Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК) на базі «нульового клієнту»
Очікувана вартість
1 098 252,00 UAH
UA-2019-07-11-000032-c 13de392094664b299c212da8645fc737
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протиняк Маряна Ігорівна

+380676738490 osvitabor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бориславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144714
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Шевченка,42
Контактна особа: Протиняк Маряна Ігорівна
+380676738490
osvitabor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 11:16
Очікувана вартість: 1 098 252,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 982,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК) на базі «нульового клієнту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 08:57
ТД-Комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 12:01
Дата відповіді: 16 липня 2019 21:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускається подання еквіваленту.
Оцінка буде відбуватись по ціні учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000102 ● 92964fba58d54dfaa12d410bd1b30aa3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-11-000032-c 11.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виявлених порушень, повідомляємо, що відповідно до Листа МЕРТ 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 "Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490", зазначено, що функції електронних майданчиків не були виправлені, і таким чином, форми документів не відповідають вимогам зазначеного Наказу. Таким чином, замоником оприлюднено джерело фінансування в оголошенні в пункті "додаткова інформація" Щодо умов договору, повідомляємо, що тендерною документацією передбачена можливість узгодженого внесення змін до договору, а загальні санкції залишились в стандартному вигляді. Також інформуємо, що звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі.

2020-05-25 08:54:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 1 094 994,00
UAH з ПДВ
1 094 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 1 098 114,00
UAH з ПДВ
1 098 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 13:00
Електронний підпис
26 липня 2019 12:56
Цінова пропозиція.pdf
26 липня 2019 12:56
СПЕЦИФІКАЦІЯ товару.pdf
26 липня 2019 12:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 1 094 994,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 20:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 20:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
1 094 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 17:54
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 21:22
Договір укладений
23 серпня 2019 21:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 094 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 182 499,00 UAH)