Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт корпусу № 2
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001612-b 05ea1aab89234bbab9ed6ea086fa5ea5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Світлана Петрівна

380975403797 bpi95@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188398
Місцезнаходження: 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26
Контактна особа: Ткаченко Світлана Петрівна
380975403797
bpi95@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:30
Початок аукціону: 23 липня 2019 13:58
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт корпусу № 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт корпусу № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 17:07
зак_ремонт к.2_2019.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт k.2_2019_d3.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт k.2_2019_d2.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт k.2_2019_d1.doc
08 липня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 17:07
зак_ремонт к.2_2019.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт к.2_2019.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт k.2_2019_d3.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт k.2_2019_d2.doc
05 липня 2019 17:05
зак_ремонт k.2_2019_d1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000003 ● 7783e270c21945dc8d6b5eebf0145b95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.09.2019
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-07-05-001612-b від 05.07.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-02 10:33:31

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Поточний ремонт корпусу № 2» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-05-001612-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до підпункта 5.5 пункта 5 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Крім того, Замовником в тендерній документації зазначено, що скановані по порядку в одному файлі (у форматі PDF (Portable Document Format) документи, вказані в вищезазначеному пункті, надаються шляхом прикріплення файлу на електронний майданчик (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та на електронну адресу замовника (bpi95@i.ua).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати документи зазначені в підпункті 5.5 пункта 5 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-04 12:32:56

Пояснення

Повідомляємо, що документи, зазначені в підпункті 5.5 пункта 5 тендерної документації, ФОП Сокірко В.П. надано не пізніше 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-24 16:47:55

Заперечення

Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради не в повній мірі згодна з висновком про результати проведення моніторингу № UA-M-2019-09-30-000003 ● 7783e270c21945dc8d6b5eebf0145b95 (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 17-10-2019) , а саме:

1. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель встановлено, що Замовником код предмета закупівель послуг (пункт 6 оголошення про проведення відкритих торгів) зазначено за показником другої цифри (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) основного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), тобто із зазначенням предмета закупівлі робіт і послуг відповідно до ДК 021:2015 (двох різних предметів закупівель), а не зазначенням предмету закупівель послуг згідно ДК 021:2015, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок МЕРТУ № 454).

Слід відмітити, що при встановленні порушення аудитори не врахували наступне:
«Предмет даної закупівлі визначено як «Поточний ремонт корпусу № 2» за показником другої цифри (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
У пункті 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454 визначено:
«Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163. …»

В даному пункті (пункті 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454) не встановлено за якою цифрою класифікатора 021:2015 визначати вид послуги.

ДСТУ, ДБН та ГБН - це не класифікатори, в них немає кодів, які потрібно обрати. Це термінологія (правила), за якими визначається, чи відноситься тип робіт до поточного чи до капітального ремонту.
Крім того в листі Мінекономрозвитку від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт» в розділі «Щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту» зазначено, що:
Згідно з пунктом 3 "Терміни та визначення понять" ДБН А.2.2-3:2014:
- будівля - це різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції;
- будинок - це різновид будівлі, яка призначена, як правило, для проживання та обслуговування людей;
- лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо;
- споруда - це штучно створений об'ємний, площинний або лінійний об'єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей.
Ураховуючи викладене, якщо послуги з поточного ремонту проводяться за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури, їх закупівлю замовник здійснює керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону для кожного окремого будинку, будівлі, споруди, лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури. У разі якщо вартість поточного ремонту окремого будинку, будівлі, споруди, лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури є меншою вартісних меж, встановлених частиною першою статті 2 Закону, то закупівля таких послуг з поточного ремонту здійснюється замовником без проведення процедур, передбачених Законом.
Відповідно до роз’яснень , викладених на сторінці https://infobox.prozorro.org/articles/poryadok-viznachennya-predmeta-zakupivli «Центр знань про публічні закупівлі»
Поточний ремонт відноситься до послуг. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожною спорудою (будівлею, будинком тощо) окремо згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" та/або ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Важливо зазначити, що також необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (будь-яка цифра).
Враховуючи те, що предмет закупівлі визначено за окремою будівлею вважаємо, що твердження про те, що «встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі» є необґрунтованим і неправомірним.

2. Аналізом встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі (порядку здійснення розрахунків) та умови оплати договору)), затвердженої Наказом № 490.
Аналогічно, в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 8-1 та 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490.
Щодо порушення пункту 2 Наказу № 490 слід врахувати наступне:
процедура проводилась повторно , оскільки перші торги не відбулись у червні 2019р.
обов’язкові поля, що заповнюються замовником згідно пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пункти 8-1 та 11 форми повідомлення про намір укласти договір набули чинності з 03 травня 2019 року відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі» та Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).

