Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).
Очікувана вартість
11 762 494,80 UAH
UA-2019-07-11-000637-a 1d446b82051246e7a7b3d9df054ae14e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Денис Валерьевич

+380679458517 danis@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04362214
Місцезнаходження: 08072, Україна , Київська обл., Макарівський район, вул.Київська 48 с.Бишів
Контактна особа: Панченко Денис Валерьевич
+380679458517
danis@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 16:16
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 16:16
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:55
Очікувана вартість: 11 762 494,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 812,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08072, Україна, Київська область, с.Бишів, Україна, Київська обл., Макарівський р-н, с.Лубське, ставок на р.Лупа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 (зі змінами), п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (із змінами) Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт на підставі акту виконаних підрядних робіт, за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 2в і довідки КБ 3 Аванс 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:40
Зміни 23.07.19.pdf
23 липня 2019 15:40
ДОДАТОК 5.pdf
23 липня 2019 15:40
Додатки 1-4.pdf
23 липня 2019 15:40
ТД ставок 23.07.19.pdf
23 липня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:40
Зміни 23.07.19.pdf
23 липня 2019 15:40
ДОДАТОК 5.pdf
23 липня 2019 15:40
Додатки 1-4.pdf
23 липня 2019 15:40
ТД ставок 23.07.19.pdf
11 липня 2019 17:06
ТД ставок.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-11-000637-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд Союз", Код ЄДРПОУ:41990233
Дата подання: 19 липня 2019 14:52
Вимога про відміну процедури закупівлі
Бишівська селищна рада 11 липня 2019 року оголосила проведення процедури закупівель «Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-11-000637-a. Ознайомившись з оголошенням про проведення процедури та тендерною документацією нами виявлено ряд порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами внесеними наказом 21.03.2019 №463), затверджені Форми документів у сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 2 наказу, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Разом з тим, ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2019-07-11-000637-a подане з порушенням вимог встановлених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490, а саме: не вказано Джерело фінансування закупівлі. Відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. 2. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. В порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 №680 Замовником не опубліковано додатки до тендерної документації. 3. Відповідно до вимог Тендерної документації Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: становить 50 000,00 грн. (п‘ятдесят тисяч гривень, 00 коп.). Разом з тим, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-11-000637-a вказана Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH. Відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). 4. В поданій Замовником тендерній документації, в частині «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ – додаток 2», в пункті 1 присутня дискримінаційна вимога, що Учасник, відповідно до технічних вимог за закупівлею, повинен мати необхідне для виконання робіт обладнання: - Автогрейдер середнього типу - Вантажні самоскиди 10-20т (не менше 3-х одиниць); - Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб (діаметром до 315 мм); - Бульдозер; - Агрегат фарбувальний; - Генератор бензиновий; - Електростанція пересувна потужність 4 кВт - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання тиск до 686 кПа; - Коток дорожній; - Автокрани вантажопідйомністю 10-15т (не менше 2-х одиниць); - Каток для ущільнення грунту; - Екскаватори (не менше 3-х одиниць) Даний кваліфікаційний критерій є необґрунтованим та безпідставним для виконання даного виду робіт та вказує на беззаперечне порушення з вашого боку положень Закону України «Про публічні закупівлі», а згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 5. Відповідно до розділу 4 тендерній документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено, що обладнання та матеріали, які пропонуються учасником, повинні бути новими, та такими, що не були у використанні. Вимога до Учасника мати визначені Замовником перелік та кількість обладнання та ще з урахуванням вимог щодо того, щоб воно було новим є дискримінаційною, адже прийняти в торгах участь не зможуть компанії у яких обладнання використовувалось хоч раз. Також прийняти в торгах участь не зможуть компанії у яких обладнання здатне забезпечити необхідний технологічний процес, але має інші технічні характеристики, наприклад замість генератора бензинового генератор дизельний. В будь-якому випадку Виконавець робіт зобов’язаний забезпечити необхідною технікою виробничий процес та керуватиметься вимогами ДБН А.3.1–5:2016 «Організація будівельного виробництва». Також необґрунтованою є вимога саме мати Учаснику саме такий перелік та кількість обладнання, адже одночасне застосування на даному об’єкті 3-х одиниць вантажних самоскидів, 2-х автокранів зазначеної Замовником вантажопідйомності, 3-х екскаваторів, окрім зазначеного Замовником іншого обладнання, виходячи з фактичних розмірів даного об’єкту та географічного розташування, не можливе. 6. Обов'язкова наявність в учасника кваліфікованих інженерно-технічних працівників, а саме інженеру з охорони праці. Вимога щодо наявності у структурі інженера з охорони праці є дискримінаційною, адже не може бути обґрунтованим те, яким чином саме наявність такої посадової особи може вплинути на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета та виконання робіт по суті. Відповідно до ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель. Разом з тим, виявлені системні порушення під час оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-11-000637-a «Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) вказує на порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», які направленні на дискримінацію учасників процедури та можливим корупційним діям і зловживанням з боку уповноваженої особи Замовника. Зважаючи на виявлені порушення допущені Замовником про оголошенні процедури відкритих торгів UA-2019-07-11-000637-a «Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО відмінити процедуру закупівлі. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 23.07.2019 № 9903.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 20:05

