Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування - за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9
Очікувана вартість
511 818,00 UAH
UA-2019-07-08-001578-b c66d8bbdda6047b7a621dd8f168ff4f4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Валеріївна Лука

+380983122104 dnz46.mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №46 "КАЗКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25795816
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 36-А
Контактна особа: Оксана Валеріївна Лука
+380983122104
dnz46.mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п.п.4 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 14:49
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


меню 1-840 одиниць, меню 2 - 987 одиниць, меню 3 - 1008 одиниць, меню 4 - 3116 одиниць, меню 5 - 3572 одиниць, меню 6 - 3876 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13399 одиниця
Послуги з організації харчування - за кодом ДК 021:2015 - 5532000-9 (меню 1-840 одиниць, меню 2 - 987 одиниць, меню 3 - 1008 одиниць, меню 4 - 3116 одиниць, меню 5 - 3572 одиниць, меню 6 - 3876 одиниць.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Московська,36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 511 818,00
UAH
08 липня 2019 14:49

Документи

08 липня 2019 14:49
Електронний підпис
08 липня 2019 14:48
46 повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 14:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
511 818,00
UAH
Документи

Документи

08 липня 2019 14:49
Електронний підпис
08 липня 2019 14:48
46 повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 09:40
31.01повідомлення.PDF зміни до договору
31 січня 2020 14:52
доп соглашение 20.PDF зміни до договору
31 січня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 12:08
повідомлення 08.01.PDF зміни до договору
08 січня 2020 12:06
дод.угода5.PDF зміни до договору
08 січня 2020 11:21
повідомлення реквізити 08.01.PDF зміни до договору
08 січня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:49
повідомлення 20% (2).PDF зміни до договору
27 грудня 2019 17:39
повідомлення 20%.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:17
додаткова 20%_New.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 17:56
повідомлення 30001.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:37
додаткова 3.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 17:34
повідомлення 20002.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:29
повідомлення 20002.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:01
повідомлення 20001.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 16:33
дод.угода реквизити.jpg зміни до договору
29 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 11:17
додаткова угода1 19-07-19.PDF зміни до договору
19 липня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 11:08
договір 46-с-3-19.pdf укладений
19 липня 2019 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 46/c/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46/c/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 46/c/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 46/c/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46/c/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 46/c/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML