Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плоди засушені: яблука, груші
Очікувана вартість
448 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000736-a 70684ad67f2b457f8079a4eb847d0058
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 18:53
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:53
Початок аукціону: 23 липня 2019 15:39
Очікувана вартість: 448 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
Плоди засушені: яблука, груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 228 640,00
UAH з ПДВ
228 640,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " 316 800,00
UAH з ПДВ
247 920,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кравченко Антон Олександрович 248 000,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 14:24
Електронний підпис
24 липня 2019 12:08
ЦП.pdf
22 липня 2019 16:53
Електронний підпис
22 липня 2019 16:52
ЦП.pdf
22 липня 2019 16:52
ТЗ.pdf
22 липня 2019 16:52
Субпідряд.PDF
22 липня 2019 16:52
Статут 2019.pdf
22 липня 2019 16:52
Протокол_Волков.PDF
22 липня 2019 16:52
Проект договору.pdf
22 липня 2019 16:52
Пояснення.pdf
22 липня 2019 16:52
Паспорт_код_Волков.pdf
22 липня 2019 16:52
Наказ_волков.PDF
22 липня 2019 16:52
Медичні книжки.pdf
22 липня 2019 16:52
Лист згода ПД.pdf
22 липня 2019 16:52
Документи на ТЗ.pdf
22 липня 2019 16:52
Документи на склад.pdf
22 липня 2019 16:52
Додаток 7.pdf
22 липня 2019 16:52
Договір офіс новий.pdf
22 липня 2019 16:52
Довідка про учасника.pdf
22 липня 2019 16:52
Довідка по ст.17 ЄДР.pdf
22 липня 2019 16:52
Довідка по ст.17 ЄДР 2.pdf
22 липня 2019 16:52
Довідка по довкіллю.pdf
22 липня 2019 16:52
Довідка по АКП.pdf
22 липня 2019 16:52
Довідка МТБ (45).pdf
22 липня 2019 16:52
ГЛ щодо зак-ва.pdf
22 липня 2019 16:52
ГЛ по ст. 17.pdf
22 липня 2019 16:52
Витяг ПДВ.PDF
22 липня 2019 16:52
Видаткова ваги.PDF
22 липня 2019 16:52
акт 42 нов 14.01.19.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 22:06
Електронний підпис
05 серпня 2019 22:03
довідка податки 01.08.19.pdf
02 серпня 2019 16:41
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:31
Довідка ПДФ.pdf
31 липня 2019 14:00
Електронний підпис
21 липня 2019 02:24
Електронний підпис
21 липня 2019 02:15
35.Витяг ПДВ.pdf
21 липня 2019 02:15
24. Потужність авто.pdf
21 липня 2019 02:15
23. Акт держ. контроль.pdf
21 липня 2019 02:15
22.Якісне посвідчення.pdf
21 липня 2019 02:15
17.Свідотство ПДВ....pdf
21 липня 2019 02:15
16.Статут нов. ред..pdf
21 липня 2019 02:15
14.ст.17.pdf
21 липня 2019 02:15
11.Медичні книжки.pdf
21 липня 2019 02:15
8. Договір Автомобілі.pdf
21 липня 2019 02:15
6. акт Биосанлайф.pdf
21 липня 2019 02:15
5. Дог Биосанлайф.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 14:17
3.4 транспорт.zip
22 липня 2019 14:17
3.1 транспорт.zip
22 липня 2019 14:17
4 гарантійні листи.zip
22 липня 2019 14:16
11.2 про працівників.zip
22 липня 2019 14:16
11.3 про працівників.zip
22 липня 2019 14:16
11.5 про працівників.zip
22 липня 2019 14:16
11.4 про працівників.zip
22 липня 2019 14:16
11.1 про працівників.zip
22 липня 2019 14:16
3 транспорт.zip
22 липня 2019 14:16
3.3 транспорт.zip
22 липня 2019 14:16
13 установчі.zip
22 липня 2019 14:16
11 про працівників.zip
22 липня 2019 14:16
3.2 транспорт.zip
22 липня 2019 14:15
8 від виробника.zip
22 липня 2019 14:15
6 довідка ст 17.zip
22 липня 2019 14:15
10 пропозиція.zip
22 липня 2019 14:13
10 пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 "

Фізична особа-підприємець Кравченко Антон Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 228 640,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 19:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 "
#32528953
Переможець 247 920,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 19:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 "
#32528953
247 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:27
доп угода плоди засужені.pdf зміни до договору
05 березня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:45
Валдіс 20_.pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:13
img-191228111211-001.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 13:49
img-191029134019-001.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 10:20
Договір укладений
21 серпня 2019 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку з підвищенням ціни на продукцію харчової промисловості "плоди засушені яблука, груши" що підтверджено копією експертного висновну Чернігівської регіональної торгово-промислової палати від 17.10.2019 № ЧК -577 на підставі протоколу №671 засідання тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 18.10.2019 Сторони домовились внести зміни в ціну товару зазначеного у Спеціфікації (Додаток 1 до Договору), не більше як на 10 відсотків при цьому сума Договору залишається без змін. Ціна товару а саме : плоди засушені яблука, груші становить 34 грн. 08 коп. у тому числі ПДВ, 2. Додаток 1 "Специфікація" та Додаток 3 "Інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики Товару" до Договору викласти у новій редакції що додається у відповідності до пункту 1 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції : "2.1. Строк поставки Товару за цим Договром - до 29 лютого 2020 року ". 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 11.1. в новій редакції : "11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 29 лютого 2020 року а в частині розрахунків до повного їх виконання".
Номер договору про закупівлю: № 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Збільшити ціну Договору на 49 584 грн. 00 коп. (сорок дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн 00 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 297 504  грн. 00 коп. (двісті дев’яносто сім тисяч п’ятсот чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 49 584 грн. 00 коп. (сорок дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 508 грн. 80 коп. (п’ятсот вісім грн 80 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 296 995 грн. 20 коп. (двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 49 499 грн. 20 коп. (сорок дев’ять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 20 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди. 4. Розрахунки Сторін, пов'язані з виконанням цієї Додаткової угоди, проводяться в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують його зобов'язальний характер для них. 6. Ця Додаткова угода вважається укладеною та набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 7. Дана Додаткова угода укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної зі Cторін. 8. До цієї Додаткової угоди додаються: - Специфікація (Додаток 1 до Договору) в новій редакції; - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару (Додаток 3 до Договору) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 296 995,20
UAH (в тому числі ПДВ 49 499,20 UAH)