Документи подані скаржником

19 липня 2019 14:52
Вимога.docx

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000024 ● 9ad4c1273e8947b8a471c18cd471f2f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-11-000637-a 11.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вих. №419 від 23.09.2019 р.Північний офіс Держаудитслужби Щодо надання інформації та заперечень на висновок Північного офісу ДАСУ, від19.09.2019 року, ідентифікатор моніторингу UA-M-2019-09-04-000024 Бишівською сільською радою, зокрема уповноваженою особою з питань публічних закупівель, було уважно проаналізовано висновки Північного офісу Держаудитслужби, щодо моніторингу  процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-000637-a, яка проводилась Бишівською сільською радою. За результатами розгляду вказаних висновків, у відповідь надаємо свої заперечення та інформацію про подальше врахування зауважень Держаудитслужби у роботі, які викладено нижче. 1. Зауваження ДАСУ: «…Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки № 1, 2, 3, 4, що є невід’ємною частиною проекту договору (додаток № 5 до ТД) не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми частини 1 статті 10 Закону.» Відповідь Замовника: Стосовно питання, щодо виявленої невідповідності у оприлюдненні проекту договору, що міститься у складі додатків до тендерної документації – вимогам частини 1 статті 10 Закону, по-перше необхідно підкреслити, що проект Договору про закупівлю у відповідності із вимогами п.7.ч.2 ст.22 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель у складі тендерної документації. Які саме вимоги частини 1 ст.10 Закону не було дотримано Замовником закупівлі не зрозуміло, в наслідок того, що ч.1 статі 10 Закону взагалі не встановлено вимог, щодо публікації проекту договору та/або тендерної документації. Тому, вказане порушення ч.1 ст.10 Закону не може бути усунено Замовником. Варто зазначити, що Додатки, які передбачені проектом договору, а саме: Додаток 1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний графік», Додаток 3 «План фінансування», Додаток 4 «Зведений кошторисний розрахунок», мають бути додатками до Договору (а не до проекту який оприлюднено), який повинен укладатися за результатами проведення конкурентних (відкритих) торгів (тендеру), тому і самі додатки, які повинні містити інформацію про договірну ціну, складаються та узгоджуються сторонами вже під час укладання договору підряду. Відповідно до ст. 844. Цивільного Кодексу України поміж іншим визначено: «Ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником...». Крім того, згідно із п.3.15 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — ДСТУ) зокрема встановлено, що договірна ціна, це - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником). При цьому п. 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій та погоджується із замовником. Вказане також визначено відповідно до абз.4 п.3 Постанови КМУ від 01.08.2005 №668, за текстом якого – «договірна ціна — визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт». Таким чином, додатки до договору (які містять у собі інформацію про договірну ціну), до моменту надання генпідрядником на узгодження замовника договірної ціни за результатами аукціону, не повинні складатися та оприлюднюватися з боку Замовника. Також, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено норми, щодо публікації в складі тендерної документації додатків, які повинні складатися вже після закінчення етапу електронного аукціону, що свідчить про відсутність порушення правових норм з боку Замовника за даним питанням. Виходячи з вищевказаного, Замовником даної процедури закупівель не може бути усунуто порушення ч.1 ст.10 Закону, внаслідок того, що вимогами вказаної статті взагалі не встановлюється порядок оприлюднення проекту договору, який, при цьому, фактично було оприлюднено Замовником у відповідності із вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ст.844 ЦКУ та згідно із п.7.ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зауваження ДАСУ: «Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій...» Відповідь Замовника: Пунктом 13 частини 2 статті 22 Закону визначено наступну вимогу, щодо наявності у тендерній документації наступної інформації: «…зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій…». Тобто, вимогою вказаного пункту від Замовників відкритих торгів вимагається зазначення інформації щодо кінцевого строку подання пропозицій учасників, а не чітке вказання відповідної дати. Тому, на вимогу вказаного пункту 13 ч.2.ст.22 Закону, з боку Замовника у п.1 розділу 4 тендерної документації було зазначено відповідну інформацію, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – зазначено на веб-порталі Уповноваженого органу (визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі).». Вказана інформація у повній мірі відповідає дійсності, бо оголошенням про дану закупівлю було визначено кінцевий строк подання пропозицій 30 липня 2019 о 16 год.16 хв., який фактично повністю співпав із строком подання тендерних пропозицій, який відбувся в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником було дотримано вимогу пункту 13 ч.2.ст.22 Закону, щодо зазначення інформації про кінцевий строк подання пропозицій. При цьому, для усунення непорозумінь та подвійних тлумачень умов вказаного вище пункту 13. ч.2 ст.22 Закону, в подальшому, при оголошенні наступних відкритих торгів, зі свого боку зобов’язуємось врахувати зазначене зауваження Держадитслужби та оприлюднювати тендерну документацію із зазначенням конкретної дати щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Д.В.Панченко

2019-09-23 17:50:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд Союз" 10 762 000,00
UAH з ПДВ
9 998 000,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" 11 106 030,91
UAH з ПДВ
10 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 11 680 000,00
UAH з ПДВ
11 047 187,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 11 762 490,00
UAH з ПДВ
11 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 15:27
Статутні.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 14:41
ПАСПОРТ ДИРЕКТОР.pdf
30 липня 2019 14:30
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
30 липня 2019 14:30
ВИПИСКА З ПРОТОКОЛУ.pdf
30 липня 2019 14:26
ТЕХНІКА ДОКУМЕНТИ 2.rar
30 липня 2019 14:26
ТЕХНІКА ДОКУМЕНТИ 1.rar
30 липня 2019 14:25
СТАТУТ.pdf
30 липня 2019 14:25
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
30 липня 2019 14:25
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ.pdf
30 липня 2019 14:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 липня 2019 14:25
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
30 липня 2019 14:25
ПДВ.pdf
30 липня 2019 14:25
ДОВІДКА БАНК.pdf
30 липня 2019 14:25
НАВЧАННЯ.rar
30 липня 2019 14:25
ДОГОВІР ЦПХ ДОВГАНЮК.pdf
30 липня 2019 14:25
АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ.pdf
30 липня 2019 14:25
ДОГОВІР ЦПХ БЕЛЕНЯ.pdf
30 липня 2019 14:25
ДОГОВІР ЦПХ ІЛЬЧИШИН.pdf
30 липня 2019 14:25
ДОГОВІР ЦПХ ВАЩЕНКО.pdf
30 липня 2019 14:24
ДОГОВІР ЦПХ МАТВЄЄВ.pdf
30 липня 2019 14:24
БОГАТИРЧУК ТРУДОВА.pdf
30 липня 2019 14:24
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
30 липня 2019 14:24
ДОВІДКА МТБ.pdf
30 липня 2019 14:24
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
30 липня 2019 14:24
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
30 липня 2019 14:24
ВІДГУК.pdf
30 липня 2019 14:24
ВИСОЦЬКИЙ ТРУДОВА.pdf
30 липня 2019 14:23
Електронний підпис
30 липня 2019 13:51
КОШТОРИС.rar
30 липня 2019 11:20
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 17:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 17:38
Довідка ДФС.pdf
20 серпня 2019 17:38
Довідка МВС.pdf
13 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
13 серпня 2019 15:49
54.imd
13 серпня 2019 15:48
Заява-пропозиція.pdf
30 липня 2019 15:38
Електронний підпис
30 липня 2019 15:07
Кошторис частина 2.pdf
30 липня 2019 15:07
Кошторис частина 1.pdf
30 липня 2019 15:07
Акти КБ-2в.pdf
30 липня 2019 15:07
Дипломи.pdf
30 липня 2019 15:07
Посвідчення.pdf
30 липня 2019 15:07
Аналогічний договір.pdf
30 липня 2019 15:07
Договір оренди.pdf
30 липня 2019 15:07
Статут.pdf
30 липня 2019 15:07
54.imd
30 липня 2019 15:07
Проект договору.pdf
30 липня 2019 15:07
Паспорт директора.pdf
30 липня 2019 15:07
Форма 1ДФ.pdf
30 липня 2019 15:07
Лист-відгук.pdf
30 липня 2019 15:07
Календарний графік.pdf
30 липня 2019 15:07
Ліцензія.pdf
30 липня 2019 15:07
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2019 15:07
Сертифікат.pdf
30 липня 2019 15:07
Лист-гарантія.pdf
30 липня 2019 15:07
Довідки з банку.pdf
30 липня 2019 15:07
Дозвіл.pdf
30 липня 2019 15:06
Заява-пропозиція.pdf
30 липня 2019 15:06
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 09:35
10 Ліцензія СС2 СС3.PDF
30 липня 2019 09:35
7.Витяг з ЄДР.PDF
30 липня 2019 09:35
6 Витяг ПДВ ПБС.PDF
30 липня 2019 09:35
5 Статут ПБС.PDF
30 липня 2019 09:35
4 Лiцензiя.PDF
30 липня 2019 09:35
1 Наказ директор ПБС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд Союз"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд Союз"
#41990233
Відхилено 9 998 000,47
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 21:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"
#37237401
Відхилено 10 700 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 22:14
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 11 047 187,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 23:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 23:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
11 047 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:25
ДУ _1 від 09.09.19.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 20:24
Договір про закупівлю (договір підряду) укладений
06 вересня 2019 20:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, внаслідок зменшення строків виконання. Виправлення технічних описок.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML