Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом 021:2015-55320000-9Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
414 433,00 UAH
UA-2019-07-08-001669-b aed1e1ad7bce4552a53efb899eae2d90
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tatyana Chepikova

+380983138254 megadnz72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №72 "Весела планета" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26443090
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Таврійська, буд. 25-А
Контактна особа: Tatyana Chepikova
+380983138254
megadnz72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для забезпечення гарячим харчуванням, необхідним для повноцінного та якісного функціювання дитячого закладу, було прийнято рішення про закупівлю послуг з організації харчування у КП «ПИТАНИЕ», оскільки на момент проведення закладом процедури відкритих торгів КП «ПИТАНИЕ» одно вийшло до участі та під час опрацювання ринку даного виду надання послуг, було встановлено, що цінова пропозиція КП «ПИТАНИЕ» є найбільш економічно вигіднішою та відповідає встановленим критеріям.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до під пункту 4 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, коли замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, може застосовуватись переговорна процедура закупівлі.


Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 15:07
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню № 1- 429 одиниць, меню № 2- 528 одиниць, меню 3- 561 одиниць, меню 4- 2665 одиниць, меню 5-3120 одиниць, меню 6- 3445 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10748 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування (Меню № 1- 429 одиниць, меню № 2- 528 одиниць, меню 3- 561 одиниць, меню 4- 2665 одиниць, меню 5-3120 одиниць, меню 6- 3445 одиниць.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Таврійська, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-16-000019 ● 13851c625fff4a7d8199ca06760d4307
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 19.08.2019 № 53
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




В.о. начальника управління Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу управління
від 19.08.2019 № 53
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №72 "Весела планета" Маріупольської міської ради Донецької області" UA-2019-07-08-001669-b 08.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист щодо роз'яснення та усунення виявлених порушень

2019-09-06 14:12:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4 частини другої статті 35 Закону щодо застосування Замовником переговорної процедури без наявності умов, визначених цією нормою Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 414 433,00
UAH
08 липня 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 15:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
414 433,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:24
скан переговорки.pdf укладений
11 січня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:44
повідомлення.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:30
дод уг. 2019 закр..pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:17
повідомлення скан.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 20:44
72-сумма.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 19:39
Повідомлення про внесення змін 3 ДНЗ 72.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 19:39
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 18:39
72 пов.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 18:32
72-2 реквиз.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 18:32
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 10:22
доп угода №1 ДНЗ 72.pdf зміни до договору
19 липня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 09:26
договор питаие2.pdf укладений
19 липня 2019 09:16
договор питание 1.pdf укладений
19 липня 2019 09:16
спецификация 1.pdf укладений
19 липня 2019 09:16
спецификация 3.pdf укладений
19 липня 2019 09:16
спецификация2.pdf укладений
19 липня 2019 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 72/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 72/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 72/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 1200 грн. 00 коп. (одна тисяча двісті грн. 00 коп) без ПДВ 2. Загальна сума договору складає 253 260грн.50 коп. (двісті п’ятдесят три тисячі двісті шістдесят грн. 50 коп.) без ПДВ. 3. Умови договору № 72/с/3 від 19.07.2019 не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Дана угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 72/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 253 260,50
UAH