Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт скверу по вул. Глаголєва м.Кам`янське
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-07-10-000733-a bceee9471a2e424ab3ad4999c84b3261
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:14
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації. Джерело фінансування - міський бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт скверу по вул. Глаголєва м.Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, сквер по вул. Глаголєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, при наявності відповідних бюджетних коштів, може здійснити оплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) за послуги, які мають бути надані за Договором, на умовах попередньої оплати у розмірі, який не перевищує 30 відсотків від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, на строк визначений Постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 року №117. Джерело фінансування - міський бюджет. Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - міський бюджет. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 19:30
Додаток 5.doc
10 липня 2019 19:30
Додаток 4.docx
10 липня 2019 19:30
Додаток 3.doc
10 липня 2019 19:30
Додаток 2.doc
10 липня 2019 19:30
Додаток 1.doc
10 липня 2019 19:30
ТД п.р.скверу по вул. Глаголєва_гарантія 20 тис._сума 3.500. тис.грн..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" 3 420 585,65
UAH з ПДВ
3 420 585,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 10:42
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:41
кваліфікаційні сквер.PDF
26 липня 2019 12:34
Електронний підпис
26 липня 2019 12:33
якість.PDF
26 липня 2019 12:33
інші документи.pdf
26 липня 2019 12:33
договір.PDF
26 липня 2019 12:33
гарантія.PDF

Публічні документи

26 липня 2019 10:56
Електронний підпис
26 липня 2019 10:55
кваліфікація.PDF
26 липня 2019 10:55
інші документи.pdf
26 липня 2019 10:55
договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
Переможець 3 420 585,65
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" #38187083

№ рішення у справі

54/51-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
3 420 585,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:42
SCAN0093.PDF укладений
27 грудня 2019 21:07
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 17:08
SCAN0067.PDF зміни до договору
16 серпня 2019 17:06
SCAN0067.PDF зміни до договору
16 серпня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:13
Д.у. 1 до дог. _779-19 від 12.08.2019.PDF зміни до договору
16 серпня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 16:23
_779 -19 від 12.08.19.PDF укладений
12 серпня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 779-19 від 12.08.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти Додаток 2 «Дефектний акт», Додаток 3 «Договірна ціна» у новій редакції, що додається. 2. Викласти п. 3.3 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п. 1 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 3 390 617 грн. 71 коп. (Три мільйони триста дев’яносто тисяч шістсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 565 102,95 грн.)» Кількість послуг після внесення змін до договору - 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 779-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 779-19 від 12.08.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1. Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п. 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 390 617 грн. 71 коп. (Три мільйони триста дев’яносто тисяч шістсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 565 102,95 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 779-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 779-19 від 12.08.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1. Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п. 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 390 617 грн. 71 коп. (Три мільйони триста дев’яносто тисяч шістсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 565 102,95 грн.)». Кількість послуг після внесення змін - 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 779-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 390 617,71
UAH (в тому числі ПДВ 565 102,95 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір вважати договір розірваним за згодою сторін. Умови оплати – післяплата, аванс. Джерело фінансування – кошти міського бюджету.