Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул.Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області
Construction of secondary school of I-III degree in 24 classes (600 students) on Tsentralna St., 3 in. Mount Boryspil district of the Kyiv region
Очікувана вартість
163 191 611,00 UAH
UA-2019-07-10-000738-a 37cf6f3ed6e94b3eb1acd938a415905a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження замовника: 08335, Україна , Київська область обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа замовника: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459560992
buh-ukb@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya kapitalʹnoho budivnytstva ta arkhitektury Boryspilʹsʹkoyi rayonnoyi derzhavnoyi administratsiyi Kyyivsʹkoyi oblasti
National ID: 41903554
Contact point: Yanovich Yaroslav Yuriyovich
+380459560992
buh-ukb@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 14:54
Очікувана вартість: 163 191 611,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815 958,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 10 липня 2019 20:28
Enquiries until: 30 липня 2019 21:00
Complaints submission until: до 05 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 163 191 611 UAH including VAT
Minimal lowering step: 815 958 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул.Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Гора, вул.Центральна,3
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Construction of secondary school of I-III degree in 24 classes (600 students) on Tsentralna St., 3 in. Mount Boryspil district of the Kyiv region
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2019 09:43
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:49
Відповідно до дод. 5- відомість обсягів робіт тендерної документації договірна ціна є твердою, відповідно до дод. 9 -проект договору п. 3,5 ціна динамічна. Просимо вказати вид договірної ціни.
Відповідь: Зміни до Тендерної документації буде внесено
Уточнення
Дата подання: 30 липня 2019 11:44
Дата відповіді: 30 липня 2019 16:07
У дод. 5 до тендерної документації вказано :"Учасник (Субпідрядники) повинні надати документи, що підтверджують якісні характеристики матеріалів, що будуть використовуватись при виконанні робіт, також договора на купівлю матеріалів/обладнання, які будуть використовуватись при виконанні робіт." Просимо уточнити чи необхідно надавати зазначені документи у тендерній пропозиції на усі матеріали/обладнання, чи достатньо надати іх на основні матеріали визначені в дод.11 на підставі розділу 5 пункту 2 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику закупівлі достатньо надати підтверджуючі документи на основні матеріали, які зазначені в додатку 11

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000738-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 17:30
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-10-000738-a предмет закупівлі Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул.Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 липня 2019 22:21
Дякуємо за запитання! Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", встановлено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Тобто Замовник визначає вид гарантії, в даному випадку це банківська гарантія.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000738-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Автомагістраль-Центр, Код ЄДРПОУ:01547309
Дата подання: 30 липня 2019 17:21
внесення змін до тендерної документації
Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області проводиться закупівля робіт з будівництва середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області, оголошення про проведення закупівлі №UA-2019-07-10-000738-a.
У відповідності до вимог ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Бажаю скористатись наведеним правом з огляду на наявні порушення вимог Закону, які містяться в тендерній документації.
1. Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази встановлено з застосуванням оціночного судження, що суперечить вимогам ст. 3 Закону.
Так, п. 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази учасник повинен надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.
У випадку оренди, необхідно додати копії договорів оренди з додатками, а також лист-згоду орендодавця, на використання техніки на об’єкті, що є предметом закупівлі, адресований Замовнику.
До переліку техніки включаються машини і механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
При цьому, не встановлено об’єктивного критерію для встановлення кількості техніки необхідної для виконання робіт.
Зазначення лише «кількість техніки має бути достатньою» виключає можливість для потенційних учасників закупівлі визначити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію та належним чином підготувати свою пропозицію.
Більш того, застосування оціночного поняття надає занадто широкий розсуд замовнику щодо трактування наведеного поняття, тобто заздалегідь виключає об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
2. Вимога тендерної документації щодо наявності учасника не менше 60 працівників відповідної кваліфікації встановлена без достатнього обґрунтування та порушує вимоги ст. 3 Закону.
Так, п.п. 2.2. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що в учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, має складати не менше 60 працівників відповідної кваліфікації з урахуванням субпідрядників (у випадку їх залучення).
Наведена вимога тендерної документації встановлена без жодного обґрунтування кількості працівників які мають бути залучені до виконання робіт, що складають предмет закупівлі.
При цьому, у відповідності до вимог ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положеннями ст. 3 Закону встановлено принцип недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель.
Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
Враховуючи наведене встановивши без належного обґрунтування вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі не менше 60 працівників Замовник порушив принцип недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які мають меншу кількість працівників, однак здатні виконати наведену роботу, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі, без належних правових підстав, тобто має місце поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування.
3. Вимога тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів за 2016 – 2019 роки встановлена без достатнього обґрунтування та порушує вимоги ст. 3 Закону.
Так, п. 3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку у довільній формі про виконання учасником аналогічного договору генерального підряду будівництва, реконструкції об`єктів соціально-культурного призначення (виконання робіт з нового будівництва, реконструкції клас наслідків СС-3, СС-2 за 2016-2019 роки, яка повинна включати інформацію про основних замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору(ів) стосовно якості і строків.
Наведена вимога тендерної документації встановлена без жодного обґрунтування періоду (2016 – 2019 роки), за який виконувались аналогічні договори.
При цьому, у відповідності до вимог ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положеннями ст. 3 Закону встановлено принцип недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель.
Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
Враховуючи наведене встановивши без належного обґрунтування вимогу щодо виконання аналогічних договорів виключно за період 2016 – 2019 роки Замовник порушив принцип недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які виконували такі договори раніше, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі, без належних правових підстав, тобто має місце поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування.
4. Вимога щодо необхідності покриття гарантії наданої банком грошовими коштами є необґрунтованою та такою, що порушує вимоги ст. 3 Закону.
Так, п. 2 тендерної документації, в тому числі встановлено, що гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку(залишок повинен.
Разом з тим, вимогами Закону не встановлено такої вимоги до банківської гарантії.
Більш того, у відповідності до п.п. 9 п. 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку.
Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Таким чином нормами чинного законодавства не встановлено обов’язку принципала забезпечувати гарантію грошовими коштами, а встановлення складає порушення принципу недискримінації учасників процедури, оскільки учасники, які не мають грошових коштів на забезпечення гарантії, неправомірно обмежуються в праві на участь в закупівлі, без належних правових підстав, тобто має місце поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування.
5. Жодним чином не обґрунтовано необхідність надання учасником аналізу ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо) (Додаток № 11 до тендерної документації)
Так, у відповідності до п. 2 розділу 5 тендерної документації аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо).
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність надання учасниками вказаного документу.
Крім того, не зрозуміло яким чином мають обиратись постачальники, які зазначаються в аналізі цін, який зв’язок має цей документ за процедурою закупівлі.
Наведені обставини виключають об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
5. Вимога тендерної документації щодо можливості Замовника відмовитись від підписання договору у разі встановлення незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника сформульована з застосуванням оціночного поняття, що суперечить вимогам ст. 3 Закону.
Так, п. 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено, що учасник має надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника. У разі не надання такої можливості Замовнику або незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника Замовник має право відмовитись від укладення договору.
При цьому, не встановлено об’єктивного критерію для встановлення незадовільного стану техніки необхідної для виконання робіт.
Зазначення лише «незадовільного стану» виключає можливість для потенційних учасників закупівлі визначити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію та належним чином підготувати свою пропозицію.
Більш того, застосування оціночного поняття надає занадто широкий розсуд замовнику щодо трактування наведеного поняття, тобто заздалегідь виключає об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
6. В частині встановлення вимоги щодо надання учасником (субпідрядники) документів, що підтверджують якісні характеристики матеріалів, що будуть використовуватись при виконанні робіт встановлений без визначення моменту здійснення таких дій.
Так, додатком 5 до тендерної документації встановлено, що Учасник (субпідрядники) повинні надати документи що підтверджують якісні характеристики матеріалів, що будуть використовуватись при виконанні робіт, також договора на купівлю матеріалів/обладнання, які будуть використовуватись при виконанні робіт.
Разом з тим в тендерній документації не визначено момент коли учасник має надавати такі документи – разом тендерною пропозицією, перед укладенням договору чи після, тобто заздалегідь виключає об’єктивний підхід до оцінки тендерних пропозицій, що в свою чергу суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який встановлений ст. 3 Закону.
7. Тендерна документація містить суперечності щодо визначення ціни договору.
Так, в додатку 5 до тендерної документації зазначено, що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою.
Одночасно в тому ж додатку зазначено, що до складу пропозиції входить, в тому числі, зведений та об’єктний кошторисний розрахунок та договірна динамічна.
Аналогічним чином в п. 3.5. проекту договору зазначено, що ціна цього Договору є динамічною.
Без усунення вказаних суперечностей не можливо встановити зміст тендерної документації в частині визначення ціни договору
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 18:04
Дякуємо за запитання! Замовником жодним чином не обмежено права Учасників. Щодо запитань:
1) Кількість техніки достатньої для виконання робіт визначена в проектній документації. Пропонуємо ознайомитися з проектною документацією за адресою Замовника.
2) Кількість працівників обумовлена кількістю людино-годин визначених в проектній документації.
3) Аналогічні договори в обумовлений період вимагаються для розуміння актуальних розцінок і можливість ознайомитися з зданими об’єктами і якістю виконаних робіт і жодним чином не обмежує конкуренцію.
4) В зв’язку з поширенням шахрайських дій з боку недобросовісних учасників, в частині підробки банківських гарантій, було застосовано максимально можливий варіант захисту у вигляді інформації від банку щодо покриття грошовими коштами. Принцип дискримінації при цьому не порушено.
5) Вимога аналізу ринку цін обумовлена контролюючими органами, які змушують Замовника при перевірках надавати інформацію щодо актуальності та відповідності ринковим цінам. Дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію і є обов’язковою до виконання.
6) Документи що підтверджують якісні характеристики матеріалів повинні бути надані до завершення строку подання пропозицій, разом з ціновою пропозицією.
7) Договірна ціна є динамічною

