Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Очікувана вартість
760 947,00 UAH
UA-2019-07-08-001400-b 9d854bbce1a9445e8277ce1039cc7400
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Пластун

+380982159413 kdnz-91@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №91"Пролісок" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26442936
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ломізова, 7
Контактна особа: Неля Пластун
+380982159413
kdnz-91@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля здійснюється відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".Для забезпечення гарячим харчуванням, необхідним для повноцінного та якісного функціювання дитячого закладу, було прийнято рішення про закупівлю послуг з організації харчування у КП "Питание" оскільки на момент проведення закладом процедури відкритих торгів КП "Питание" одне вийшло до участі у процедурі відкритих торгів та під час опрацювання ринку даного виду надання послуг, було встановленно,що цінова пропозиція КП "Питание" є найбільш економічно вигіднішою та відповідає встановленним критеріям.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 14:23
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


меню 1-560 одиниць, меню 2- 658 одиниць, меню 3-672 одиниць, меню 4- 4720 одиниць, меню 5- 5546 одиниць ,меню 6- 6018 одиниць, меню 7 - 400 одиниць, меню 8 - 470 одиниць, меню 9 - 500 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19544 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 Меню 1-560 одиниць, меню 2- 658 одиниць, меню 3-672 одиниць, меню 4- 4720 одиниць, меню 5- 5546 одиниць ,меню 6- 6018 одиниць, меню 7 - 400 одиниць, меню 8 - 470 одиниць, меню 9 - 500 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Ломізова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 760 947,00
UAH
08 липня 2019 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 14:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
760 947,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 13:45
Звіт про виконання договору.pdf укладений
03 лютого 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 13:25
Додаткова угода№7 + спеціфікація.pdf зміни до договору
31 січня 2020 13:21
Повідомлення.pdf зміни до договору
31 січня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 10:37
Повідомлення 08.01.2020.pdf зміни до договору
08 січня 2020 10:35
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
08 січня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:09
додаткова угода + специфікація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:55
Повідомлення.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:22
повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:32
Додатка угода №4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 19:30
Додаткова угода 3 днз 91.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 19:23
Повідомлення про внесення змін 91 (3).PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 19:23
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 19:15
Повідомлення 91.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 19:01
91 пов.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 18:45
доп угода 2 91с3.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 18:45
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 10:24
доп угода 1 ДНЗ 91.pdf зміни до договору
19 липня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 09:00
договор и специфікація.pdf укладений
19 липня 2019 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною реквізітів "Замовник" і "Платник"
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 91/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 511 335,62
UAH