Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of secondary school of I-III degree in 24 classes (600 students) on Tsentralna St., 3 in. Mount Boryspil district of the Kyiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська область обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459560992 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya kapitalʹnoho budivnytstva ta arkhitektury Boryspilʹsʹkoyi rayonnoyi derzhavnoyi administratsiyi Kyyivsʹkoyi oblasti |
National ID: | 41903554 |
Contact point: |
Yanovich Yaroslav Yuriyovich +380459560992 buh-ukb@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 163 191 611,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 815 958,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 10 липня 2019 20:28 |
Enquiries until: | 30 липня 2019 21:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2019 21:00 |
Information
Estimated total value: | 163 191 611 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 815 958 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 16:38 |
Перелік змін_ що вносяться до тенденої документації_будівництво_школи_Гора.pdf | |
30 липня 2019 16:38 |
ВТ_будівництво_школи_Гора зі змінами.pdf | |
15 липня 2019 09:24 |
Технічне завдання.pdf | |
15 липня 2019 09:24 |
Тендерна пропозиція.pdf | |
15 липня 2019 09:24 |
Проект договору.pdf | |
15 липня 2019 09:24 |
Кваліфіційні критерії.pdf | |
15 липня 2019 09:24 |
ВТ_будівництво_школи_Гора.pdf |
30 липня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2019 16:38 |
Перелік змін_ що вносяться до тенденої документації_будівництво_школи_Гора.pdf
|
|||
30 липня 2019 16:38 |
ВТ_будівництво_школи_Гора зі змінами.pdf
|
|||
15 липня 2019 09:24 |
Технічне завдання.pdf
|
|||
15 липня 2019 09:24 |
Тендерна пропозиція.pdf
|
|||
15 липня 2019 09:24 |
Проект договору.pdf
|
|||
15 липня 2019 09:24 |
Кваліфіційні критерії.pdf
|
|||
15 липня 2019 09:24 |
ВТ_будівництво_школи_Гора.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
У відповідності до вимог ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Бажаю скористатись наведеним правом з огляду на наявні порушення вимог Закону, які містяться в тендерній документації.
1. Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази встановлено з застосуванням оціночного судження, що суперечить вимогам ст. 3 Закону.
Так, п. 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази учасник повинен надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.
У випадку оренди, необхідно додати копії договорів оренди з додатками, а також лист-згоду орендодавця, на використання техніки на об’єкті, що є предметом закупівлі, адресований Замовнику.
До переліку техніки включаються машини і механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
При цьому, не встановлено об’єктивного критерію для встановлення кількості техніки необхідної для виконання робіт.
Зазначення лише «кількість техніки має бути достатньою» виключає можливість для потенційних учасників закупівлі визначити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію та належним чином підготувати свою пропозицію.
Більш того, застосування оціночного поняття надає занадто широкий розсуд замовнику щодо трактування наведеного поняття, тобто заздалегідь виключає об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
2. Вимога тендерної документації щодо наявності учасника не менше 60 працівників відповідної кваліфікації встановлена без достатнього обґрунтування та порушує вимоги ст. 3 Закону.
Так, п.п. 2.2. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що в учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, має складати не менше 60 працівників відповідної кваліфікації з урахуванням субпідрядників (у випадку їх залучення).
Наведена вимога тендерної документації встановлена без жодного обґрунтування кількості працівників які мають бути залучені до виконання робіт, що складають предмет закупівлі.
При цьому, у відповідності до вимог ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положеннями ст. 3 Закону встановлено принцип недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель.
Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
Враховуючи наведене встановивши без належного обґрунтування вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі не менше 60 працівників Замовник порушив принцип недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які мають меншу кількість працівників, однак здатні виконати наведену роботу, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі, без належних правових підстав, тобто має місце поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування.
3. Вимога тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів за 2016 – 2019 роки встановлена без достатнього обґрунтування та порушує вимоги ст. 3 Закону.
