Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бориславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144714 |
Місцезнаходження: | 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Шевченка,42 |
Контактна особа: |
Протиняк Маряна Ігорівна +380676738490 osvitabor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 098 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 982,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2019 08:57 |
ТД-Комп.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оцінка буде відбуватись по ціні учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000102 ● 92964fba58d54dfaa12d410bd1b30aa3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.05.2020 № 75
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-11-000032-c 11.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо виявлених порушень, повідомляємо, що відповідно до Листа МЕРТ 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 "Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490", зазначено, що функції електронних майданчиків не були виправлені, і таким чином, форми документів не відповідають вимогам зазначеного Наказу. Таким чином, замоником оприлюднено джерело фінансування в оголошенні в пункті "додаткова інформація" Щодо умов договору, повідомляємо, що тендерною документацією передбачена можливість узгодженого внесення змін до договору, а загальні санкції залишились в стандартному вигляді. Також інформуємо, що звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі.
2020-05-25 08:54:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ЛИТЕР" #24720880 |
Переможець |
1 094 994,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 20:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 21:22
|
Договір | укладений |
23 серпня 2019 21:14
|