Слід відмітити, що пунктом 2 Наказу № 490 передбачено саме унесення наявної інформації в електронній системі закупівель
Пункт «Джерело фінансування закупівлі» на поточну дату (23.10.2019р.) та на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на електронних майданчиках, на яких працюють Замовники, було недоступним до заповнення та не відображалося поле «Джерело фінансування закупівлі».
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 Замовникам на період доопрацювання електронною системою закупівель всіх форм документів у сфері публічних закупівель і приведення їх у відповідність до визначених Наказом міністерства форм було запропоновано відображати «Джерело фінансування закупівлі у полі «Конкретна назва предмета закупівлі». Слід відмітити, в останньому абзаці листа вказано, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформативний характер.
Щодо типу джерела фінансування слід відмітити, що установа не володіє нормативним документом (чи взагалі прийнятий цей документ?), який саме тип джерела фінансування слід зазначати. Наприклад, рекомендаціями, викладеними на сторінці https://infobox.prozorro.org/articles/pole-dzherelo-finansuvannya-plani-z-realizaciji «Центр знань про публічні закупівлі» стаття «Поле «Джерело фінансування». Плани з реалізації» від 11.09.2019 р. Запропоновано:
- кошти Державного бюджету України (загальний фонд);
- кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд);
- кошти бюджету Автономної Республіки Крим;
- кошти місцевих бюджетів (загальний фонд);
- кошти місцевих бюджетів (спеціальний фонд);
Однак, можливо, слід вказувати -Кошти обласних бюджетів (загальний фонд), чи, можливо, вказувати безпосередньо якої територіальної громади кошти, наприклад –Кошти Житомирської обласної ради (загальний фонд)?

Щодо пункту Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Дане поле відображалось на електронному майданчику, проте основні його поля не блокували процедури подальших дій при заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів та форми повідомлення про намір укласти договір. Крім того, умови оплати та порядок здійснення розрахунків відображені в тендерній документації до даної закупівлі .
Вважаємо дане порушення не суттєвим та таким, що не вплинуло на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, та таким, що не порушило принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» вважаємо дані порушення не суттєвими та такими, що не вплинуло на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Враховуючи те, що в ході проведення моніторингу, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Дана процедура закупівлі завершена та з переможцем укладена угода на виконання робіт, Роботи виконані та оплачені в повному обсязі.

Оскільки порушення, викладене в Інформації про моніторинг № UA-M-2019-09-30-000003 ● 7783e270c21945dc8d6b5eebf0145b95 (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 17-10-2019) не порушили принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» вважаємо дані порушення не суттєвими та такими, що не вплинуло на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися, закупівля не потребує відміни торгів та визнання їх такими, що не відбулися.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-10-24 17:05:39