Так, п. 3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку у довільній формі про виконання учасником аналогічного договору генерального підряду будівництва, реконструкції об`єктів соціально-культурного призначення (виконання робіт з нового будівництва, реконструкції клас наслідків СС-3, СС-2 за 2016-2019 роки, яка повинна включати інформацію про основних замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору(ів) стосовно якості і строків.
Наведена вимога тендерної документації встановлена без жодного обґрунтування періоду (2016 – 2019 роки), за який виконувались аналогічні договори.
При цьому, у відповідності до вимог ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положеннями ст. 3 Закону встановлено принцип недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель.
Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
Враховуючи наведене встановивши без належного обґрунтування вимогу щодо виконання аналогічних договорів виключно за період 2016 – 2019 роки Замовник порушив принцип недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які виконували такі договори раніше, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі, без належних правових підстав, тобто має місце поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування.
4. Вимога щодо необхідності покриття гарантії наданої банком грошовими коштами є необґрунтованою та такою, що порушує вимоги ст. 3 Закону.
Так, п. 2 тендерної документації, в тому числі встановлено, що гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку(залишок повинен.
Разом з тим, вимогами Закону не встановлено такої вимоги до банківської гарантії.
Більш того, у відповідності до п.п. 9 п. 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку.
Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Таким чином нормами чинного законодавства не встановлено обов’язку принципала забезпечувати гарантію грошовими коштами, а встановлення складає порушення принципу недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які не мають грошових коштів на забезпечення гарантії, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі, без належних правових підстав, тобто має місце поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування.
5. Жодним чином не обґрунтовано необхідність надання учасником аналізу ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо) (Додаток № 11 до тендерної документації)
Так, у відповідності до п. 2 розділу 5 тендерної документації аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо).
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність надання учасниками вказаного документу.
Крім того, не зрозуміло яким чином мають обиратись постачальники, які зазначаються в аналізі цін, який зв’язок має цей документ за процедурою закупівлі.
Наведені обставини виключають об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
5. Вимога тендерної документації щодо можливості Замовника відмовитись від підписання договору у разі встановлення незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника сформульована з застосуванням оціночного поняття, що суперечить вимогам ст. 3 Закону.
Так, п. 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено, що учасник має надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника. У разі не надання такої можливості Замовнику або незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника Замовник має право відмовитись від укладення договору.
При цьому, не встановлено об’єктивного критерію для встановлення незадовільного стану техніки необхідної для виконання робіт.
Зазначення лише «незадовільного стану» виключає можливість для потенційних учасників закупівлі визначити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію та належним чином підготувати свою пропозицію.
Більш того, застосування оціночного поняття надає занадто широкий розсуд замовнику щодо трактування наведеного поняття, тобто заздалегідь виключає об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
6. В частині встановлення вимоги щодо надання учасником (субпідрядники) документів, що підтверджують якісні характеристики матеріалів, що будуть використовуватись при виконанні робіт встановлений без визначення моменту здійснення таких дій.
Так, додатком 5 до тендерної документації встановлено, що Учасник (субпідрядники) повинні надати документи що підтверджують якісні характеристики матеріалів, що будуть використовуватись при виконанні робіт, також договора на купівлю матеріалів/обладнання, які будуть використовуватись при виконанні робіт.
Разом з тим в тендерній документації не визначено момент коли учасник має надавати такі документи – разом тендерною пропозицією, перед укладенням договору чи після, тобто заздалегідь виключає об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
7. Тендерна документація містить суперечності щодо визначення ціни договору.
Так, в додатку 5 до тендерної документації зазначено, що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою.
Одночасно в тому ж додатку зазначено, що до складу пропозиції входить, в тому числі, зведений та об’єктний кошторисний розрахунок та договірна динамічна.
Аналогічним чином в п. 3.5. проекту договору зазначено, що ціна цього Договору є динамічною.
Без усунення вказаних суперечностей не можливо встановити зміст тендерної документації в частині визначення ціни договору
1) Кількість техніки достатньої для виконання робіт визначена в проектній документації. Пропонуємо ознайомитися з проектною документацією за адресою Замовника.
2) Кількість працівників обумовлена кількістю людино-годин визначених в проектній документації.
3) Аналогічні договори в обумовлений період вимагаються для розуміння актуальних розцінок і можливість ознайомитися з зданими об’єктами і якістю виконаних робіт і жодним чином не обмежує конкуренцію.
4) В зв’язку з поширенням шахрайських дій з боку недобросовісних учасників, в частині підробки банківських гарантій, було застосовано максимально можливий варіант захисту у вигляді інформації від банку щодо покриття грошовими коштами. Принцип дискримінації при цьому не порушено.
5) Вимога аналізу ринку цін обумовлена контролюючими органами, які змушують Замовника при перевірках надавати інформацію щодо актуальності та відповідності ринковим цінам. Дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію і є обов’язковою до виконання.
6) Документи що підтверджують якісні характеристики матеріалів повинні бути надані до завершення строку подання пропозицій, разом з ціновою пропозицією.
7) Договірна ціна є динамічною
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-13-000037 ● 9cb5793d4cf44525ba820e2e7bfcdfa0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.08.2019 № 236
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-10-000738-a 10.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1) На порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. 1.Наказ № 490 МЕРТУ визначає форми документів в яки заповнюються поля замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Варто зазначити, що оголошення про відкриті торги створюється через авторизовані майданчики, однак станом на 03.09.2019 на майданчиках відсутня можливість заповнення окремих полів визначених в Наказі №490 МЕРТУ, а саме джерело фінансування закупівлі В свою чергу поле "умови оплати" не є обов'язковим (і поки ще тестується). Також наголошуємо що всі умови оплати викладені в Додатку №9 до тендерної документації і оприлюднені відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформуємо, що повідомлення про намір укласти договір Замовником ще не прийняте, тому відповідна форма ще незаповнювалася, що свідчитть про відсутність порушення. 2) Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; 2. Інформація по вищезгаданим пунктам міститься в Додатку №2 до тенедрної документації та оприлюднена у відповідності до вимог ст.10 Закону, тому порушення віідсутнє. 3) Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «БКБМ» у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт по об’єкту «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «45210000-2 Будівництво будівель», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (файли «Графік до договору.pdf» та «Календарний графік.pdf») на суму 162 844 193,44 гривень. Крім того за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» у складі тендерної пропозиції надав Протокол погодження договірної ціни (файл «Протокол погодження ДЦ.pdf») на суму 163 191 173,07 гривень. 3. Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Так Учасниками на виконання вимог тендерної документації були надані для оцінки тендерного комітету була надана частина тенедрної пропозиції, при цьому ціна пропозиції та форма цінової пропозиції була прихована. Таким чином Учасником дотримано вимог тендерної документації. Також повідомляємо, що в Замовника відсутня можливість відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону, оскільки Закон не містить подібних заборон, тому порушення відсутнє.
2019-09-04 09:48:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна, Київська область обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРАТ "БКБМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
162 844 193,44
UAH з ПДВ
|
162 844 193,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" |
163 191 173,07
UAH з ПДВ
|
163 191 173,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" #05408059 |
Переможець |
162 844 193,44
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 15:09
|
ДУ_15_28.05.2021.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:17
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 13:23
|
ДУ 14.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 13:46
|
ДУ 01.04.2021.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:46
|
ДУ_12_31 12 2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 17:19
|
ДУ 11.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 12:44
|
ДУ 10.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 14:38
|
ДУ 3_13 12 2019.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 12:53
|
CCI23042020.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2020 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 15:44
|
CCI13032020.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 14:49
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 14:02
|
ДУ7.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 18:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 18:40
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 18:38
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:23
|
CCI23122019_0001.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 14:00
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 10:12
|
Календарний графік.jpg | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:11
|
Протокол погодження договірної ціни.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:11
|
План фінансування.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:11
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 09:57
|
Дог25._01.pdf | укладений |
25 вересня 2019 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна зобов'язань на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у кошторисну документацію |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення сум фінансування по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку використання авансових платежів |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна зобов'язань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2019/09/25-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |