Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги відновлення та заправки картриджів
Очікувана вартість
7 716,00 UAH
UA-2019-07-10-003000-b db0ed8e56aa144fabd56a0d62e08f99b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Оверчук

+380362260578 iryna.overchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020656
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А
Контактна особа: Ірина Оверчук
+380362260578
iryna.overchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги відновлення та заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

10 липня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МСТ"
#32038669
Переможець 7 716,00
UAH
10 липня 2019 17:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:07
дод_уг7715.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:04
дод_угIBAN.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 17:06
34.pdf укладений
10 липня 2019 17:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги відновлення та заправки картриджів 1 послуга 7 716,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із запровадженням міжнародного номеру банківського рахунку IBAN (англ.: International Bank Account Number) (Постанова Праваління Національного банку України від 28 грудня 2018 року №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні»), обов’язковими до використання для клієнтів усіх банків України під час переказів коштів у національній та іноземних валютах, Сторони вирішили викласти в новій редакції місцезнаходження та банківські реквізити Виконавця
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п.1.2 Договору від 10.07.2019 року №34 та викласти його в наступній редакції: «1.2 . Вартість наданих послуг : 7715 грн.00 коп. (Сім тисяч сімсот п’ятнадцять грн.00 коп.) ПДВ: _ - _грн_-_коп. (__-__грн._-_коп.) Всього : 7715 грн.00 коп. (Сім тисяч сімсот п’ятнадцять грн.00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги відновлення та заправки картриджів 1 послуга 7 716,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 715,00
UAH