Обладнання для облаштування тренажерного та ігрового майданчику зі штучним покриттям і міні футбольного поля
Очікувана вартість
1 647 000,00 UAH
UA-2019-07-10-003396-b 301537c98b26404b916adcd086096765
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Гірська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363647
Вебсайт замовника: http://www.gora-rada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа замовника: Дмитро Іванович Бойко
+380683629926
gora.buh@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами).
Згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.06.2019 р – UA-2019-05-29-000993-b; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.07.2019 р – UA-2019-06-19-003240-c.
Тому замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 3 найменування
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. вул. Центральна, 5, с. Гора, Бориспільський район, Київська область.
Місце монтажу обладнання: - паркова зона на розі вул. Л.Українки та вул. Грушевського в с. Гора, Бориспільський район, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2019 року
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Аванс 30 %, післяоплата 70 %
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Обладнання для облаштування тренажерного та ігрового майданчику зі штучним покриттям і міні футбольного поля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 70

Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000002 ● 5ef84e00db6d4056a25e2ec950663624
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-12 12:56:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-07-10-003396-b 10.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-26 13:25:08

Аргументовані заперечення

1. У відповідності до Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.06.2019 р – UA-2019-05-29-000993-b; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.07.2019 р – UA-2019-06-19-003240-c. Тому замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, щобули визначені замовником у тендерній документації».
Відповідно до вимог Закону замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
Так під час проведення переговорів з ТОВ «КОМПАНІЯ «СПОРТ-ІН» було надано вась пакет документів (як в електронному вигляді та і на паперових носіях), щодо відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і 17 Закону та технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі.
Також повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації «У вартість товару Учасник повинен включити вартість послуг доставки, навантаження/розвантаження, монтажу даного облданання з необхідними витратними матеріалами. Монтаж здійснюється у місці та за заявкою Замовника», тобто Замовником придбавався лише товар зазначений у специфікації до договору від 29.07.2019 № 2, а в ціну товару було враховано супутні послуги, доставки, розвантаження та монтажу з витратними матеріалами Учасника.
Таким чином, Замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) було обгрунтовано застосовано як виняток переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 вищезгаданого Закону, при цьому жодних відхилень від технічних характеристик не встановлено.

2. Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокольне рішення уповноваженої особи від 10.07.2019 б/н, яке нею не підписано, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 11 Закону.

07 листопада 2018 року набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», яким регламентовано порядок використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП), водночас, з цієї дати втратив свою чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис», яким було регламентовано порядок використання електронно-цифрового підпису (ЕЦП).
Відповідно до пункту 5 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

Враховуючи вищевикладене уповноваженою особою дотримано вимог Закон України «Про публічні закупівлі», оприлюднено всю необхідну інформацію у відповідності до ст.10 вищезгаданого Закону, та накладено ЕЦП, що має силу оригіналу. Факт порушення відсутній. Просимо ретельніше перевіряти інформацію та недопускати її викривлення.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Гірська сільська рада, 04363647, Україна, с. Гора, вул. Центральна, 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Обладнання для облаштування тренажерного та ігрового майданчику зі штучним покриттям і міні футбольного поля , 1647000UAH, 43320000-2, ДК021, 3, найменувань
  3. Інформація про оприлюднення: 301537c98b26404b916adcd086096765, 2019-07-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 12 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, протокольне рішення уповноваженої особи від 10.07.2019 б/н, договір від 29.07.2019 № 2.За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) Замовником, на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проведено переговорну процедуру закупівлі обладнання.Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником проведено відкриті торги за номерами ID: UA-2019-05-29-000993-b та UA-2019-06-19-003240-c із зазначеним вище предметом закупівлі, які не відбулися.Однак, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2019-07-10-003396-b, а саме п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, оскільки комплект обладнання для облаштування тренажерного та ігрового майданчика зі штучним покриттям і міні футбольного поля, зазначений у специфікації до договору від 29.07.2019 № 2 відрізняється по технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі від вимог, визначених Замовником у тендерних документаціях, затверджених рішеннями уповноваженої особи від 29 травня 2019 року № 1 та від 19 червня 2019 № 1. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно з п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, оскільки Замовником було змінено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.Крім того, Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокольне рішення уповноваженої особи від 10.07.2019 б/н, яке нею не підписано, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 11 Закону., 24 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення ч. 2 ст. 35 Закону.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 11 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 4 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"
#41831286
Переможець 1 635 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 23:33

Документи

10 липня 2019 23:33
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 23:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"
#41831286
1 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 23:33
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 липня 2019 18:15
д 1635000.pdf укладений
29 липня 2019 18:14
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 635 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 272 500,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку