Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Morphine (Морфіну гідрохлорид 1%, 1 мл., Morphine морфін гідрохлориду 10 мг №10 табл.); ( відкриті торги оголошено повторно )
Очікувана вартість
351 540,50 UAH
UA-2019-07-11-000520-b ● b6d2c0107bcf49bea764eedcc42b1c2c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 38802559 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22 |
Контактна особа: |
Долиняк Яніна Вікторівна 380507363651 kzmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 351 540,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 757,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Morphine (Морфіну гідрохлорид 1%, 1 мл., Morphine морфін гідрохлориду 10 мг №10 табл.); (відкриті торги оголошено повторно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 штуки
Morphine (Морфіну гідрохлорид 1%, 1 мл. Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Габдрахманова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
950 упаковка
Morphine морфін гідрохлориду 10 мг №10 табл. Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Габдрахманова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 11:13 |
Зміни.PDF | |
16 липня 2019 10:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 морфін (відкриті торги повторно) - 2.doc |
16 липня 2019 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2019 11:13 |
Зміни.PDF
|
||||||
16 липня 2019 10:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 морфін (відкриті торги повторно) - 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строк придатності
Дата подання: 12 липня 2019 11:53
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:08
Добрий день!
Шановний тендерний комітет, просимо Вас у тендерній документації термін придатності вказати не у відсотковому відношенні, а у місяцях.
Дякую!
Відповідь: Пунктом 7 Методичних рекомендацій для замовників, що здійснюють закупівлі лікарських засобів, рекомендовано враховувати під час визначення у вимогах до предмета закупівлі термінів придатності лікарських засобів на момент поставки та строків поставки, прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. При цьому враховувати, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менше ніж 15 місяців, або 75% від загального терміну придатності лікарського засобу, встановленого виробником. Зазначені вимоги до терміну придатності можуть бути змінені з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо за можливе викласти п 3 ч. 1 Додатку 3 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам):
Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, яким підтверджується що:
- залишковий термін придатності товару на момент його постачання замовнику буде складати не менше 80% від загального терміну придатності, визначеного виробником або не меншим 15 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником.
- строк поставки товару – протягом 3 (трьох) робочих днів з дня направлення замовником постачальнику Вимоги на поставку товару;
- ціни на запропонований учасником товар не перевищують зареєстрованих оптово-відпускних цін з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби МОЗ України, з урахуванням націнки згідно діючого законодавства України. У випадку, коли ціни на запропонований учасником товар не підлягають реєстрації, учасник повинен надати лист-пояснення із посиланням на норми чинного законодавства України або надати письмове підтвердження цієї інформації, видане уповноваженим на це органом;
- учасник під час поставки товару гарантує дотримання вимог із захисту довкілля.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо за можливе викласти п 3 ч. 1 Додатку 3 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам):
Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, яким підтверджується що:
- залишковий термін придатності товару на момент його постачання замовнику буде складати не менше 80% від загального терміну придатності, визначеного виробником або не меншим 15 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником.
- строк поставки товару – протягом 3 (трьох) робочих днів з дня направлення замовником постачальнику Вимоги на поставку товару;
- ціни на запропонований учасником товар не перевищують зареєстрованих оптово-відпускних цін з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби МОЗ України, з урахуванням націнки згідно діючого законодавства України. У випадку, коли ціни на запропонований учасником товар не підлягають реєстрації, учасник повинен надати лист-пояснення із посиланням на норми чинного законодавства України або надати письмове підтвердження цієї інформації, видане уповноваженим на це органом;
- учасник під час поставки товару гарантує дотримання вимог із захисту довкілля.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" #33142526 |
Переможець |
351 015,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2020 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2020 11:18
|
Дод угода 2.pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 09:07
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 15:54
|
Договір підписаний.PDF | укладений |
12 серпня 2019 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.4 Договору №88/2019 від 09.08.2019 року, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №88/2019 від 09.08.2019 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 25.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 88/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2019 рік становила 351 015,00 грн. (Триста п’ятдесят одна тисяча п’ятнадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 22 963,60 грн. Сума цього договору з 01.01.2020 по 25.03.2020 року не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 70 200,24 грн. (Сімдесят тисяч двісті гривень 24 копійки), в т. ч. ПДВ 4 592,54 грн. Усього за договором: 421 215,24 грн. (Чотириста двадцять одна тисяча двісті п’ятнадцять гривень 24 копійки), в т.ч. ПДВ 27 556,14 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 88/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |