Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевизори LED/LCD, Smart TV
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-07-09-001896-b d1c30d977aa945509d156bce0c931a75
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гавалешко Петро

+380950888755 inbox@cha.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецький апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42255464
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, пл. Центральна, буд. 9
Контактна особа: Гавалешко Петро
+380950888755
inbox@cha.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 15:30
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Телевизори LED/LCD, Smart TV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Центральна площа, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 84 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:24
Дата відповіді: 10 липня 2019 13:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі замовником чітко визначений в допороговій закупівлі. Наказом Державного підприємство "Прозорро" №10 від 19.03.2019 року затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", в якій визначено учасника закупівлі "- фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Наказом Державного підприємства "Зовнішторгвидав України" "35 від 13.04.2016 року затведжено порядок здійснення допорогових закупівель, в якому визначено, що "замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі".

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій