Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж від ЦТП на вул. Кібальчича, 3А до ж/б на вул. Кібальчича, 3А, 3Б, бульварі Перова, 48А, 48Б, 50Б, 50 у м. Києві»
Очікувана вартість
26 909 300,47 UAH
UA-2019-07-11-000339-c 3e762e5512ab48358142db10e204a6c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:24
Очікувана вартість: 26 909 300,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 269 093,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 134546.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж від ЦТП на вул. Кібальчича, 3А до ж/б на вул. Кібальчича, 3А, 3Б, бульварі Перова, 48А, 48Б, 50Б, 50 у м. Києві» (Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевих бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до дозволу Головного розпорядника коштів (лист від «___»______________2019 року №________________), протягом 10-ти банківських днів з дня реєстрації цього Договору у відповідному органі Державної казначейської служби України, у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи та якісне обладнання проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту отримання цільових бюджетних коштів. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами відповідні Акти КБ-2в, Акти приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідки КБ-3. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання усіх передбачених Договором робіт, підписання Сторонами Акта приймання об’єкта в експлуатацію та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката, за умови наявності на рахунку Замовника коштів на оплату робіт, отриманих у якості бюджетного фінансування, у відповідному обсязі. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:42
Перелік змін до ТД_26.07.19.docx
26 липня 2019 13:42
ТД _45453 _Капремонт Кібальчича_юа.docx
17 липня 2019 11:43
ТД _45453 _Капремонт Кібальчича_юа.docx
11 липня 2019 12:25
ТД _45453 _Капремонт Кібальчича.docx
26 липня 2019 13:42
оголошення_45453 Кібальчича.doc
17 липня 2019 11:43
оголошення_45453 Кібальчича.doc
11 липня 2019 12:25
оголошення_45453 Кібальчича.doc
17 липня 2019 11:43
Перелік змін до ТД_16.07.19.docx
11 липня 2019 12:25
Капітальний ремонт ТМ на вул Кібальчича.imd

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ" 26 240 372,18
UAH з ПДВ
26 240 372,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" 26 549 166,30
UAH з ПДВ
26 549 166,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 16:24
Пояснювальна записка.pdf
01 серпня 2019 16:24
Договірна ціна.pdf
01 серпня 2019 16:24
63.bdcu
01 серпня 2019 16:24
Технічні вимоги.PDF
01 серпня 2019 16:24
Договір Укрбуд інвест.PDF
01 серпня 2019 16:24
Договір Декоплюс.PDF
01 серпня 2019 16:24
Копії трудових.PDF
01 серпня 2019 16:24
Договір Київміськбуд.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Укрбуд-інвест 4.PDF
01 серпня 2019 16:24
Договір Студія лада.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Київміськбуд 1.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Студія-Лада.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Укрбуд-інвест 3.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Укрбуд-інвест 2.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Київміськбуд 2.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Київтеплоенерго 1.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Студія Лада 3.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Укрбуд-інвест 1.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Київтеплоенерго 2.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Студія Лада 2.PDF
01 серпня 2019 16:24
Акт Декоплюс.PDF
01 серпня 2019 16:24
Довідка обладнання.PDF
01 серпня 2019 16:24
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 16:24
Ліцензія.PDF
01 серпня 2019 16:24
Статут.PDF
01 серпня 2019 16:24
Проект договору.PDF
01 серпня 2019 16:24
Свідоцтво ПДВ.PDF
01 серпня 2019 16:24
Наказ директор.PDF
01 серпня 2019 16:24
Опис СТАТУТ.pdf
01 серпня 2019 16:24
Дозвіл 2.PDF
01 серпня 2019 16:24
Дозвіл 3.PDF
01 серпня 2019 16:24
Дозвіл 1.PDF
01 серпня 2019 16:24
Виписка 24.07.PDF
01 серпня 2019 16:24
Відгук.PDF
01 серпня 2019 16:24
Лицензия Банка_001SLG117256.rar
01 серпня 2019 16:24
Bank_guarantee_001SLG117256.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 15:23
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:22
Банківська гарантія.zip
01 серпня 2019 15:22
статут.pdf
01 серпня 2019 15:22
свід. ПДВ.pdf
01 серпня 2019 15:22
Протокол наказ.pdf
01 серпня 2019 15:22
Лицензия.pdf
01 серпня 2019 15:22
Витяг.pdf
01 серпня 2019 15:22
7. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 серпня 2019 15:22
1 Цiнова_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"

ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
#35122255
Переможець 26 240 372,18
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 12:49

Документи

09 серпня 2019 12:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
#35122255
26 240 372,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 19:26
ДУ 5 до Дог. 2176_31-19_Кибальчича_АВІТОН БУДПРОЕКТ (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 19:26
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 16:47
ДУ 4 до Дог. 2176_31-19_ Кибальчича_ ТОВ АВІТОН БУДПРОЕКТ (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 15:26
ДУ до Дог. 2176_31-19 (1).pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 15:26
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 09:30
ДУ 2 до Дог. 2176_31_19_Кибальчича_ТОВ АВТОН БУДПРОЕКТ (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 09:30
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 13:40
ДУ1 2176_31_19 Кибальчича (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2019 13:40
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 08:18
Договір №2176-31-19 частина 2.pdf укладений
30 серпня 2019 08:17
Договір №2176-31-19 частина 1.pdf укладений
30 серпня 2019 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити Підрядника / Замовником обрано причину: «Покращення якості предмета закупівлі» (п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі») через відсутню технічну можливість обрати іншу.
Номер договору про закупівлю: 2176/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт за Договором. Сума договору після внесення змін - не змінилися. (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - не змінилася).
Номер договору про закупівлю: 2176/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт за Договором. Сума договору після внесення змін - не змінилися. (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - не змінилася).
Номер договору про закупівлю: 2176/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 2176/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2176/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 589 415,55
UAH (в тому числі ПДВ 4 264 902,59 UAH)