Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Бахмутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142796 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42 |
Контактна особа: |
Ірина Щукіна +380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Управлінням освіти Бахмутської міської ради 17.08.2017 року було оголошено відкриті торги (UA-2017-08-17-001557-a) на закупівлю підрядних робіт - «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи I—III ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (коригування). Переможцем визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" на суму 24 238 735,36 грн. з ПДВ.
В ході виконання робіт виявлено ряд додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початку проектування та визнано необхідним виконання додаткових робіт, внесення змін у діючу проектно-кошторисну документацію не можливо, у зв’язку з характеристикою виконуваних робіт до максимально можливих значень щодо експлуатації об’єкта, підвищення якості, довговічності та подальшої надійної експлуатації об’єкту, було прийнято рішення про виготовлення проектно-кошторисної документації на додаткові роботи по об’єкту.
Про виявлені додаткові роботи підрядником було повідомлено листом від 04.03.19р. № 335.
Виходячи зі складу, обсягів та технології виконання робіт стає очевидним, що додаткові обсяги робіт є технічно та технологічно пов’язані з роботами, передбаченими початковим проектом. Крім того, виконавець робіт по будівництву об’єкту, з яким на сьогодні укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту в цілому протягом певного проміжку часу після введення об’єкту в експлуатацію та безкоштовне усунення дефектів при їх виявленні протягом гарантійного терміну експлуатації, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів у разі виконання різними підрядними організаціями робіт, передбачених початковим проектом та додаткових робіт відповідно. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе, в тому числі, до зайвого витрачання бюджетних коштів. Враховуючи наведене, з метою забезпечення технічних показників, технологічну нерозривність проведення робіт по додатковим та основним обсягам робіт, задля забезпечення сумісності по роботам, передбаченими початковим проектом, забезпечення якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано здійснити додаткову закупівлю робіт в того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з будівництва об’єкта. Вищезазначене є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.6 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 14:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | Відсутнє |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт згідно рахунку у термін - 10 календарних днів, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» аванс надається на 3 місяці з моменту виплати. (джерело фінансування - міський бюджет) | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | строки оплати Рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком)- 30 календарних днів. (джерело фінансування - міський бюджет) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
05 липня 2019 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 14:41 |
ЛИСТУВАННЯ.pdf | |
05 липня 2019 14:41 |
ПРОТОКОЛ.pdf | |
05 липня 2019 14:41 |
УСТАВНІ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-20-000003 ● 7dbe5536e4f4425692302a0e069f35cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2021 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
19.07.2021 № 370
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 19.07.2021
№ 370
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 Управління освіти Бахмутської міської ради UA-2019-07-05-001666-c 05.07.2019 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю скасовано
2021-07-26 16:00:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
порушення усунуто
2021-07-27 09:58:52
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" #38845535 |
Очікує рішення |
8 472 895,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 14:42
|
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | відповідно до частини 4 ст.35 Закону, у зв'язку із неможливості усунення порушень, помилково оголошена закупівля |
Дата відміни: | 26 липня 2021 15:59 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч.4 ст.35 Закону, у зв'язку із неможливістю усунення порушень законодавства з питань закупівель(помилково оголошена закупівля) |
26 липня 2021 15:59
|
Електронний підпис |
26 липня 2021 15:57
|
протокол 102_скасування.pdf |