Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері міжкімнатні
Очікувана вартість
151 250,00 UAH
UA-2019-07-05-001173-b 0be085837513491d9655951d28ceeeb7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:28
Очікувана вартість: 151 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 756,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Двері міжкімнатні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Двері міжкімнатні (кошти комунальної корпорації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, місто Київ, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Камєнєва), буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За письмовим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА Покупець приймає рішення про надання чи ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКУ авансу на ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Розмір авансу на ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ не може перевищувати 70 % від суми договору. Оплата вартості ТОВАРУ здійснюється ПОКУПЦЕМ у національній валюті України – гривнях на поточний (розрахунковий) рахунок ПРОДАВЦЯ. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення на підставі видаткової накладної. Остаточна оплата 30% від вартості договору за ТОВАР здійснюється ПОКУПЦЕМ після завершення всієї роботи, передбаченої п.1.1., та п.2.1. Покупець перераховує на поточний рахунок Продавця суму згідно акту приймання-передачі виконаних робіт та виставленим рахунком, впродовж 5-ти банківських днів після його підписання або надати мотивовану відмову від прийняття робіт протягом 3-х банківських днів; Аванс 5 Банківські 70
Поставка товару За письмовим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА Покупець приймає рішення про надання чи ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКУ авансу на ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Розмір авансу на ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ не може перевищувати 70 % від суми договору. Оплата вартості ТОВАРУ здійснюється ПОКУПЦЕМ у національній валюті України – гривнях на поточний (розрахунковий) рахунок ПРОДАВЦЯ. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення на підставі видаткової накладної. Остаточна оплата 30% від вартості договору за ТОВАР здійснюється ПОКУПЦЕМ після завершення всієї роботи, передбаченої п.1.1., та п.2.1. Покупець перераховує на поточний рахунок Продавця суму згідно акту приймання-передачі виконаних робіт та виставленим рахунком, впродовж 5-ти банківських днів після його підписання або надати мотивовану відмову від прийняття робіт протягом 3-х банківських днів; Пiсляоплата 5 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 14:58
ДЕТ - двері.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001173-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черняк Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:3040221871
Дата подання: 19 липня 2019 11:49
Зухвалі дії організації
ФОП Черняк О.М.
Рівненська обл. м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а
р/р 26006054717520 відкритий в ПАТ КБ ПриватБанк
МФО 333391
код ЄДРПОУ 3040221871
м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а 35800
тел./факс (03654)2-00-01
respekt-ostrog@ukr.net
(098)5771391

Вимога
Прошу оскаржити рішення Замовника Комунальна корпорація "Київавтодор", назва закупівлі - Двері міжкімнатні. Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-05-001173-b, оскільки:

1.Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим (це стосується самої назви дверних блоків). В тендерній документації було чітко написано, що може бути еквівалент не з гіршими показниками. Шпоновані двері - це кращі за якісними та кількісними характеристиками, ніж плівочні двері. Вони і є дорожчими на ринку.

2. Якщо ж надається посадова особа, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, в даному випадку Бабенко О.І. та Сироватка І.Л., то вони повинні бути на місці і відповідати на всі запитання поставлені Учасником. По словах співробітників, Бабенко О.І. був за кордоном. До Сироватки І.Л. взагалі не можна було дотелефонуватися. На питання до закупівлі відповідали співробітники, які і поняття не мали про предмет закупівлі. В даному випадку, вже можна надати статус торгам, які не відбулися.

3. ФОП Черняк О.М. не являється платником ПДВ. До пропозиції було подано документи, а саме: Витяг та Виписка з державного реєстру. Це відповідь до протоколу.

4. ФОП Черняк О.М. одночасно являється розпорядником фінансово-господарських операцій і самостійно здійснює підпис, а тому Уповноважених осіб, як таких немає. Це відповідь до протоколу.

5. Преамбула Закону України «Про публічні закупівлі», метою якої є добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В даній ситуації- декілька чинників одночасно. Пропозиція ФОП Черняк за технічними характеристиками є кращою та відрізняється найменшою ціною, майже в 50000,00. Тому, вимагаємо добросовісно оцінювати пропозиції Учасників, або ж повторно викласти Тендер, так як жодного з відповідальної особи не було на робочому місці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 12:09
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено цінову пропозицію, яка не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено проект договору (Додаток № 2), який не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків, що не відповідає вимогам підпункту 5 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканований лист в довільній формі з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, пропозиції допорогових торгів та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам абз. 1 частини 2 підпункту 8 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черняк Олег Миколайович 85 377,00
UAH з ПДВ
85 377,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДВЕРІ 131 101,97
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС" 150 670,20
UAH з ПДВ
130 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 16:33
КИЇВАВТОДОР.rar
15 липня 2019 16:32
СЕРТИФІКАТ.jpg
15 липня 2019 16:32
Код.jpg
15 липня 2019 16:32
Довідка-згода.jpg
15 липня 2019 16:32
довідка податки.jpg
15 липня 2019 16:32
Довідка підстави.jpg
15 липня 2019 16:32
Гарантія.jpg
15 липня 2019 16:32
Гарантійний лист.jpg
15 липня 2019 16:32
відгук 31.pdf
15 липня 2019 16:32
виписка 2.jpg
15 липня 2019 16:32
Копія.jpg
15 липня 2019 16:32
договор двері.pdf
15 липня 2019 16:32
ст2.jpg
15 липня 2019 16:32
Договір 173 (1).pdf
15 липня 2019 16:32
Приписка.jpg
15 липня 2019 16:32
cт1.jpg
15 липня 2019 16:32
ДОГОВІР 56.pdf
15 липня 2019 16:32
img414.jpg
15 липня 2019 16:32
Черняк.pdf
15 липня 2019 16:32
img413.jpg
15 липня 2019 16:32
img412.jpg
15 липня 2019 16:32
img411.jpg
15 липня 2019 16:32
img410.jpg
15 липня 2019 16:32
Пропозиція.jpg

Публічні документи

15 липня 2019 15:02
объекты.pdf
15 липня 2019 15:02
договор.pdf
15 липня 2019 15:02
НДС.PDF
15 липня 2019 15:02
Выписка с реестра_2.PDF
15 липня 2019 14:59
Выписка с реестра_1.PDF

Публічні документи

15 липня 2019 08:38
Електронний підпис
15 липня 2019 08:37
Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2019 08:37
Виписка з ЄДР.pdf
15 липня 2019 08:37
Статут підприємства.pdf
15 липня 2019 08:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черняк Олег Миколайович

ТОВ ДВЕРІ

ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черняк Олег Миколайович
#3040221871
Відхилено 85 377,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 09:29
ТОВ ДВЕРІ
#40962954
Відхилено 115 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 09:29
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"
#41827217
Переможець 130 980,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 09:31

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"
#41827217
130 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
127-13.pdf укладений
26 липня 2019 17:12