Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підтримки та адміністрування серверних потужностей та програмного забезпечення
Очікувана вартість
3 946 823,28 UAH
UA-2019-07-10-000647-a f0f1bdf1910e4ca2b14524af23e29025
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я Сергіївна

+380442076127 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Скрипник Дар'я Сергіївна
+380442076127
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з рішеннями Київської міської ради від 20.06.2017 № 439/2661 «Про припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001, укладеної між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією "Київенерго"» та від 28.07.2017 №854/854 «Про деякі питання використання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва і перебуває у володінні та користуванні ПАТ "Київенерго"», а також на виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 27.12.2017 №1693 «Про деякі питання припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27 вересня 2001 року, укладеної між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією "Київенерго"», комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» визнано підприємством, за яким закріплюватиметься на праві господарського відання майно комунальної власності територіальної громади м. Києва, що повернеться з управління публічного акціонерного товариства «КИЇВЕНЕРГО» після припинення дії Угоди. Так, з 02.05.2018 виконавцем послуг з центрального опалення та гарячого водопостачання міста Києва є КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». Одним з ключових видів діяльності підприємств, що надають житлово-комунальні послуги, є постійна та ефективна робота з абонентами. Не зважаючи на зміну надавача послуг, особові рахунки абонентів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» є тотожними з рахункам ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», які було збережено для зручності споживачів при розрахунках за послуги гарячого водопостачання та центрального опалення, а також з метою уникнення довготривалого процесу переукладення договорів зі споживачами. На даний час єдиним власником актуальної інформаційної бази даних про споживачів комунальних послуг є Центр комунального сервісу. Разом з тим, доступ фахівцям КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» до програмно-апаратного комплексу (ПАК), в якому зберігається інформація про абонентів, зокрема, номер особистого рахунку, об’єм спожитих послуг, тариф, пільги, сума нарахування або заборгованість тощо забезпечує КП ГІОЦ. Окрім того, Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1029 від 25.07.2008 «Про удосконалення і впорядкування системи розрахунків за житлово-комунальні та інші послуги» автоматизацію технологічного процесу нарахування платежів за житлово-комунальні послуги покладено на КП ГІОЦ. На сьогоднішній день між КП ГІОЦ та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» склалася тісна технічна взаємодія, яка полягає у можливості безперебійного та ефективного обміну інформацією, яка максимально спрощує їх взаємодію з кінцевими споживачами. Враховуючи викладене, згідно з висновком «Аналізу особливостей застосування послуг Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Державного підприємства «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» наявні підстави для застосування переговорної процедури на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Рішення Київської міської ради від 20 червня 2017 року № 439/2661 Про припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27.09.2001, укладеної між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією "Київенерго" на підставі рішень Київської міської ради від 21.12.2000 № 128/1105, від 21.12.2000 № 129/1106, від 21.12.2000 № 131/1108 (зі змінами, внесеними додатковими угодами від 25.11.2002, від 28.09.2006, від 29.12.2006, від 30.04.2007, від 07.11.2013, від 30.11.2016 відповідно до рішень Київської міської ради від 28.09.2006 № 31/88, від 28.09.2006 № 102/159, від 26.04.2007 № 474/1135, від 23.10.2013 № 274/9762, від 28.07.2016 № 854/854. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 29.12.2006 № 1868) та Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 грудня 2017 року № 1693 Розпорядження Київської міської державної адміністрації № 1029 від 25.07.2008 «Про удосконалення і впорядкування системи розрахунків за житлово-комунальні та інші послуги» Документ «Аналіз особливостей застосування послуг Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Державного підприємства «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з підтримки та адміністрування серверних потужностей та програмного забезпечення (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата фактично та якісно наданих Послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

10 липня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
Переможець 3 946 823,28
UAH з ПДВ
10 липня 2019 17:06

Документи

10 липня 2019 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
3 946 823,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 18:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 08:23
ДУ №1 від 28.12.19 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2019 08:23
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 15:51
дог. №1565-ДТСІТ-19 від 06.08.19.pdf укладений
07 серпня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1565/ДТСІТ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 522 953,03
UAH (в тому числі ПДВ 587 158,84 UAH)