30a17b1484c4104
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Орловський

+380953222968 mihel0488@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління містобудування і архітектури Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498317
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м.Маріуполь,, проспект. Леніна, 70
Контактна особа: Михайло Орловський
+380953222968
mihel0488@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ТОВ БлюмІнфо-Юкрейн" відповідно до статті 22 Закону України № 3038-VI від 17.02.2011 «Про регулювання містобудівної діяльності» в м. Маріуполь створена база геоданих містобудівного кадастру , яка наповнена достатнім обсягом інформації (генеральний план, ортофотоплан, план земельно-господарського устрою, план зонування території міста, адресний план тощо) у виконанні аналогічних договорів та реалізована розподілена система баз даних містобудівного кадастру та Геопорталу. Крім того, запропоновані технології дозволяють автоматизувати повністю всю процедуру ведення відповідного тематичного шару, підтвердженням чого є розроблені реєстр адресів та реєстр містобудівних умов і обмежень. У зв'язку з необхідністю подальшої інтеграції даних містобудівного кадастру м. Маріуполя з містобудівним кадастром Донецької області, ТОВ "БлюмІнфо-Юкрейн" на даний час вже реалізована інтеграція з містобудівним кадастром Донецької області наявних даних містобудівного кадастру міста.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 14:32
Оскарження наміру укласти договір: 22 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Автоматизація процедур роботи (створення, введення та оновлення) з тематичними шарами бази геопросторових даних містобудівного кадастру м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Італійська,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 5 робочих днів з дня отримання бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 липня 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:00
повидомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН"
#33496357
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 14:32

Документи

11 липня 2019 14:31
Електронний підпис
11 липня 2019 14:25
повидомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 14:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН"
#33496357
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 14:31
Електронний підпис
11 липня 2019 14:25
повидомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 08:33
доп.угода.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 08:33
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 16:00
допугода 3.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 09:33
Додаткова_угода_06.08.2019.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 09:08
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 11:36
Додаткова_угода_до_договору_№29_від_29.07.2019__.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 14:03
Договор_№29.pdf укладений
29 липня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 1. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди та уклали додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з розробкою підсистеми ведення «Реєстр рекламних носіїв» ТОВ «SOFTPRO» у рамках впровадження ГІС в виконавчих органах Маріупольської міської ради відповідно до проекту антикорупційної програми, Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема виключити із переліку послуг, що надаються – створення тематичного шару «Реєстр рекламних конструкцій». 2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 «Оплата послуги та порядок їх приймання» та викласти у наступній редакції: «3.1. За надання передбаченої Договором послуги Замовник виплачує Виконавцю 319 592,00 (триста дев’ятнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто дві гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 53 265,33 (п’ятдесят три тисячі двісті шістдесят п’ять гривень 33 коп.), шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Акту здачі-прийняття робіт (надання послуги) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу 14 календарних днів. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за виконану послугу, Замовник зобов’язується провести оплату протягом 3-х банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок» 3. Внести зміни у Додаток 1 до Договору №29 від 29 липня 2019 року та викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Внести зміни у Додаток 2 до Договору №29 від 29 липня 2019 року та викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML