Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт, заміна вікон в адміністративній будівлі (літ. А) ГСЦ МВС за адресою: м. Києві, вул. Лук’янівська, 62
Очікувана вартість
1 532 716,00 UAH
UA-2019-07-08-000564-b 018d0e1f850a495ba9b72cc8633eb916
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 13:34
Очікувана вартість: 1 532 716,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 327,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Інформація про обсяги поточного ремонту наведена в Додатках 5, 5.1, 5.2, 5.3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Поточний ремонт, заміна вікон в адміністративній будівлі
(літ. А) ГСЦ МВС за адресою: м. Києві, вул. Лук’янівська, 62
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту та Довідки Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно обсягу робіт.
Дата подання: 09 липня 2019 16:29
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:18
Доброго дня! Цікавлять наступні питання. 1. Роділ 1. Ремонт вікон та відкосів. Які відкоси ви маєте на увазі - внутрішні чи зовнішні. 2. В кошторисну документацію включати витрати на проведення експертизи та утримання служби замовника (технічний нагляд) і який відсоток.
Відповідь: Відповідно до тендерної документації передбачено ремонт внутрішніх відкосів.
Кошти на проведення експертизи не включені у вартість предмета закупівлі.
Кошти на утримання служби замовника (технічний нагляд) також не включені у вартість предмета закупівлі, так як Замовник самостійно буде залучати послуги з проведення технічного нагляду на об’єкті шляхом укладання договору.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 липня 2019 16:11
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:19
п.1.1 інформаційна довідка про наявність обладнання - чітко прописано марки обладнання та перелік інструменту , хоча виробники користуються і ншим обладнанням та інструментом п.2.2 перелік працівників - штатний розклад підприємства з затвердженим переліком і кількістю працівників документ прописан під конкретного переможця закупівлі, чого не можливо очікувати від Замовника такого рівня
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
07 лютого 2017 р. № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відповідно до абзацу 2 частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС включив до тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» з підтвердженням відповідної інформації, яка необхідна для проведення поточного ремонту. При цьому зазначаємо, що наявність обладнання передбачає його еквівалент.
Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» будуть внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 1 101 866,40
UAH з ПДВ
1 101 866,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтер-Норм" 1 490 008,00
UAH з ПДВ
1 474 681,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 16:30
9.ЕБГ АСК UA-2019-07-08-000564-b.zip
19 липня 2019 09:34
Статут.pdf
19 липня 2019 09:34
проект договору.pdf
19 липня 2019 09:34
письмова згода.pdf
19 липня 2019 09:34
паспорт директор.pdf
19 липня 2019 09:34
календарний графік.pdf
19 липня 2019 09:34
договір техніка.pdf
19 липня 2019 09:34
довідки ст. 17.pdf
19 липня 2019 09:34
довідка ст. 17.pdf
19 липня 2019 09:34
довідка працівники.pdf
19 липня 2019 09:34
довідка мат-тех база.pdf
19 липня 2019 09:34
довідка досвід.pdf
19 липня 2019 09:34
довідка довкілля.pdf
19 липня 2019 09:34
витяг ПДВ.pdf
19 липня 2019 09:34
витяг ЄДРПОУ.pdf
19 липня 2019 09:34
акт виконаних робіт 2.pdf
19 липня 2019 09:34
акт виконаних робіт 1.pdf
19 липня 2019 09:34
локальний кошторис.pdf
19 липня 2019 09:34
об_єктний кошторис.pdf
19 липня 2019 09:34
зведений кошторис.pdf
19 липня 2019 09:34
договірна ціна.pdf
19 липня 2019 09:34
дефектний акт.pdf
19 липня 2019 09:33
відомість ресурсів.pdf
19 липня 2019 09:33
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 16:56
Справки.rar
22 липня 2019 16:56
Гарантія 1615-19.zip
22 липня 2019 16:56
Статут підприємства.pdf
22 липня 2019 16:56
Рішення.pdf
22 липня 2019 16:56
Паспорт.pdf
22 липня 2019 16:56
Наказ.pdf
22 липня 2019 16:56
ЄДРПОУ.PDF
22 липня 2019 16:56
Технічні умови.pdf
22 липня 2019 16:56
Договір оренди.pdf
22 липня 2019 16:56
Договір оренди ТЗ.pdf
22 липня 2019 16:56
1.4 Дефектний акт.pdf
22 липня 2019 16:56
1.1 Договірна ціна.pdf
22 липня 2019 16:56
1 Договір.pdf
22 липня 2019 16:56
Maco certificate 20.12.2020.pdf
22 липня 2019 16:56
EUR_1_MACO.pdf
22 липня 2019 16:56
EUR_1_DECCO.pdf
22 липня 2019 16:56
DECCO СЭС 10.03.22.pdf
22 липня 2019 16:56
Сертифікат на виріб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс Строй Качество

ТОВ "Інтер-Норм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
Відхилено 1 101 866,40
UAH з ПДВ
30 липня 2019 15:58
ТОВ "Інтер-Норм"
#37696239
Відхилено 1 474 681,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:05

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2019 16:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі