Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин автомобільний А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
400 020,00 UAH
UA-2019-07-10-003113-b 08ffdfd4004041af9fe93015dc0a0b7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Мельничук

+380505971923 golovkkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВАНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Код ЄДРПОУ: 03346874
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт Голованівськ, вулиця Соборна, 5
Контактна особа: Вікторія Мельничук
+380505971923
golovkkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 12:45
Очікувана вартість: 400 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5172 літр
бензин автомобільний А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, смт Голованівськ, на АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8622 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, смт Голованівськ, на АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 17:28
Додаток_2.docx
10 липня 2019 17:28
Додаток_1.docx
10 липня 2019 17:28
Додаток_3.docx
10 липня 2019 17:28
Додаток_4.docx
10 липня 2019 17:28
Додаток_5.docx
10 липня 2019 17:28
Тендерна_документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000026 ● cc2ae669d33b472aab1a4a6bc6e06536
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.11.2020 № 73
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.11.2020 № 73

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-07-10-003113-b 10.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 11:45:13

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин автомобільний А-92, дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-10-003113-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 12.08.2019 № 1 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, на дату оприлюднення цього запиту та пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору про закупівлю, що не відповідає вимогам абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019) при тому, що згідно з пунктом 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» Договору, даний Договір діє до 31.12.2019 включно.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білий Сергій Анатолійович 350 022,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗАТ "РУР ГРУП С.А." 369 714,06
UAH з ПДВ
349 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 17:40
Довідка з податкової.PDF
24 липня 2019 17:40
Литс-відгук.PDF
24 липня 2019 17:40
Матер.технічна база.PDF
24 липня 2019 17:40
Свідоцтво.PDF
24 липня 2019 17:40
Про якість товару.PDF
24 липня 2019 17:40
Матер.технічна база.PDF
24 липня 2019 17:40
Лист-згода.PDF
24 липня 2019 17:40
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

23 липня 2019 15:40
Електронний підпис
23 липня 2019 15:39
Тех.специфікація (11).pdf
23 липня 2019 15:39
Статут.pdf
23 липня 2019 15:39
Протокол зборов.pdf
23 липня 2019 15:39
Пропозиція (20).pdf
23 липня 2019 15:39
Проект договору-.pdf
23 липня 2019 15:39
Паспорт ДТ-л.pdf
23 липня 2019 15:39
Паспорт А-92.pdf
23 липня 2019 15:39
Наказ на директора.pdf
23 липня 2019 15:39
Лист-гарантія.pdf
23 липня 2019 15:39
Лист-відгук школа.pdf
23 липня 2019 15:39
Лист-відгук Онуфр. ЛГ.pdf
23 липня 2019 15:39
Довідка ст.17.pdf
23 липня 2019 15:39
Довідка АЗС.pdf
23 липня 2019 15:39
Дані про продукцію.pdf
23 липня 2019 15:39
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білий Сергій Анатолійович

ЗАТ "РУР ГРУП С.А."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білий Сергій Анатолійович
#2448712832
Переможець 349 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 19:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білий Сергій Анатолійович
#2448712832
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2019 22:36
Ugoda 2.PDF зміни до договору
07 грудня 2019 22:34
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2019 22:32
Ugoda 1.PDF зміни до договору
07 грудня 2019 22:28
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 19:34
договір 222.pdf укладений
13 серпня 2019 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та фактичної потреби
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML