Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Двері міжкімнатні
Очікувана вартість
151 250,00 UAH
UA-2019-07-05-001173-b ● 0be085837513491d9655951d28ceeeb7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 151 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 756,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Двері міжкімнатні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Двері міжкімнатні (кошти комунальної корпорації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, місто Київ, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Камєнєва), буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За письмовим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА Покупець приймає рішення про надання чи ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКУ авансу на ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Розмір авансу на ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ не може перевищувати 70 % від суми договору. Оплата вартості ТОВАРУ здійснюється ПОКУПЦЕМ у національній валюті України – гривнях на поточний (розрахунковий) рахунок ПРОДАВЦЯ. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення на підставі видаткової накладної. Остаточна оплата 30% від вартості договору за ТОВАР здійснюється ПОКУПЦЕМ після завершення всієї роботи, передбаченої п.1.1., та п.2.1. Покупець перераховує на поточний рахунок Продавця суму згідно акту приймання-передачі виконаних робіт та виставленим рахунком, впродовж 5-ти банківських днів після його підписання або надати мотивовану відмову від прийняття робіт протягом 3-х банківських днів; | Аванс | 5 | Банківські | 70 |
Поставка товару | За письмовим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА Покупець приймає рішення про надання чи ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКУ авансу на ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Розмір авансу на ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ не може перевищувати 70 % від суми договору. Оплата вартості ТОВАРУ здійснюється ПОКУПЦЕМ у національній валюті України – гривнях на поточний (розрахунковий) рахунок ПРОДАВЦЯ. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення на підставі видаткової накладної. Остаточна оплата 30% від вартості договору за ТОВАР здійснюється ПОКУПЦЕМ після завершення всієї роботи, передбаченої п.1.1., та п.2.1. Покупець перераховує на поточний рахунок Продавця суму згідно акту приймання-передачі виконаних робіт та виставленим рахунком, впродовж 5-ти банківських днів після його підписання або надати мотивовану відмову від прийняття робіт протягом 3-х банківських днів; | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 14:58 |
ДЕТ - двері.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-001173-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черняк Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:3040221871
Дата подання: 19 липня 2019 11:49
Зухвалі дії організації
ФОП Черняк О.М.
Рівненська обл. м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а
р/р 26006054717520 відкритий в ПАТ КБ ПриватБанк
МФО 333391
код ЄДРПОУ 3040221871
м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а 35800
тел./факс (03654)2-00-01
respekt-ostrog@ukr.net
(098)5771391
Вимога
Прошу оскаржити рішення Замовника Комунальна корпорація "Київавтодор", назва закупівлі - Двері міжкімнатні. Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-05-001173-b, оскільки:
1.Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим (це стосується самої назви дверних блоків). В тендерній документації було чітко написано, що може бути еквівалент не з гіршими показниками. Шпоновані двері - це кращі за якісними та кількісними характеристиками, ніж плівочні двері. Вони і є дорожчими на ринку.
2. Якщо ж надається посадова особа, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, в даному випадку Бабенко О.І. та Сироватка І.Л., то вони повинні бути на місці і відповідати на всі запитання поставлені Учасником. По словах співробітників, Бабенко О.І. був за кордоном. До Сироватки І.Л. взагалі не можна було дотелефонуватися. На питання до закупівлі відповідали співробітники, які і поняття не мали про предмет закупівлі. В даному випадку, вже можна надати статус торгам, які не відбулися.
3. ФОП Черняк О.М. не являється платником ПДВ. До пропозиції було подано документи, а саме: Витяг та Виписка з державного реєстру. Це відповідь до протоколу.
4. ФОП Черняк О.М. одночасно являється розпорядником фінансово-господарських операцій і самостійно здійснює підпис, а тому Уповноважених осіб, як таких немає. Це відповідь до протоколу.
5. Преамбула Закону України «Про публічні закупівлі», метою якої є добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В даній ситуації- декілька чинників одночасно. Пропозиція ФОП Черняк за технічними характеристиками є кращою та відрізняється найменшою ціною, майже в 50000,00. Тому, вимагаємо добросовісно оцінювати пропозиції Учасників, або ж повторно викласти Тендер, так як жодного з відповідальної особи не було на робочому місці.
Розгорнути
Згорнути
Рівненська обл. м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а
р/р 26006054717520 відкритий в ПАТ КБ ПриватБанк
МФО 333391
код ЄДРПОУ 3040221871
м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а 35800
тел./факс (03654)2-00-01
respekt-ostrog@ukr.net
(098)5771391
Вимога
Прошу оскаржити рішення Замовника Комунальна корпорація "Київавтодор", назва закупівлі - Двері міжкімнатні. Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-05-001173-b, оскільки:
1.Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим (це стосується самої назви дверних блоків). В тендерній документації було чітко написано, що може бути еквівалент не з гіршими показниками. Шпоновані двері - це кращі за якісними та кількісними характеристиками, ніж плівочні двері. Вони і є дорожчими на ринку.
2. Якщо ж надається посадова особа, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, в даному випадку Бабенко О.І. та Сироватка І.Л., то вони повинні бути на місці і відповідати на всі запитання поставлені Учасником. По словах співробітників, Бабенко О.І. був за кордоном. До Сироватки І.Л. взагалі не можна було дотелефонуватися. На питання до закупівлі відповідали співробітники, які і поняття не мали про предмет закупівлі. В даному випадку, вже можна надати статус торгам, які не відбулися.
3. ФОП Черняк О.М. не являється платником ПДВ. До пропозиції було подано документи, а саме: Витяг та Виписка з державного реєстру. Це відповідь до протоколу.
4. ФОП Черняк О.М. одночасно являється розпорядником фінансово-господарських операцій і самостійно здійснює підпис, а тому Уповноважених осіб, як таких немає. Це відповідь до протоколу.
5. Преамбула Закону України «Про публічні закупівлі», метою якої є добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В даній ситуації- декілька чинників одночасно. Пропозиція ФОП Черняк за технічними характеристиками є кращою та відрізняється найменшою ціною, майже в 50000,00. Тому, вимагаємо добросовісно оцінювати пропозиції Учасників, або ж повторно викласти Тендер, так як жодного з відповідальної особи не було на робочому місці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 12:09
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено цінову пропозицію, яка не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено проект договору (Додаток № 2), який не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків, що не відповідає вимогам підпункту 5 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканований лист в довільній формі з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, пропозиції допорогових торгів та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам абз. 1 частини 2 підпункту 8 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів.
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено цінову пропозицію, яка не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено проект договору (Додаток № 2), який не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків, що не відповідає вимогам підпункту 5 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів;
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено сканований лист в довільній формі з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, пропозиції допорогових торгів та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам абз. 1 частини 2 підпункту 8 пункту 3.1. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» Розділу 3 «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження» документації допорогових торгів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Черняк Олег Миколайович |
85 377,00
UAH з ПДВ
|
85 377,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДВЕРІ |
131 101,97
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС" |
150 670,20
UAH з ПДВ
|
130 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Черняк Олег Миколайович #3040221871 |
Відхилено |
85 377,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 09:29
|
ТОВ ДВЕРІ #40962954 |
Відхилено |
115 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 09:29
|
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС" #41827217 |
Переможець |
130 980,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
127-13.pdf | укладений |
26 липня 2019 17:12
|