Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

7131 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Надання послуг з виконання поточного ремонту кабінетів та коридору (Вінниця)
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2019-07-10-003357-b c379744c42424091945e7b43519e5b03
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Фролов

+380504615888
+380432530658
+380432530153
vinnica@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Подільська філія УДЦР
Код ЄДРПОУ: 21726250
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Євген Фролов
+380504615888,+380432530658,+380432530153
vinnica@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
згідно протоколу

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 14:44
Оскарження наміру укласти договір: 22 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з виконання поточного ремонту кабінетів та коридору (Вінниця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Робочі 50
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 50

Тендерна документація

11 липня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Лебедєв Василь Васильович
#2302005513
Переможець 265 000,00
UAH
11 липня 2019 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 14:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Лебедєв Василь Васильович
#2302005513
265 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 20:39
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 15:48
дод. угода №2 до договору 2019 - 7131_Ремонт кабінетів_3-Вінниця.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 15:47
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 18:12
дод. угода №1 до договору 2019 - 7131_Ремонт кабінетів_3-Вінниця.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 18:11
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 11:47
Договір 2019 - 7131_Ремонт кабінетів_3-Вінниця.pdf укладений
08 серпня 2019 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.11.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до додатків
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 246 670,00
UAH