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000037 ● 9cb5793d4cf44525ba820e2e7bfcdfa0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-13 15:58:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.08.2019 № 236

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-10-000738-a 10.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1) На порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. 1.Наказ № 490 МЕРТУ визначає форми документів в яки заповнюються поля замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Варто зазначити, що оголошення про відкриті торги створюється через авторизовані майданчики, однак станом на 03.09.2019 на майданчиках відсутня можливість заповнення окремих полів визначених в Наказі №490 МЕРТУ, а саме джерело фінансування закупівлі В свою чергу поле "умови оплати" не є обов'язковим (і поки ще тестується). Також наголошуємо що всі умови оплати викладені в Додатку №9 до тендерної документації і оприлюднені відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформуємо, що повідомлення про намір укласти договір Замовником ще не прийняте, тому відповідна форма ще незаповнювалася, що свідчитть про відсутність порушення. 2) Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; 2. Інформація по вищезгаданим пунктам міститься в Додатку №2 до тенедрної документації та оприлюднена у відповідності до вимог ст.10 Закону, тому порушення віідсутнє. 3) Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «БКБМ» у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт по об’єкту «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «45210000-2 Будівництво будівель», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (файли «Графік до договору.pdf» та «Календарний графік.pdf») на суму 162 844 193,44 гривень. Крім того за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» у складі тендерної пропозиції надав Протокол погодження договірної ціни (файл «Протокол погодження ДЦ.pdf») на суму 163 191 173,07 гривень. 3. Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Так Учасниками на виконання вимог тендерної документації були надані для оцінки тендерного комітету була надана частина тенедрної пропозиції, при цьому ціна пропозиції та форма цінової пропозиції була прихована. Таким чином Учасником дотримано вимог тендерної документації. Також повідомляємо, що в Замовника відсутня можливість відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону, оскільки Закон не містить подібних заборон, тому порушення відсутнє.

2019-09-04 09:48:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, 41903554, Україна, Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул.Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області, 163191611UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 37cf6f3ed6e94b3eb1acd938a415905a, 2019-07-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.07.2019 № 37, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – ПрАТ «БКБМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Трест Бориспільсільбуд» (далі – ТОВ «Трест Бориспільсільбуд»). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пунктах 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (пункти 1 та 2 додатку 2 до тендерної документації). Зважаючи на зазначене, Замовник порушив норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «БКБМ» у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт по об’єкту «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «45210000-2 Будівництво будівель», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (файли «Графік до договору.pdf» та «Календарний графік.pdf») на суму 162 844 193,44 гривень. Крім того за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» у складі тендерної пропозиції надав Протокол погодження договірної ціни (файл «Протокол погодження ДЦ.pdf») на суму 163 191 173,07 гривень. Таким чином інформація щодо ціни пропозицій учасників ПрАТ «БКБМ» та ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» стала доступною до оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до змісту частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» установлено її невідповідність умовам пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме у складі тендерної пропозиції не має: довідки у довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше; довідки у довільній формі, в якій зазначається чи розповсюджується на учасника, зокрема, дія Указу Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Трест Бориспільсільбуд», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив його до оцінки. Відповідно до абзацу третього частини п’ятої статті 28 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
UA-2019-07-10-000738-a37cf6f3ed6e94b3eb1acd938a415905a
Найменування замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження замовника: 08335, Україна, Київська область обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "БКБМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 серпня 2019 15:45
Протокол
21 серпня 2019 15:47
sign.p7s

