Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер: персональний комп'ютер вчителя, персональний комп'ютер учня
Очікувана вартість
306 899,00 UAH
UA-2019-07-10-000750-c 0536bec13dcc4f7b827b614022a75af5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцюк Микола Сергійович

+380384233661 21340160@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нетішинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Код ЄДРПОУ: 21340160
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., місто Нетішин, вулиця Будівельників , 5
Контактна особа: Яцюк Микола Сергійович
+380384233661
21340160@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 15:53
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 15:53
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:17
Очікувана вартість: 306 899,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


джерело фінансування: кошти місцевого бюджету та державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Персональний комп'ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, місто Нетішин, вулиця Будівельників , 5,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 комплекти
Персональний комп'ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, місто Нетішин, вулиця Будівельників , 5,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 15:49
ТД Персональні комп..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 12 липня 2019 14:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною
Уточнення
Дата подання: 12 липня 2019 17:10
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:48
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня, потрібно монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання яке закупляється за даними торгами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000750-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 серпня 2019 14:29
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Умови тендерної документації передбачали, що учасники надають: «2.1. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).»

Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надано інформації щодо виробника, моделі , артикулу операційної системи та пакету офісних програм, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 16:00
Відповідно до вимог 2.1. ТД учасники в складі пропозиції надають порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в складі пропозиції надано порівняльну таблицю (файл з ім»ям «Відповідність технічним критеріям.pdf» стор. 6-10) в якій зазначено виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого учасником обладнання технічним вимогам Замовника.
Під час детального вивчення порівняльної таблиці учасника переможця встановлено повну відповідність вимогам технічному завданню тендерної документації, а тому підстави для скасування рішення про намір укладення договору у тендерного комітету відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 265 887,00
UAH з ПДВ
265 887,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 268 899,00
UAH з ПДВ
268 899,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 294 435,42
UAH з ПДВ
294 435,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 15:03
Електронний підпис
26 липня 2019 15:02
Авторизаційний лист.pdf
26 липня 2019 15:02
Копія статуту.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 12:00
Електронний підпис
25 липня 2019 11:58
Проект договору.pdf
25 липня 2019 11:58
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 265 887,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:15
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 268 899,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
268 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 13:17
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:16
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:54
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:17
Договір укладений
19 серпня 2019 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 268 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 816,50 UAH)