Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 14, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 456 850,38 UAH
UA-2019-07-09-003114-b 7a296a34f6144775b4c73d588e10c8db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Олешко

+380577255468 likarnya28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003735
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Михайла Гуревича, буд. 14
Контактна особа: Марина Миколаївна Олешко
+380577255468
likarnya28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 14, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансові платежі проводяться у розмірі 30% від загальної суми Договору для закупки матеріальних ресурсів та обмежується двома місяцями від дня одержання авансу. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється після підписання акту виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

09 липня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТБУД КЛ"
#41616128
Переможець 1 456 850,38
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 17:16
Договор кап. ремонт покрівля вул. Михайла Гуревича, 14.pdf укладений
09 липня 2019 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 456 616,76
UAH (в тому числі ПДВ 242 769,46 UAH)