Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3983 Продукція для чищення (Миючі та дезінфікуючі засоби)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-07-11-000406-b f9b175e100954f9fbd1cd5286ad74327
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Володимирівна Фесенко

+380444228067 fesenko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ганна Володимирівна Фесенко
+380444228067
fesenko@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 16:15
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:46
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
579 одиниця
Миючі та дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м.Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 30-ти робочих днів після підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 10:11
Документація Миючі та дезінфікуючі засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 11:58
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
Шановний учаснику торгів! Пропозиції, що не відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 2 до документації на проведення аукціону) будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Шановний учаснику торгів! Відповідно до пункту 10 документації на проведення аукціону учасник визначає ціну загальну вартість пропозиції з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.
Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть приймати учасники незалежно від категорії суб’єктів господарювання та системи оподаткування. При цьому, оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично, на підставі запропонованої учасником ціни пропозиції та незалежно від системи оподаткування учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 21 159,96
UAH з ПДВ
21 159,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОВЧИННИКОВ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ" 25 361,73
UAH з ПДВ
25 361,73
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕНКО ІГОР ОЛЕГОВИЧ" 27 119,63
UAH з ПДВ
27 119,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:10
документы —5.rar

Публічні документи

19 липня 2019 08:50
Пропозиція.pdf
19 липня 2019 08:50
Паспорт.pdf
19 липня 2019 08:50
ІНН.pdf
19 липня 2019 08:50
Довідка про рахунок.pdf
19 липня 2019 08:50
Витяг.pdf
19 липня 2019 08:50
Виписка 2.pdf
19 липня 2019 08:50
Виписка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "ОВЧИННИКОВ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ"

ФОП "СИДОРЕНКО ІГОР ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 21 159,96
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 08:47

Документи

06 серпня 2019 08:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
21 159,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 08:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 14:56
Дог№314_БабійСП.PDF укладений
20 серпня 2019 14:55