Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги поштового зв’язку з пересилання поштових відправлень з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини
Очікувана вартість
3 812 840,00 UAH
UA-2019-07-05-001095-c 28c8b0651dcd436fb8ae39abb296b4f4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шешунова О. Л.

+380577028511 KH.UI.2018@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39599198
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 46
Контактна особа: Шешунова О. Л.
+380577028511
KH.UI.2018@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з Законом України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 року №2759-ІІІ (далі – Закон України «Про поштовий зв’язок») національний оператор поштового зв’язку – оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Універсальні послуги поштового зв’язку визначені в Законі України «Про поштовий зв’язок», як - набір послуг поштового зв’язку загального користування та встановленого рівня якості, які надаються усім користувачам на всій території України за тарифами, що регулюються державою. До універсальних поштових послуг належить пересилання простих та рекомендованих поштових карток, листів, бандеролей, секограм, а також посилок без оголошеної цінності масою до 10 кг. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.02.2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на ПАТ «Укрпошта». Частиною 3 статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» перелічені виключні права національного оператора, де в тому числі передбачено виключне право на: а) пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих поштових карток; б) використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Маркувальна машина - пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитку державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв'язку, дату приймання та іншу інформацію. Відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 14 грудня 2018 року № 611 змінено тип Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» з публічного на приватне та товариство перейменоване в Акціонерне товариство «Укрпошта». Враховуючи викладене, зазначені послуги поштового зв’язку можуть бути надані тільки Акціонерним товариством «Укрпошта», відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутності конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. На підставі вищевикладеного, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі зазначених послуг може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Отже, виходячи із вищевикладеного, керуючись пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; та враховуючи вимоги Закону України від 21 червня 2012 року № 4997-VI «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» Замовником було прийняте рішення про застосування переговорної процедури закупівлі та укладення договору з Учасником після проведення переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:41
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги поштового зв’язку з пересилання поштових відправлень з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Пушкінська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету Аванс 3 Робочі 100

Тендерна документація

05 липня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22721970
Переможець 3 812 840,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 12:41

Документи

05 липня 2019 12:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 12:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22721970
3 812 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:07
06-1357 ду.1 19.12.19 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 12:21
06-1357 11.07.19.pdf укладений
12 липня 2019 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.1 від 19.12.2019р. Сума договору після внесення змін - 3 396 409,20 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 посл.
Номер договору про закупівлю: 06/1357
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 616 666,67 UAH)