Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Жорсткий диск для сервера HP 36GB SAS 10K 3G Single Port 2.5" SFF HDD в комплекті з санчатами
Очікувана вартість
6 400,00 UAH
UA-2019-07-10-001184-b ● 0037bd00b986402c94894048734ba112
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37979858 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 |
Контактна особа: |
Юлія Циба +380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 6 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Жорсткий диск для сервера HP 36GB SAS 10K 3G Single Port 2.5" SFF HDD в комплекті з санчатами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 11:52 |
dokumentatsiya_2019_HDD_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:30
Дата відповіді: 12 липня 2019 10:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи вищезазначене, надаємо відповіді на запитання. 1) В п.8 Додатку №1 «Технічні (якісні) вимоги до товару» Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «До розгляду будуть прийматися пропозиції, в яких зазначені виробник та моделі, що вказані в специфікації (пропозиції аналогів розглядатись не будуть)». 2) До розгляду цінових пропозицій, допускаються учасники які нададуть в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи зазначені в «Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель». У разі ненадання вказаних документів пропозиція учасника розглядатися не буде. Оцінювання пропозицій буде відбуватись відповідно до запропонованої на аукціоні найменшої ціни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гордєєва А.М. #3071810344 |
Переможець |
3 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Dog_51.pdf | укладений |
06 серпня 2019 10:59
|