Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації по об'єкту "Будівництво адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (з урахуванням об'єкту незавершеного будівництва) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Короленка, буд.7"
Очікувана вартість
699 980,00 UAH
UA-2019-07-10-003168-b c32e05e4fff04c67a1aff2f87dee5357
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектної документації по об'єкту "Будівництво адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (з урахуванням об'єкту незавершеного будівництва) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Короленка, буд.7"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Короленка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2019  —  06 вересня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться в межах затверджених кошторисних призначень на підставі Акту приймання-передачі Робіт протягом 5 (п'яти) банківських днів після його підписання. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 липня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ЕКСПЕРТ"
#42658258
Переможець 699 980,00
UAH
10 липня 2019 17:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 15:35
Додаткова угодаПроект 219.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 17:51
СканованийДоговірБудівництво.pdf укладений
10 липня 2019 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 219
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML