Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021 :2015 - 55320000-9
Очікувана вартість
234 597,00 UAH
UA-2019-07-08-001763-b 509e67f607fb4d9294ed90e5b77700e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кузнецова

+380673182886 dnzv80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу "Ясла -садок №80 " Берізка" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25795791
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Барикадна, буд. 21-А
Контактна особа: Ольга Кузнецова
+380673182886
dnzv80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно п.п.4 п.2 ст.35 Закону, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, єдиною процедурою для здійснення закупівлі відповідно є переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 15:23
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


меню 1 -480од. ; меню 2 -564од. ; меню 3- 624 од. ; меню4 -1320од.; меню 5 -1551од.; меню 6- 1650од.;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6189 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021 :2015 - 55320000-9
Меню 1 - 480 од.; меню 2 - 564 од. ; меню 3- 624 од.; меню 4 - 1320од.; меню 5 -1551од.; меню 6 -1650од. ;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Барикадна 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 234 597,00
UAH
08 липня 2019 15:23

Документи

08 липня 2019 15:23
Електронний підпис
08 липня 2019 15:19
80 повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 15:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
234 597,00
UAH
Документи

Документи

08 липня 2019 15:23
Електронний підпис
08 липня 2019 15:19
80 повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 17:40
повідомлення про внесення змін до договору.pdf укладений
31 січня 2020 17:28
додаткова угода на зменьшення суми.pdf укладений
31 січня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 14:52
img20200108_11115679.pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:47
ilovepdf_merged.pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:56
повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:53
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 18:50
повідомлення.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 17:53
допугода.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 17:53
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 16:17
доп.угода 1.pdf зміни до договору
19 липня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 13:36
Договір + специфікація-сжатый.pdf укладений
19 липня 2019 12:25
доп.угода 1.pdf укладений
19 липня 2019 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (зменшення суми договору).
Номер договору про закупівлю: 80/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 80/С/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною реквізитів "Постачальника".
Номер договору про закупівлю: 80/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 80/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 80/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 176 988,60
UAH