Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для облаштування тренажерного та ігрового майданчику зі штучним покриттям і міні футбольного поля
Очікувана вартість
1 647 000,00 UAH
UA-2019-07-10-003396-b 301537c98b26404b916adcd086096765
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Іванович Бойко

+380683629926 gora.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гірська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363647
Вебсайт: http://www.gora-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Дмитро Іванович Бойко
+380683629926
gora.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами).
Згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.06.2019 р – UA-2019-05-29-000993-b; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.07.2019 р – UA-2019-06-19-003240-c.
Тому замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 23:33
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 3 найменування
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. вул. Центральна, 5, с. Гора, Бориспільський район, Київська область.
Місце монтажу обладнання: - паркова зона на розі вул. Л.Українки та вул. Грушевського в с. Гора, Бориспільський район, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2019 року
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Аванс 30 %, післяоплата 70 %
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Обладнання для облаштування тренажерного та ігрового майданчику зі штучним покриттям і міні футбольного поля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000002 ● 5ef84e00db6d4056a25e2ec950663624
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-07-10-003396-b 10.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-26 13:25:08

Аргументовані заперечення

1. У відповідності до Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.06.2019 р – UA-2019-05-29-000993-b; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.07.2019 р – UA-2019-06-19-003240-c. Тому замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, щобули визначені замовником у тендерній документації».
Відповідно до вимог Закону замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
Так під час проведення переговорів з ТОВ «КОМПАНІЯ «СПОРТ-ІН» було надано вась пакет документів (як в електронному вигляді та і на паперових носіях), щодо відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і 17 Закону та технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі.
Також повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації «У вартість товару Учасник повинен включити вартість послуг доставки, навантаження/розвантаження, монтажу даного облданання з необхідними витратними матеріалами. Монтаж здійснюється у місці та за заявкою Замовника», тобто Замовником придбавався лише товар зазначений у специфікації до договору від 29.07.2019 № 2, а в ціну товару було враховано супутні послуги, доставки, розвантаження та монтажу з витратними матеріалами Учасника.
Таким чином, Замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) було обгрунтовано застосовано як виняток переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 вищезгаданого Закону, при цьому жодних відхилень від технічних характеристик не встановлено.

2. Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокольне рішення уповноваженої особи від 10.07.2019 б/н, яке нею не підписано, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 11 Закону.

07 листопада 2018 року набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», яким регламентовано порядок використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП), водночас, з цієї дати втратив свою чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис», яким було регламентовано порядок використання електронно-цифрового підпису (ЕЦП).
Відповідно до пункту 5 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

Враховуючи вищевикладене уповноваженою особою дотримано вимог Закон України «Про публічні закупівлі», оприлюднено всю необхідну інформацію у відповідності до ст.10 вищезгаданого Закону, та накладено ЕЦП, що має силу оригіналу. Факт порушення відсутній. Просимо ретельніше перевіряти інформацію та недопускати її викривлення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 4 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"
#41831286
Переможець 1 635 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 23:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 23:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"
#41831286
1 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 18:15
д 1635000.pdf укладений
29 липня 2019 18:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 635 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 272 500,00 UAH)