Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Morphine (Морфіну гідрохлорид 1%, 1 мл., Morphine морфін гідрохлориду 10 мг №10 табл.); ( відкриті торги оголошено повторно )
Очікувана вартість
351 540,50 UAH
UA-2019-07-11-000520-b b6d2c0107bcf49bea764eedcc42b1c2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:48
Очікувана вартість: 351 540,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 757,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Morphine (Морфіну гідрохлорид 1%, 1 мл., Morphine морфін гідрохлориду 10 мг №10 табл.); (відкриті торги оголошено повторно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 штуки
Morphine (Морфіну гідрохлорид 1%, 1 мл. Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Габдрахманова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
950 упаковка
Morphine морфін гідрохлориду 10 мг №10 табл. Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Габдрахманова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:13
Зміни.PDF
16 липня 2019 10:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 морфін (відкриті торги повторно) - 2.doc
16 липня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:13
Зміни.PDF
16 липня 2019 10:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 морфін (відкриті торги повторно) - 2.doc
11 липня 2019 10:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 морфін (відкриті торги повторно).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк придатності
Дата подання: 12 липня 2019 11:53
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:08
Добрий день! Шановний тендерний комітет, просимо Вас у тендерній документації термін придатності вказати не у відсотковому відношенні, а у місяцях. Дякую!
Відповідь: Пунктом 7 Методичних рекомендацій для замовників, що здійснюють закупівлі лікарських засобів, рекомендовано враховувати під час визначення у вимогах до предмета закупівлі термінів придатності лікарських засобів на момент поставки та строків поставки, прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. При цьому враховувати, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менше ніж 15 місяців, або 75% від загального терміну придатності лікарського засобу, встановленого виробником. Зазначені вимоги до терміну придатності можуть бути змінені з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо за можливе викласти п 3 ч. 1 Додатку 3 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам):
Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, яким підтверджується що:
- залишковий термін придатності товару на момент його постачання замовнику буде складати не менше 80% від загального терміну придатності, визначеного виробником або не меншим 15 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником.
- строк поставки товару – протягом 3 (трьох) робочих днів з дня направлення замовником постачальнику Вимоги на поставку товару;
- ціни на запропонований учасником товар не перевищують зареєстрованих оптово-відпускних цін з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби МОЗ України, з урахуванням націнки згідно діючого законодавства України. У випадку, коли ціни на запропонований учасником товар не підлягають реєстрації, учасник повинен надати лист-пояснення із посиланням на норми чинного законодавства України або надати письмове підтвердження цієї інформації, видане уповноваженим на це органом;
- учасник під час поставки товару гарантує дотримання вимог із захисту довкілля.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" 351 015,00
UAH з ПДВ
351 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 351 291,70
UAH з ПДВ
351 291,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 10:29
Електронний підпис
22 липня 2019 16:05
Електронний підпис
22 липня 2019 16:03
Додаток №7.pdf
22 липня 2019 16:03
Додаток №6.pdf
22 липня 2019 16:03
Додаток №5.pdf
22 липня 2019 16:03
Додаток №4 п.1-п.3.pdf
22 липня 2019 16:03
Додаток №3.pdf
22 липня 2019 16:03
Додаток №2 тенд.проп..pdf
22 липня 2019 16:03
Додаток №1 опис.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 09:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#33142526
Переможець 351 015,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#33142526
351 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 11:18
Дод угода 2.pdf зміни до договору
10 березня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:07
Дод угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:06
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:54
Договір підписаний.PDF укладений
12 серпня 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.4 Договору №88/2019 від 09.08.2019 року, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №88/2019 від 09.08.2019 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 25.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 88/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2019 рік становила 351 015,00 грн. (Триста п’ятдесят одна тисяча п’ятнадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 22 963,60 грн. Сума цього договору з 01.01.2020 по 25.03.2020 року не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 70 200,24 грн. (Сімдесят тисяч двісті гривень 24 копійки), в т. ч. ПДВ 4 592,54 грн. Усього за договором: 421 215,24 грн. (Чотириста двадцять одна тисяча двісті п’ятнадцять гривень 24 копійки), в т.ч. ПДВ 27 556,14 грн.»
Номер договору про закупівлю: 88/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 березня 2020
Сума оплати за договором: 421 215,24
UAH (в тому числі ПДВ 27 556,14 UAH)