Публічні документи

10 вересня 2019 10:55
sign.p7s
10 вересня 2019 10:55
sign.p7s
10 вересня 2019 10:48
Довідка про несудимість.pdf
10 вересня 2019 10:47
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 15:43
sign.p7s
09 серпня 2019 15:43
sign.p7s
09 серпня 2019 15:42
sign.p7s
09 серпня 2019 15:42
sign.p7s
09 серпня 2019 15:41
sign.p7s
09 серпня 2019 15:33
Підписаний_G0819-5665-GL_tender.pdf
09 серпня 2019 15:33
Тендерна пропоциція.pdf
09 серпня 2019 15:33
Підписаний_Likvidac_2.pdf
09 серпня 2019 15:33
Графік до договору.pdf
09 серпня 2019 15:33
Штатний розпис.pdf
09 серпня 2019 15:32
Копія статуту.pdf
09 серпня 2019 15:32
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
09 серпня 2019 15:32
Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2019 15:32
Довідка ст. 236 ГКУ.pdf
09 серпня 2019 15:32
Лист роз`яснення.pdf
09 серпня 2019 15:32
Копії ліцензій.pdf
09 серпня 2019 15:32
Довідка охорона праці.pdf
09 серпня 2019 15:32
Лист відгук.pdf
09 серпня 2019 15:32
Проект договору.pdf
09 серпня 2019 15:32
Лист- Про санкції.pdf
09 серпня 2019 15:31
Календарний графік.pdf
09 серпня 2019 15:31
Підписаний_Лицензия.pdf
09 серпня 2019 15:31
ГРАФІК Гора.pdf

Документи

09 серпня 2019 21:03
Звіт з ЄДР (припинено)
22 серпня 2019 11:54
Протокол
22 серпня 2019 11:55
sign.p7s

Публічні документи

09 серпня 2019 19:31
sign.p7s
09 серпня 2019 19:31
sign.p7s
09 серпня 2019 19:30
Цінова пропозиція.PDF
09 серпня 2019 19:30
ДЦ.rar
09 серпня 2019 19:30
Документи.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 162 844 193,44
UAH з ПДВ
162 844 193,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" 163 191 173,07
UAH з ПДВ
163 191 173,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 10:55
sign.p7s
10 вересня 2019 10:55
sign.p7s
10 вересня 2019 10:48
Довідка про несудимість.pdf
10 вересня 2019 10:47
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 15:43
sign.p7s
09 серпня 2019 15:43
sign.p7s
09 серпня 2019 15:42
sign.p7s
09 серпня 2019 15:42
sign.p7s
09 серпня 2019 15:41
sign.p7s
09 серпня 2019 15:33
Підписаний_G0819-5665-GL_tender.pdf
09 серпня 2019 15:33
Тендерна пропоциція.pdf
09 серпня 2019 15:33
Підписаний_Likvidac_2.pdf
09 серпня 2019 15:33
Графік до договору.pdf
09 серпня 2019 15:33
Штатний розпис.pdf
09 серпня 2019 15:32
Копія статуту.pdf
09 серпня 2019 15:32
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
09 серпня 2019 15:32
Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2019 15:32
Довідка ст. 236 ГКУ.pdf
09 серпня 2019 15:32
Лист роз`яснення.pdf
09 серпня 2019 15:32
Копії ліцензій.pdf
09 серпня 2019 15:32
Довідка охорона праці.pdf
09 серпня 2019 15:32
Лист відгук.pdf
09 серпня 2019 15:32
Проект договору.pdf
09 серпня 2019 15:32
Лист- Про санкції.pdf
09 серпня 2019 15:31
Календарний графік.pdf
09 серпня 2019 15:31
Підписаний_Лицензия.pdf
09 серпня 2019 15:31
ГРАФІК Гора.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 19:31
sign.p7s
09 серпня 2019 19:31
sign.p7s
09 серпня 2019 19:30
Цінова пропозиція.PDF
09 серпня 2019 19:30
ДЦ.rar
09 серпня 2019 19:30
Документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
Переможець 162 844 193,44
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
162 844 193,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 вересня 2019 09:57
Дог25._01.pdf укладений
25 вересня 2019 09:56
sign.p7s зміни до договору
23 квітня 2020 12:53
CCI23042020.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 12:51
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2020 15:44
CCI13032020.pdf зміни до договору
13 березня 2020 15:15
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2020 14:49
ДУ 5.pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:32
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2020 14:02
ДУ7.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 13:41
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 18:44
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 18:40
ДУ 6.pdf зміни до договору
17 січня 2020 18:38
ДУ 5.pdf зміни до договору
17 січня 2020 18:38
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 14:23
CCI23122019_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:21
sign.p7s зміни до договору
25 вересня 2019 14:00
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 13:55
sign.p7s зміни до договору
25 вересня 2019 10:12
Календарний графік.jpg зміни до договору
25 вересня 2019 10:11
Протокол погодження договірної ціни.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:11
План фінансування.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна зобов'язань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у кошторисну документацію
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення сум фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку використання авансових платежів
Номер договору про закупівлю: 2019/09/25-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку