Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морфін, фентаніл, діазепам, натрію оксибутират
Очікувана вартість
334 000,00 UAH
UA-2019-07-09-002788-b aa7f1bb941994c1e9d1a9d9492d6a1e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Попова

+380567452193
+380567782117
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567452193,+380567782117
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 11:39
Очікувана вартість: 334 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 ампула
Морфін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
1800 ампула
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
1200 ампула
Діазепам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
30 упаковка
Натрію оксибутират
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування Замовника - Медична субвенція з державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін придатності
Дата подання: 10 липня 2019 11:45
Дата відповіді: 10 липня 2019 15:06
Добрий день, шановний тендерний комітет, висловлюємо Вам свою повагу та просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, щодо загального терміну придатності. Товар виробника, з яким ми бажаємо вийти на торги складає 12 місяців з дати його виготовлення, але менше ніж 80% загального терміну придатності. В тендерній документації вказано: Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами: 1.Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не менш 80% від терміну придатності, закладеного виробником (гарантійний лист учасника); Отже, просимо Вас внести зміни в специфікацію на закупівлю33600000-6 Фармацевтична продукція Морфін, фентаніл, діазепам, натрію оксибутират таким чином: «Термін придатності товарів на момент постачання повинен бути не менше 80% загального терміну придатності або не менше 12 місяців від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної партії окремо. (надати гарантійний лист від учасника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для того, щоб відповісти, нам потрібно зрозуміти суть Вашого запитання. Будь ласка, напишіть його більш коректно.
Термін придатності
Дата подання: 10 липня 2019 15:45
Дата відповіді: 11 липня 2019 09:43
Просимо Вас термін придатності вказати не у відсотковому відношенні, а у місяцях. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! У тендерну документацію внесено зміни. Ми дослухалися до Вас та внесли термін придатності товару у місяцях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" 332 800,00
UAH з ПДВ
332 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" 333 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 14:18
Документи переможця.pdf
23 липня 2019 15:10
Натрію оксибутират.pdf
23 липня 2019 15:10
Сибазон.pdf
23 липня 2019 15:10
Фентанил.pdf
23 липня 2019 15:10
Морфін.pdf
23 липня 2019 15:10
Проект договору.pdf
23 липня 2019 15:10
Гарантійні листи.pdf
23 липня 2019 15:10
Кваліфікація-2.pdf
23 липня 2019 15:10
Статут новий.pdf
23 липня 2019 15:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 10:48
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"

ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
Переможець 332 800,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
332 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:28
морфін 2.pdf укладений
02 січня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 13:27
ПЗД №5.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 13:20
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 11:05
ПЗД № 4.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 11:04
ПЗД № 3.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 11:03
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 09:31
ПЗД № 2.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 09:31
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 09:30
ПЗД № 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 09:30
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 08:56
наркотики 2 договор.pdf укладений
07 серпня 2019 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 31/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 31/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 238 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 622,43 UAH)