Відповідь щодо надання роз'яснення

Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 17.10.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради оприлюднило на веб-порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 24.10.2019, тобто лише на 5 робочий день.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради не в повній мірі згодна з висновком про результати проведення моніторингу № UA-M-2019-09-30-000003 ● 7783e270c21945dc8d6b5eebf0145b95 (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 17-10-2019) , а саме: 1. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель встановлено, що Замовником код предмета закупівель послуг (пункт 6 оголошення про проведення відкритих торгів) зазначено за показником другої цифри (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) основного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), тобто із зазначенням предмета закупівлі робіт і послуг відповідно до ДК 021:2015 (двох різних предметів закупівель), а не зазначенням предмету закупівель послуг згідно ДК 021:2015, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). Слід відмітити, що при встановленні порушення аудитори не врахували наступне: «Предмет даної закупівлі визначено як «Поточний ремонт корпусу № 2» за показником другої цифри (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) У пункті 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454 визначено: «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163. …» В даному пункті (пункті 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454) не встановлено за якою цифрою класифікатора 021:2015 визначати вид послуги. ДСТУ, ДБН та ГБН - це не класифікатори, в них немає кодів, які потрібно обрати. Це термінологія (правила), за якими визначається, чи відноситься тип робіт до поточного чи до капітального ремонту. Крім того в листі Мінекономрозвитку від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт» в розділі «Щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту» зазначено, що: Згідно з пунктом 3 "Терміни та визначення понять" ДБН А.2.2-3:2014: - будівля - це різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції; - будинок - це різновид будівлі, яка призначена, як правило, для проживання та обслуговування людей; - лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо; - споруда - це штучно створений об'ємний, площинний або лінійний об'єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей. Ураховуючи викладене, якщо послуги з поточного ремонту проводяться за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури, їх закупівлю замовник здійснює керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону для кожного окремого будинку, будівлі, споруди, лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури. У разі якщо вартість поточного ремонту окремого будинку, будівлі, споруди, лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури є меншою вартісних меж, встановлених частиною першою статті 2 Закону, то закупівля таких послуг з поточного ремонту здійснюється замовником без проведення процедур, передбачених Законом. Відповідно до роз’яснень , викладених на сторінці https://infobox.prozorro.org/articles/poryadok-viznachennya-predmeta-zakupivli «Центр знань про публічні закупівлі» Поточний ремонт відноситься до послуг. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожною спорудою (будівлею, будинком тощо) окремо згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" та/або ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Важливо зазначити, що також необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (будь-яка цифра). Враховуючи те, що предмет закупівлі визначено за окремою будівлею вважаємо, що твердження про те, що «встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі» є необґрунтованим і неправомірним. 2. Аналізом встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі (порядку здійснення розрахунків) та умови оплати договору)), затвердженої Наказом № 490. Аналогічно, в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 8-1 та 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490. Щодо порушення пункту 2 Наказу № 490 слід врахувати наступне: процедура проводилась повторно , оскільки перші торги не відбулись у червні 2019р. обов’язкові поля, що заповнюються замовником згідно пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пункти 8-1 та 11 форми повідомлення про намір укласти договір набули чинності з 03 травня 2019 року відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі» та Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Слід відмітити, що пунктом 2 Наказу № 490 передбачено саме унесення наявної інформації в електронній системі закупівель Пункт «Джерело фінансування закупівлі» на поточну дату (23.10.2019р.) та на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на електронних майданчиках, на яких працюють Замовники, було недоступним до заповнення та не відображалося поле «Джерело фінансування закупівлі». Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 Замовникам на період доопрацювання електронною системою закупівель всіх форм документів у сфері публічних закупівель і приведення їх у відповідність до визначених Наказом міністерства форм було запропоновано відображати «Джерело фінансування закупівлі у полі «Конкретна назва предмета закупівлі». Слід відмітити, в останньому абзаці листа вказано, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформативний характер. Щодо типу джерела фінансування слід відмітити, що установа не володіє нормативним документом (чи взагалі прийнятий цей документ?), який саме тип джерела фінансування слід зазначати. Наприклад, рекомендаціями, викладеними на сторінці https://infobox.prozorro.org/articles/pole-dzherelo-finansuvannya-plani-z-realizaciji «Центр знань про публічні закупівлі» стаття «Поле «Джерело фінансування». Плани з реалізації» від 11.09.2019 р. Запропоновано: - кошти Державного бюджету України (загальний фонд); - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд); - кошти бюджету Автономної Республіки Крим; - кошти місцевих бюджетів (загальний фонд); - кошти місцевих бюджетів (спеціальний фонд); Однак, можливо, слід вказувати -Кошти обласних бюджетів (загальний фонд), чи, можливо, вказувати безпосередньо якої територіальної громади кошти, наприклад –Кошти Житомирської обласної ради (загальний фонд)? Щодо пункту Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Дане поле відображалось на електронному майданчику, проте основні його поля не блокували процедури подальших дій при заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів та форми повідомлення про намір укласти договір. Крім того, умови оплати та порядок здійснення розрахунків відображені в тендерній документації до даної закупівлі . Вважаємо дане порушення не суттєвим та таким, що не вплинуло на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, та таким, що не порушило принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» вважаємо дані порушення не суттєвими та такими, що не вплинуло на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Враховуючи те, що в ході проведення моніторингу, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Дана процедура закупівлі завершена та з переможцем укладена угода на виконання робіт, Роботи виконані та оплачені в повному обсязі. Оскільки порушення, викладене в Інформації про моніторинг № UA-M-2019-09-30-000003 ● 7783e270c21945dc8d6b5eebf0145b95 (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 17-10-2019) не порушили принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» вважаємо дані порушення не суттєвими та такими, що не вплинуло на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися, закупівля не потребує відміни торгів та визнання їх такими, що не відбулися.

2019-11-28 21:44:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сокірко В.П. 697 185,00
UAH з ПДВ
697 185,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ" 890 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 20:18
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

22 липня 2019 12:08
Щодо кошторису.pdf
22 липня 2019 12:08
Тех. вимоги.pdf
22 липня 2019 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2019 12:08
Субпідрядники.pdf
22 липня 2019 12:08
Санкції.jpg
22 липня 2019 12:08
Проект договору.pdf
22 липня 2019 12:08
Персональні дані.jpg
22 липня 2019 12:08
Персонал.pdf
22 липня 2019 12:08
Обладнання.pdf
22 липня 2019 12:08
Захист довкілля.jpg
22 липня 2019 12:08
Досвід.pdf
22 липня 2019 12:08
Договір Тульчин.pdf
22 липня 2019 12:08
Графік.pdf
22 липня 2019 12:08
Гарантія.pdf
22 липня 2019 12:08
Статут.pdf
22 липня 2019 12:08
Ліцензія.pdf
22 липня 2019 12:08
Довідка 4 ОПП.pdf
22 липня 2019 12:08
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сокірко В.П.

ПП "ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сокірко В.П.
#2681807774
Переможець 697 185,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сокірко В.П.
#2681807774
697 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 09:34
CCF15082019.pdf укладений
15 серпня 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 697 185,00
UAH