Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Драм-картриджі та тонер-картриджі
Очікувана вартість
70 500,00 UAH
UA-2019-07-09-000385-a 362cf78ddae54e84bd6416e332bcf2b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 14:14
Очікувана вартість: 70 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 705,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Драм-картриджі та тонер-картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  09 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:28
Дата відповіді: 11 липня 2019 09:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ні. Допускаються тільки драм-картриджі та тонер-картриджі марки Xerox Phaser 4600.
2) До участі в допороговій закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ. Якщо фізична особа-підприємець, яка не є платником ПДВ, подала свою комерційну пропозицію без ПДВ, то вона так і буде розглядатися, тобто сума ПДВ не буде додаватися до вартості комерційної пропозиції. Пропозиції учасників будуть розглядатися, за остаточними цінами, після аукціону, так як вони будуть подані: якщо з ПДВ, то з ПДВ, якщо без ПДВ, то без ПДВ.
Відповідно до наказу ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» електронна система закупівлі самостійно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію учасника за найнижчою запропонованою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 67 890,00
UAH з ПДВ
67 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 70 500,00
UAH з ПДВ
70 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 15:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 67 890,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 12:12
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3181217938
Переможець 70 500,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 12:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3181217938
70 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 157 - ФОП Жадько.pdf укладений
24 липня 2019 16:52