Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
8 472 895,00 UAH
UA-2019-07-05-001666-c ccfcb51fa588432e9cadf9d33063b690
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обгрунтування

Управлінням освіти Бахмутської міської ради 17.08.2017 року було оголошено відкриті торги (UA-2017-08-17-001557-a) на закупівлю підрядних робіт - «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи I—III ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (коригування). Переможцем визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" на суму 24 238 735,36 грн. з ПДВ.
В ході виконання робіт виявлено ряд додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початку проектування та визнано необхідним виконання додаткових робіт, внесення змін у діючу проектно-кошторисну документацію не можливо, у зв’язку з характеристикою виконуваних робіт до максимально можливих значень щодо експлуатації об’єкта, підвищення якості, довговічності та подальшої надійної експлуатації об’єкту, було прийнято рішення про виготовлення проектно-кошторисної документації на додаткові роботи по об’єкту.
Про виявлені додаткові роботи підрядником було повідомлено листом від 04.03.19р. № 335.
Виходячи зі складу, обсягів та технології виконання робіт стає очевидним, що додаткові обсяги робіт є технічно та технологічно пов’язані з роботами, передбаченими початковим проектом. Крім того, виконавець робіт по будівництву об’єкту, з яким на сьогодні укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту в цілому протягом певного проміжку часу після введення об’єкту в експлуатацію та безкоштовне усунення дефектів при їх виявленні протягом гарантійного терміну експлуатації, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів у разі виконання різними підрядними організаціями робіт, передбачених початковим проектом та додаткових робіт відповідно. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе, в тому числі, до зайвого витрачання бюджетних коштів. Враховуючи наведене, з метою забезпечення технічних показників, технологічну нерозривність проведення робіт по додатковим та основним обсягам робіт, задля забезпечення сумісності по роботам, передбаченими початковим проектом, забезпечення якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано здійснити додаткову закупівлю робіт в того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з будівництва об’єкта. Вищезазначене є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.6 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 14:42
Оскарження наміру укласти договір: Відсутнє

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Леваневського,111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт згідно рахунку у термін - 10 календарних днів, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» аванс надається на 3 місяці з моменту виплати. (джерело фінансування - міський бюджет) Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт строки оплати Рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком)- 30 календарних днів. (джерело фінансування - міський бюджет) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

05 липня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:41
ЛИСТУВАННЯ.pdf
05 липня 2019 14:41
ПРОТОКОЛ.pdf
05 липня 2019 14:41
УСТАВНІ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-20-000003 ● 7dbe5536e4f4425692302a0e069f35cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2021 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро

19.07.2021 № 370


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу від 19.07.2021
№ 370

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 Управління освіти Бахмутської міської ради UA-2019-07-05-001666-c 05.07.2019 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівлю скасовано

2021-07-26 16:00:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунуто

2021-07-27 09:58:52

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК"
#38845535
Очікує рішення 8 472 895,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:42

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: відповідно до частини 4 ст.35 Закону, у зв'язку із неможливості усунення порушень, помилково оголошена закупівля
Виконано
Дата відміни: 26 липня 2021 15:59
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.4 ст.35 Закону, у зв'язку із неможливістю усунення порушень законодавства з питань закупівель(помилково оголошена закупівля)
Документи:
26 липня 2021 15:59
Електронний підпис
26 липня 2021 15:57
протокол 102_скасування.pdf