Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Ремонт і технічне обслуговування ліфтів)_8208283
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-07-09-003347-b bac7d44dd1e64b59a393151e6d1f3db2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Демешкан

+380432592262 demeshkan-lv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Людмила Демешкан
+380432592262
demeshkan-lv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У першому випадку оголошення було розміщено на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-11-001725-b. - Торги не відбулися, тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Жодної пропозиції не надійшло. У другому випадку оголошення було розміщено на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-04-003344-a. - Торги не відбулися, тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Жодної пропозиції не надійшло.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 19:16
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ремонт і технічне обслуговування ліфтів (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Привокзальна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

09 липня 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 19:08
протокол переговорів (1).jpg
09 липня 2019 19:08
протокол переговорів (2).jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"ІНВАР" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13342423
Переможець 22 176,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 19:16

Документи

09 липня 2019 19:16
Електронний підпис
09 липня 2019 19:15
протокол-акцепт (1).jpg
09 липня 2019 19:15
протокол-акцепт (2).jpg
09 липня 2019 19:15
протокол-акцепт (3).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 19:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"ІНВАР" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13342423
22 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 19:16
Електронний підпис
09 липня 2019 19:15
протокол-акцепт (1).jpg
09 липня 2019 19:15
протокол-акцепт (2).jpg
09 липня 2019 19:15
протокол-акцепт (3).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:25
DU do dohovoru 09-04-11-679.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:22
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 12:00
МП ІНВАР ТОВ_09-04-11-679 від 23.07.19.pdf укладений
23 липня 2019 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. Сума договору 26611,20 грн. Кількість два ліфта
Номер договору про закупівлю: 09-04-11-679
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 26 611,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 435,20 UAH)