Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362214 |
Місцезнаходження: | 08072, Україна , Київська обл., Макарівський район, вул.Київська 48 с.Бишів |
Контактна особа: |
Панченко Денис Валерьевич +380679458517 danis@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 16:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 16:16 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 11 762 494,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 812,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 (зі змінами), п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (із змінами) | Аванс | 90 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт на підставі акту виконаних підрядних робіт, за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 2в і довідки КБ 3 | Аванс | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 15:40 |
Зміни 23.07.19.pdf | |
23 липня 2019 15:40 |
ДОДАТОК 5.pdf | |
23 липня 2019 15:40 |
Додатки 1-4.pdf | |
23 липня 2019 15:40 |
ТД ставок 23.07.19.pdf |
23 липня 2019 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2019 15:40 |
Зміни 23.07.19.pdf
|
|||
23 липня 2019 15:40 |
ДОДАТОК 5.pdf
|
|||
23 липня 2019 15:40 |
Додатки 1-4.pdf
|
|||
23 липня 2019 15:40 |
ТД ставок 23.07.19.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 липня 2019 14:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000024 ● 9ad4c1273e8947b8a471c18cd471f2f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 № 164
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-11-000637-a 11.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вих. №419 від 23.09.2019 р.Північний офіс Держаудитслужби Щодо надання інформації та заперечень на висновок Північного офісу ДАСУ, від19.09.2019 року, ідентифікатор моніторингу UA-M-2019-09-04-000024 Бишівською сільською радою, зокрема уповноваженою особою з питань публічних закупівель, було уважно проаналізовано висновки Північного офісу Держаудитслужби, щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція і відновлення ставка з влаштуванням водоскиду в зоні автодорожнього мосту, з розчищенням в зоні ложа ставка та благоустроєм прибережної зони на р.Лупа в селі Лубське Макарівського району Київської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-000637-a, яка проводилась Бишівською сільською радою. За результатами розгляду вказаних висновків, у відповідь надаємо свої заперечення та інформацію про подальше врахування зауважень Держаудитслужби у роботі, які викладено нижче. 1. Зауваження ДАСУ: «…Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки № 1, 2, 3, 4, що є невід’ємною частиною проекту договору (додаток № 5 до ТД) не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми частини 1 статті 10 Закону.» Відповідь Замовника: Стосовно питання, щодо виявленої невідповідності у оприлюдненні проекту договору, що міститься у складі додатків до тендерної документації – вимогам частини 1 статті 10 Закону, по-перше необхідно підкреслити, що проект Договору про закупівлю у відповідності із вимогами п.7.ч.2 ст.22 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель у складі тендерної документації. Які саме вимоги частини 1 ст.10 Закону не було дотримано Замовником закупівлі не зрозуміло, в наслідок того, що ч.1 статі 10 Закону взагалі не встановлено вимог, щодо публікації проекту договору та/або тендерної документації. Тому, вказане порушення ч.1 ст.10 Закону не може бути усунено Замовником. Варто зазначити, що Додатки, які передбачені проектом договору, а саме: Додаток 1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний графік», Додаток 3 «План фінансування», Додаток 4 «Зведений кошторисний розрахунок», мають бути додатками до Договору (а не до проекту який оприлюднено), який повинен укладатися за результатами проведення конкурентних (відкритих) торгів (тендеру), тому і самі додатки, які повинні містити інформацію про договірну ціну, складаються та узгоджуються сторонами вже під час укладання договору підряду. Відповідно до ст. 844. Цивільного Кодексу України поміж іншим визначено: «Ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником...». Крім того, згідно із п.3.15 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — ДСТУ) зокрема встановлено, що договірна ціна, це - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником). При цьому п. 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій та погоджується із замовником. Вказане також визначено відповідно до абз.4 п.3 Постанови КМУ від 01.08.2005 №668, за текстом якого – «договірна ціна — визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт». Таким чином, додатки до договору (які містять у собі інформацію про договірну ціну), до моменту надання генпідрядником на узгодження замовника договірної ціни за результатами аукціону, не повинні складатися та оприлюднюватися з боку Замовника. Також, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено норми, щодо публікації в складі тендерної документації додатків, які повинні складатися вже після закінчення етапу електронного аукціону, що свідчить про відсутність порушення правових норм з боку Замовника за даним питанням. Виходячи з вищевказаного, Замовником даної процедури закупівель не може бути усунуто порушення ч.1 ст.10 Закону, внаслідок того, що вимогами вказаної статті взагалі не встановлюється порядок оприлюднення проекту договору, який, при цьому, фактично було оприлюднено Замовником у відповідності із вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ст.844 ЦКУ та згідно із п.7.ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зауваження ДАСУ: «Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій...» Відповідь Замовника: Пунктом 13 частини 2 статті 22 Закону визначено наступну вимогу, щодо наявності у тендерній документації наступної інформації: «…зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій…». Тобто, вимогою вказаного пункту від Замовників відкритих торгів вимагається зазначення інформації щодо кінцевого строку подання пропозицій учасників, а не чітке вказання відповідної дати. Тому, на вимогу вказаного пункту 13 ч.2.ст.22 Закону, з боку Замовника у п.1 розділу 4 тендерної документації було зазначено відповідну інформацію, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – зазначено на веб-порталі Уповноваженого органу (визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі).». Вказана інформація у повній мірі відповідає дійсності, бо оголошенням про дану закупівлю було визначено кінцевий строк подання пропозицій 30 липня 2019 о 16 год.16 хв., який фактично повністю співпав із строком подання тендерних пропозицій, який відбувся в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником було дотримано вимогу пункту 13 ч.2.ст.22 Закону, щодо зазначення інформації про кінцевий строк подання пропозицій. При цьому, для усунення непорозумінь та подвійних тлумачень умов вказаного вище пункту 13. ч.2 ст.22 Закону, в подальшому, при оголошенні наступних відкритих торгів, зі свого боку зобов’язуємось врахувати зазначене зауваження Держадитслужби та оприлюднювати тендерну документацію із зазначенням конкретної дати щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Д.В.Панченко
2019-09-23 17:50:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд Союз" |
10 762 000,00
UAH з ПДВ
|
9 998 000,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" |
11 106 030,91
UAH з ПДВ
|
10 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
11 680 000,00
UAH з ПДВ
|
11 047 187,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
11 762 490,00
UAH з ПДВ
|
11 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд Союз" #41990233 |
Відхилено |
9 998 000,47
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 21:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" #37237401 |
Відхилено |
10 700 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 22:14
|
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Переможець |
11 047 187,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 23:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:25
|
ДУ _1 від 09.09.19.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 20:24
|
Договір про закупівлю (договір підряду) | укладений |
06 вересня 2019 20:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, внаслідок зменшення строків виконання. Виправлення технічних описок. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |